2008-03-18, 11:26
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Efter att ha sett dessa kreatur hävda sig i 20 olika trådar som jag slötittat så anser jag också att det behövs ett underforum för balan under utrikespolitik. Det bör jämställas med papperskorgen och allt som rör balkan skickas obönhörligt dit.

kan man inte ha forumet som ett underforum till papperskorgen på en gång?

men seriöst om man kunde skapa ett balkan reservat så vore det jättebra, tyvärr så lär de inte hålla sig där...
Citera
2008-03-18, 16:24
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
kan man inte ha forumet som ett underforum till papperskorgen på en gång?

men seriöst om man kunde skapa ett balkan reservat så vore det jättebra, tyvärr så lär de inte hålla sig där...

Nja, några okultiverade personer finns det ju, men många håller ju balkandiskussioner till PU redan, så jag kan inte se varför inte ett underforum skulle hjälpa.
Citera
2008-03-18, 16:35
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dainea
Nja, några okultiverade personer finns det ju, men många håller ju balkandiskussioner till PU redan, så jag kan inte se varför inte ett underforum skulle hjälpa.

Problemet är inte att hålla balkandiskussioner till ämnet, problemet är när andra trådar som inte borde handla om balkan blir infekterade av OT balkan postningar. Snart sagt vilken tråd som helst kan bli infekterad av denna sjukdom...
Citera
2008-03-18, 16:50
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Problemet är inte att hålla balkandiskussioner till ämnet, problemet är när andra trådar som inte borde handla om balkan blir infekterade av OT balkan postningar. Snart sagt vilken tråd som helst kan bli infekterad av denna sjukdom...

Är det så illa? Visst; så snart en tråd hamnar i närheten av ett "balkanämne" (diskussioner om ortodoxa, Grekland, kriminella svenska albaner, eller liknande) så har det en tendens att spåra ur, men det är ju fortfarande fallet idag, och det är moderatorernas otacksamma jobb att rensa i sånt. Fördelen med ett eget underforum vore ju snarare att öka översikten i PU för de som inte är intresserade av f.d. Jugoslavien och dess problem.
Citera
2008-03-19, 11:23
Medlem
El Zorros avatar
OT raderat och användarna Fleschbeck och Dainea får varsin tillsägelse.

/Mod
Citera
2008-03-19, 12:00
Medlem
WaRs avatar
Någon som har lust att plocka fram lite exempel? Lyckas ha undgått detta.
Citera
2008-03-19, 12:44
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaR
Någon som har lust att plocka fram lite exempel? Lyckas ha undgått detta.
Leta i papperskorgen!!
Citera
2008-03-19, 21:28
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Leta i papperskorgen!!

He he, var sak på sin plats!

Ville bara tillägga att jag gärna skulle se ett balkanunderforum men samma regler som laidback
Citera
2010-01-07, 12:58
Medlem
AbrahamLincolns avatar
BUMP!

Nu tänkte jag slå ett slag för ett underforum BALKAN. Trött på att allt jämt och ständigt handlar om Balkan på ett eller annat sätt i PU. Plus att dessa trådar har en tendens att skita sig totalt.

Nedan så har jag tagit fram lite trådar som kunde passa där, så att ingen kommer med argumentet: Ta fram några trådar som kan passa där.

Här:

Senast redigerad av AbrahamLincoln 2010-01-07 kl. 13:02.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in