Borde det inte finnas en forumdel för just bakverk, desserter och andra sötsaker i matlagningsforumet? Det finns redan en massa små trådar om bakverk och även stora trådar om olika godis- och chipssorter, men ingen speciell forumsdel att ha dessa trådar i. Jag tycker att det är på tiden att det ska finnas en del för oss som gillar att baka och gör annat kul i köket än just matlagning. Det känns som att en sådan del skulle vara uppskattad, iallafall från mitt håll och jag hoppas och tror att jag inte är ensam om det.
Så vad tycker ni andra kära FB-medlemmar och speciellt ni moderatorer och admins? Skulle en sådan del vara behövlig? Eller skulle det bara vara onödigt?
Jag försökte se om det fanns en liknande tråd, men kunde inte hitta någon. Om frågan redan har varit uppe på tapeten innan får jag be om ursäkt och be moderatorn att slänga denna!
Är bara lite från de två-tre första sidorna med bakning som sökord. En del kanske skulle passa i samma sammlingstråd men är med TS i denna fråga då bakning och att allmänt göra goda saker i köket är lite av en passion. Kan tänka mej att en hel del bra tips och ideer skulle kunna komma från ett sådant forum och att en del flera ämnen kanske skulle komma upp om det fanns ett litet mer inriktat forum för det.
Senast redigerad av cheeff 2009-11-17 kl. 18:13.
Ungefär som att ha ett lokalt Livsnjutare & Finsmakare i matforumet? Ingen tokig idé alls.
Ja, men precis. Något i den stilen hade jag tänkt mig. Plus att man ska kunna inrikta sig lite mer på just bakning i alla dessa former. Jag tror det skulle vara uppskattat på ett eller annat sätt!
Är bara lite från de två-tre första sidorna med bakning som sökord. En del kanske skulle passa i samma sammlingstråd men är med TS i denna fråga då bakning och att allmänt göra goda saker i köket är lite av en passion. Kan tänka mej att en hel del bra tips och ideer skulle kunna komma från ett sådant forum och att en del flera ämnen kanske skulle komma upp om det fanns ett litet mer inriktat forum för det.
Citat:
Ursprungligen postat av Pratbubblan
Puss på dig ÅnkelGunnar, Här kommer 20 länkar baserade på två av mina favoriter - choklad och glass.
Ånkelgunnar; Det finns en massa trådar som skulle kunna platsa där. Än så länge, av responsen som denna tråd fått, så verkar förslaget positivt av medlemmarna.
Men den handlar ju bara om bilder på godiset. Dessutom har den ju inte använts på snart ett år. Ännu ett argument för att livets goda ur ett sött perspektiv behöver en egen avdelning?