2008-07-20, 23:53
Medlem
majkuss avatar
Hejsan!
Jag undrar om någon vet om, och isåfall vart, man kan köpa en sån där stor 2000g Marabou Mjölkchoklad"kaka" som man kan vinna på liseberg och andra spel.

Skulle vart roligt att ge bort till present till en kompis som gärna vill ha en såna här stor Marabou.

Eller ska man helt enkelt behöva gå till liseberg och försöka vinna en sån.
Citera
2008-07-20, 23:57
Medlem
randomheros avatar
Har inte sett någonstans att man kan köpa dom.
Blir till att kasta boll på burkar helt enkelt.
eller så köper du små kakor motsvarande mängd
Citera
2008-07-20, 23:59
Medlem
brainspaces avatar
Tyvärr är ju inte det en enda stor chokladkaka på 2000g....Köp massa små istället
Citera
2008-07-21, 00:31
Medlem
Jans0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majkus
Hejsan!
Jag undrar om någon vet om, och isåfall vart, man kan köpa en sån där stor 2000g Marabou Mjölkchoklad"kaka" som man kan vinna på liseberg och andra spel.

Skulle vart roligt att ge bort till present till en kompis som gärna vill ha en såna här stor Marabou.

Haha, detta är en onödig post från mig, men en "" är så överjävligt passande att jag inte kan låta bli.
Citera
2008-07-21, 00:32
Medlem
Daggys avatar
Maila till Liseberg och fråga vart dom köper dom. Dit ringer du sen och frågar om du får köpa.

EDIT: stavfel
Senast redigerad av Daggy 2008-07-21 kl. 00:35.
Citera
2008-07-21, 01:07
Medlem
Nattskenets avatar
Citat:
Hejsan!

Jag kände en kille för ett par år sedan som jobbade på Marabou, han kunde köpa hem sådana för 60:- st. Så det är väl det enda tips jag kan ge dig, att hitta en Marabou-anställd.
Citera
2008-07-21, 01:37
Medlem
Citat:
Hejsan!

Nej försök inte med det då det är 20 stycken små kakor á 100 gram i dessa stora förpackningar.
Citera
2008-07-21, 02:11
Bannlyst
En 2000g-kaka ? Hahahaha
Sånna hittar du nog bara hos Willie Wonka
Citera
2008-07-21, 02:32
Medlem
Halibs avatar
Pengarna du skulle lagt på en sådan kan du spela för... det blir en massa bollkastande...
Citera
2008-07-21, 03:32
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champine
Nej försök inte med det då det är 20 stycken små kakor á 100 gram i dessa stora förpackningar.
Fast det kanske var själva förpackningen TS tyckte var intressant
Citera
2008-07-21, 05:54
Medlem
Svimfärdigs avatar
Citat:
Hejsan!

Ring Mmmmmarabou. Hade jag gjort.
Citera
2008-07-21, 06:04
Medlem
chaoswithins avatar
På kringresande tivolin brukar det ofta gå att köpa dom för ett par hundringar (250 tror jag dom tog sist) så det kan ju vara något att testa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in