Citat:
Det blir ju följden av ni skickas ut och inte kan svara på alla frågor. Det är ju därför dessa trådar går i cirklar. Jag har idag framfört hur jag ser det, och det har i del bemötts, men andra saker har inte bemötts. Det är ju då det blir dessa oändliga resonemangen.
Det finns många sådana här gnälltrådar och jag är inte den enda som gnällt; men att alla skulle ha fel och att Flashback är ofelbart kan ju vara en möjlighet. Eller så är det inte ofelbart, och du gör ditt bästa att övertyga alla som påpekar inkonsistens att vi är "halvidioter".
Jag avundas inte din situation eftersom du får skit från mitt håll och är bakbunden i vad du kan säga ifrån andra hållet. Det ändrar inte situationen att jag har min uppfattning och för att övertyga mig behöver du visa saker du inte kan eller inte får.
Det finns många sådana här gnälltrådar och jag är inte den enda som gnällt; men att alla skulle ha fel och att Flashback är ofelbart kan ju vara en möjlighet. Eller så är det inte ofelbart, och du gör ditt bästa att övertyga alla som påpekar inkonsistens att vi är "halvidioter".
Jag avundas inte din situation eftersom du får skit från mitt håll och är bakbunden i vad du kan säga ifrån andra hållet. Det ändrar inte situationen att jag har min uppfattning och för att övertyga mig behöver du visa saker du inte kan eller inte får.
Jag är inte bakbunden alls, och tycker dessutom det är rätt intressant att diskutera just med folk som är missnöjda. Plus att jag rätt ofta inte håller med de moderatorer som gjort vissa åtgärder som det klagas på här.
Att säga att ni framstår som halvidioter när ni påstår att judetrådar bara får vara i konspirationsforumet är enligt mig ett synnerligen diplomatisk och återhållsamt uttalande, med tanke på hur verkligheten faktiskt ser ut.
Flashback är givetvis inte ofelbart. Vi har gjort fel massor av gånger och kommer att göra fel massor av gånger i framtiden. Moderatorerna är ju vanligt folk med alla fel och brister som folk i gemen har. Objektivitet är tex skitsvårt. Men att det skulle finnas en bakomliggande plan på att förhindra diskussioner om just judar är så korkat att man blir matt. Bara fem minuters reflekterande över hur det skulle gå till att få +120 anonyma moderatorer att gå med på det, plus alla de andra hundratals ex-moderatorerna genom åren, utan att någon knystat om nått sådant gör ju att det faller på sin egen orimlighet.
En av mina största missnöjen med Flashback är att vi inte kan öppna Outlaw för alla. Då hade alla sådana här diskussioner fallit direkt. Tyvärr så går det inte av flera olika skäl, men när man stångas med dessa anklagelser så hade det varit otroligt skönt att bara kunna visa vad vi faktiskt sitter och trälar med i Outlaw. Folk hade fått tråkslag efter fem minuter.