2011-09-16, 22:07
Bannlyst
hänger en del i extremsportforumet där alla longboard trådar finns, men ofta är det inte trådar som handlar om EXTREMsport, samtidigt som det finns ganska många trådar om skate- och longboarding samt även några snowboard och surfingstrådar.
någon som håller med mig? borde det finnas ett delforum som omfattar surfing samt skate- long- och snowboardning?

trådar som använts i augusti/september från extremsport som skulle passa i ett eventuellt nytt delforum:

Senast redigerad av gunvaldsson 2011-09-16 kl. 22:41. Anledning: rubrik förtydligad :)
Citera
2011-09-16, 22:12
Medlem
PPPowernaps avatar
Håller med dig till fullo.
Citera
2011-09-16, 22:16
Medlem
meganegerdases avatar
Håller absolut med dig!

Först trodde jag att du syftade på schack och sånt, men det är kanske mer brädSPEL. Får skylla på tillståndet...
Citera
2011-09-16, 22:31
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Först trodde jag att du syftade på schack och sånt, men det är kanske mer brädSPEL. Får skylla på tillståndet...
Min 1:a tanke också. "Hur jävla många trådar kan det finnas om schack och Fia med knuff egentligen?"

Spotant gillar jag också förslaget, det borde ju gå att hitta underlag för det.
Citera
2011-09-16, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Håller absolut med dig!

Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Min 1:a tanke också. "Hur jävla många trådar kan det finnas om schack och Fia med knuff egentligen?"

Spotant gillar jag också förslaget, det borde ju gå att hitta underlag för det.

förtydligade rubriken nu
Citera
2011-09-16, 22:41
Medlem
Vi skateboardåkare är ju inte så förtjusta i att skateboard ska kallas för "Extremsport".
Citera
2011-09-16, 23:08
Medlem
FEFBGs avatar
Skulle inte forumdelen Extremsport nästan dö ut då? Och skulle inte "skating" vara ett bättre namn? Tror många skulle tolka fel och tro att det handlar om brädspel
Citera
2011-09-16, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Skulle inte forumdelen Extremsport nästan dö ut då? Och skulle inte "skating" vara ett bättre namn? Tror många skulle tolka fel och tro att det handlar om brädspel

i så fall får man lägga in extremsport under övrig sport, för det är ju lite fel att låta en tråd leva p.g.a. halvt felplacerade inlägg.
namnet på forumdelen måste inte vara Brädsport men det var det mest passande jag kunde komma på. att kalla det skating blir lite fel eftersom att t.ex. wakebord inte är så mycket skate
kommer någon på ett bättre namn än Brädsport så är det ju bra
Citera
2011-09-16, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunvaldsson
kommer någon på ett bättre namn än Brädsport så är det ju bra

Sidledessporter?
Citera
2011-09-18, 01:30
Bannlyst
någon mod som gillar förslaget och kan tänka sig att ta upp det i outlaw?
Citera
2011-09-18, 13:25
Medlem
SweTechs avatar
Jag ska sätta mig in i förslaget samt kolla igenom dom trådar som länkats under början av nästa vecka. Ifall underlaget för ett subforum finns så ska jag ta upp diskussionen alt starta en diskussion om hur vi kan öka tydligheten om vilka ämnen som kan diskuteras i forumet.
Citera
2011-09-18, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Jag ska sätta mig in i förslaget samt kolla igenom dom trådar som länkats under början av nästa vecka. Ifall underlaget för ett subforum finns så ska jag ta upp diskussionen alt starta en diskussion om hur vi kan öka tydligheten om vilka ämnen som kan diskuteras i forumet.

Tack!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in