Flashback bygger pepparkakshus!
2012-09-11, 16:14
Medlem
Zeke Wargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totto
Har en tid ätit 1*7.5mg Imovane/zopiklon för sömnen, vilket jag tycker fungerat okej.
Igår testade 1*10mg Zolpidem, och måste säga att jag är väldigt besviken, det var länge sedan jag sovit så jävla dåligt...

Det tog flera timmar innan jag öht lyckades somna, och jag tappade räkningen på hur många gånger jag vaknade under natten. Några hallucinationer eller liknande noterade jag inte, märkte inget alls förutom att det var nästan omöjligt att somna.

Detta är legalt utskrivna mediciner jag fått från Apoteket skall tilläggas, inget jag har ambition att flumma på, bara sova.

Fortsätt med Imovane 7,5.
Citera
2012-09-11, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeke Warg
Fortsätt med Imovane 7,5.

klarar man av den äckliga metallsmaken så kan man köra det. Själv kommer jag aldrig mer att köra det pga jag tyckte det inte blev så roligt plus så smaken
Citera
2012-09-11, 20:09
Medlem
Quazzimodos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercini
Är det bara jag som behöver sömntabletter att sova på?

Vart kan jag köpa det när det är 2 månaders kö till vårdcentralen?
Jag har beställt från medinc tidigare men det funkar ju inte nu

Du får ju söka akut?
Citera
2012-09-11, 20:48
Medlem
Om man käkar stilnoct lite då och då... finns det nåt som är dålugt för kroppen?Jag vet att man kan bli "van" och måsta äta mer. Men bortsett från de, finns det nåt negativt till att äta dessa lite då och då
Citera
2012-09-11, 20:56
Medlem
Sverige spelar match. En citodon i röven och 15mg stillis. party
Citera
2012-09-11, 20:57
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Om man käkar stilnoct lite då och då... finns det nåt som är dålugt för kroppen?Jag vet att man kan bli "van" och måsta äta mer. Men bortsett från de, finns det nåt negativt till att äta dessa lite då och då
Nja, blandar du inte med något annat eller skadar dig under ruset är det inte farligt alls med ett par stilnoct.. Är väl precis som benzo att det nästan är omöjligt att dö på enbart benzoOD.
Citera
2012-09-12, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Nja, blandar du inte med något annat eller skadar dig under ruset är det inte farligt alls med ett par stilnoct.. Är väl precis som benzo att det nästan är omöjligt att dö på enbart benzoOD.

men jag tänkte typ om du röker i flera år så blir lungorna cp. dricker du ofta så blir levern kass.
Om du tar 10-15mg stillis varje dag.... händer nåt då?
Citera
2012-09-13, 02:37
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uljaanov
Finns det någonting man kan göra mot metallsmaken man får efteråt?

Själv provade jag att äta allt möjligt för att få en annan smak utan någon som helst lycka.

jag tycker att allt som är varmt går att dricka utan att man känner metallsmaken. jag brukar värma oboy eller typ kaffe.
Citera
2012-09-17, 12:09
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
men jag tänkte typ om du röker i flera år så blir lungorna cp. dricker du ofta så blir levern kass.
Om du tar 10-15mg stillis varje dag.... händer nåt då?

Jag har läst att det kan finnas ett samband mellan Z-drugs och en ökad cancerrisk. Minns inte var, men det var säkert engelska Wiki. Skitlänge sen dock så det kanske finns mer inormation på den fronten numera.
Citera
2012-09-17, 21:19
Medlem
Vaket.tk

Bumpar frågan; är den grön?
Citera
2012-09-17, 21:29
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BjornFg
Vaket.tk

Bumpar frågan; är den grön?

RÖD
Citera
2012-09-18, 10:29
Medlem
Något pissprov som kan "visa" stilnoct/zolpidem? Och hur länge sitter det i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in