Citat:
Ursprungligen postat av
JustZlatan
Varför bygger man inte in ett mini-kraftverk i varje bil? Det vore ju den bästa lösningen.
Jag gissar att framtidens elbilar byggs just så, någonting som lagrar energin ('batteri') och någonting som fyller på energi.
Tekniken finns redan idag men är för dyr eller för farlig för vardagsbruk. Hoppas på ny teknologi snart, laddstolparna kommer vara antika inom kort, helt fel väg.