Citat:
Ursprungligen postat av
Sumangar
Vad är en bra start dos på zolpidem? Fick tag på 7st märkta ZIM 10 antar att det är dessa
https://www.fass.se/LIF/product?user...20011214000469.
Var ca 4veckor sen jag tog xanor men har ingen erfarenhet av zolpidem, 20mg dvs 2 tabletter borde det räcka för att få effekt?
20mg kommer ge dig ett schyst svängaloooong om du inte har tolerans

Ta tabletten och innan du tar dom Lås in resterande tabletter nånstans där du inte kommer åt dom eller ge dom till en vän eller flick/pojk vän då risken är extremt och då menar jag extremt stor att du tar 20mg och och blir flummig som fan och sen kommer du vakna upp imorgon med noll minne av vad du gjort dageh innan haha

Vet inte hur många gånger jag ätit ett par stycken och inte låst in tabletterna efteråt och sedan när jag blivit bäng så har jag inte gått o lagt mig som jag planerade att göra utan jag har då ätit upp resterande tabletter och sedan Skeeeevat iväg på högsta växeln och har vaknat upp av att det står ett Får i lägenheten som skitit och pissat ner hela lägenheten samt bitit och ätit på stolsben och kuddar och allt som gick att smak/tugga på.
Än idag så har jag ingen som helst aning hur i helvete jag fick idén att sno ett får och inte heller vart jag fick tag i fåret ifrån då jag bodde relativt centralt i den stad jag bodde i på den tiden
Hur som helst så rekommenderar jag verkligen att låsa in resterande tabletter eller ge till nån som håller dom för det kan sluta i katastrof