Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Jag har ingenstans "argumentet" "nej, det tycker jag inte".
Jag och flera med mig har istället det oerhört sakliga argumentet att du postar saker i PI som inte hör hemma där. Det är oerhört enkelt att förstå varför dina trådar därför inte får fortleva och att du till slut blir varnad eftersom du inte kan ta till dig det.
Mr. Brown Nose ignorerar fortfarande argumenten i tråden: Varför skyfflas så gott som allt i "miljöforumet" in i en stor samlingstråd, eller låses, eller papperskorgas?
Är det rättvist att dessa nyheter, som diskuteras överallt annat på nätet, inte tillåts nå "Aktuella Ämnen" på Flashback, och alltså mer eller mindre begravs i en tråd om huruvida "global uppvärmning existerar eller ens är något att bry sig om?", som den stora samlingstråden (läs: graven) på forumet faktiskt handlar om?
OT raderas inte. Troll får trolla. Vetenskap beaktas inte.
Och det finns noll och ingen miljödiskussion på Flashback, trots att hela partier baserar sin politik på det.
Meiji har dessutom inte svarat på frågan "Går det att diskutera inrikes klimatpolitik på Flashback?", trots upprepade frågor.
Men, hitta motargument till allt detta, Mr. Brown Nose, så svarar jag. För
att det går att diskutera dessa nyheter i en död tråd, på ett dött forum som knappt någon besöker, är inte ett försvar mot argumenten jag lägger fram, att ämnet särbehandlas (då förmodligen moderatorerna är klimatförnekare hela högen).