2015-02-22, 03:36
Medlem
maskroooss avatar
Sova? VETTEFAN
Citera
2015-02-22, 17:19
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbabe85
Men vad skulle den heta då? Funderar på medicin gruppen men det finns säkert någon bättre. Själv skulle jag inte gå med på att någon säljer nått i gruppen

Oss som tar sömnmedel; är ett bra alternativ.

Inte för att jag skulle gå med där då det skulle outa mig.
Citera
2015-02-22, 22:42
Medlem
Slängde nyss i mig 30mg, vad har jag att vänta mig?
Citera
2015-02-23, 19:46
Medlem
VVCs avatar
Risk för att få minnesluckor/fucka ur på 1 imovane och fyra stycken 4,5or?
Citera
2015-02-25, 11:02
Medlem
Tog en Imovane igår kväll för att sova. Hände inget. Tröck en till, väntade. Inget händer.
Tar 2 till, fortfarande ingen effekt! Inte ens en liten jävla biverkning?
Varför?
Har ju provat Imovane förut och iaf somnat på dem!
Kl 4 imorse tog jag en stilnocht, sov till kl 6.30. :-/
Citera
2015-02-25, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123ddd
Tog en Imovane igår kväll för att sova. Hände inget. Tröck en till, väntade. Inget händer.
Varför?
Du kanske inte hade aktiverat dig något på dagen?
Citera
2015-02-25, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Du kanske inte hade aktiverat dig något på dagen?

Typ det enda jag gör hela dagarna. Ständigt igång med nåt.
Citera
2015-02-25, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 123ddd
Varför?
Går du och lägger dig efter intaget?
Citera
2015-02-25, 14:41
Medlem
elmerengues avatar
Hur är det att blanda zopiklon med subutex? Hyfsat invand på sub just nu. Har blandat med annan benso förut men har inte kört nån gabadrog på några veckor nu. Tänkte ta 1mg sub snart men vad säger nu om zopiklon till? Vill boosta ruset så tar det inte i syfte att sova. Är det farligare att blanda med zopiklon än med annan benso med tanke på dess insomningseffekt? Hur bör jag dosera? Är 7.5mg tabletter. Har f.ö. aldrig käkat just z-analoger tidigare.
Citera
2015-02-25, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constrictor
Imovane alla dagar i veckan då det är insomning sederande vilket gör att man sover minst 8tim plus att ganska lång halveringstid vilket kan vara till hjälp dagen efter pga den lugnande effekten.Ja absolut zopiklon är bättre skriver original märket då d finns några kopior som inte funkar alls

Stilnoct insomning tablett effekten varar ca 4 tim hoppas ja va till nån hjälp annars du fråga mer

kommer ihåg nu! , när du nämnde kopior fan vad dom e dåliga värdelösa hade glömt bort dom totalt! tack för att du påminde om dom !
Citera
2015-02-25, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Hur är det att blanda zopiklon med subutex? Hyfsat invand på sub just nu. Har blandat med annan benso förut men har inte kört nån gabadrog på några veckor nu. Tänkte ta 1mg sub snart men vad säger nu om zopiklon till? Vill boosta ruset så tar det inte i syfte att sova. Är det farligare att blanda med zopiklon än med annan benso med tanke på dess insomningseffekt? Hur bör jag dosera? Är 7.5mg tabletter. Har f.ö. aldrig käkat just z-analoger tidigare.

tycker att sub e bra för att tända av just benzo enligt mig spara dom tills du inte orkar ha ont i muskler kroppen, dom e skit bra men man blir väck första gången som fan slår fort blir lullig osv !
Citera
2015-02-25, 15:01
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
tycker att sub e bra för att tända av just benzo enligt mig spara dom tills du inte orkar ha ont i muskler kroppen, dom e skit bra men man blir väck första gången som fan slår fort blir lullig osv !
Är inte fysiskt beroende av varken opis eller benso så det behövs ej. Däremot nyfiken på hur de boostar subutexen. Kanske ska käka en 7.5a innan jag drar en lina och se hur man känner sig. Är det svårt att hålla sig vaken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in