2020-05-06, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glas.nyckel
Det är väl i och för sig inte helt orimligt att någon som nästan är 30 betalar för att bo hemma. I alla fall i den här situationen när hon bor där permanent.
Det är väldigt rimligt, men de va inte riktigt det mitt inlägg handlade om. Rimligheten i att betala hyra.
Mer att hon kan ha stulit för att betala mammas fransar och drogberoende.
Frågar du tunnan så skulle hon antagligen aaaaaldrig ens drömma om att ta hyra av sin dotter. Gulletussen bor gratis #mammakärlek
Citera
2020-05-06, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Ok!!!!! Är det bara jag som sett hennes video när hon sjunger o har en knallrosa tröja?!?!! 😱😱😱
Där kan vi släppa diskussionen om att hon ”gått ner i vikt sista tiden”! Antingen är det en extremt dålig vinkel för henne, eller så är det så storleken ser ut i verkligheten, utan retuschering!!

+ hon såg ut som 60 årig tant.
Citera
2020-05-06, 21:42
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Botox ingår inte i högkostnadsskyddet när det handlar om estetiska behandlingar, utan mot migrän och sjukvårdande behandlingar. Tror nog inte skönhetsklinikerna skriver ut dessa recept till rynkor. Det är ju de som gör migrän-behandlingarna.

Anna har nämnt att hon hade huvudvärk.
Om en människa inte har skrupler kan man gå till en läkare och överdriva
,( möjligt att man har haft migrän, huvudvärk tidigare i journalen)
Beroende på läkare kan de skriva ut botox på recept och DET ingår
i högkostnadsskyddet vid behandling av migrän.
Sedan kan man vända sig till en klinik, med doktor, även skönhetskliniker
har läkare och få sin behandling.
Titti Schultz (fd Rix FM) har ju fått sådan behandling mot migrän
och hennes panna är slät och fin.
Senast redigerad av cece123 2020-05-06 kl. 21:45.
Citera
2020-05-06, 22:04
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna har nämnt att hon hade huvudvärk.
Om en människa inte har skrupler kan man gå till en läkare och överdriva
,( möjligt att man har haft migrän, huvudvärk tidigare i journalen)
Beroende på läkare kan de skriva ut botox på recept och DET ingår
i högkostnadsskyddet vid behandling av migrän.
Sedan kan man vända sig till en klinik, med doktor, även skönhetskliniker
har läkare och få sin behandling.
Titti Schultz (fd Rix FM) har ju fått sådan behandling mot migrän
och hennes panna är slät och fin.

Nu får du väl ge dig , vilket tjat om en ickehändelse . Finns inget som tyder på att Books har fått botox genom läkare .
Citera
2020-05-06, 22:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Ok!!!!! Är det bara jag som sett hennes video när hon sjunger o har en knallrosa tröja?!?!! 😱😱😱
Där kan vi släppa diskussionen om att hon ”gått ner i vikt sista tiden”! Antingen är det en extremt dålig vinkel för henne, eller så är det så storleken ser ut i verkligheten, utan retuschering!!

Jag håller med.
På bild går det lätt att fixa till men inte live, kanske därför hon hållit låg profil ett tag.
Citera
2020-05-06, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hm, är du säker på att du har skrivit i rätt tråd ?
Anna är med i Fångarna på fortet och inte Robinson

Nja... Jag hamnade nog lite fel och skall egentligen inte skriva alls här inne. Men jag såg faktiskt ett omslag på Anna Books "Hjärtat bankar", där hon såg verkligen söt ut. Ofördärvad. Men nej, jag skall ju inte skriva om Anna Book mer, så nu har jag ju felat flera gånger om...
Citera
2020-05-07, 05:02
Medlem
helt plötsligt kom jag på en låttitel som var med på annas album Killsnack.. den heter " det bor en ängel i min själ"
o nu skrattar jag så tårarna rinner, den låten hade jag velat fråga om den står nära henne...för övrigt har halsbandstjuven lagat mat o Anna gjort ansiktsmask..jag upplever mer o mer att hon är en wahlgren-wannabe

https://postimg.cc/gallery/cHpK3Y3
Citera
2020-05-07, 07:24
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
helt plötsligt kom jag på en låttitel som var med på annas album Killsnack.. den heter " det bor en ängel i min själ"
o nu skrattar jag så tårarna rinner, den låten hade jag velat fråga om den står nära henne...för övrigt har halsbandstjuven lagat mat o Anna gjort ansiktsmask..jag upplever mer o mer att hon är en wahlgren-wannabe

Botox och tatuerade ögonbryn är ingen helt bra kombination...
Citera
2020-05-07, 07:36
Medlem
Citat:

Flisan verkar välmående, dags att skicka henne till Varbergs tingsrätt!
Citera
2020-05-07, 07:42
Medlem
Citat:

Verkligen. Så märkligt att filtren plötsligt försvann i samband med Pernillas kritik. Och fram med ansiktsmaskerna. Det verkar plötsligt ha gått upp för Anna att det är mer hållbart att ta hand om hyn än lägga på fejkfilter. Hon avgudar Wahlgrens och högsta drömmen är att vara som dom.
Citera
2020-05-07, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Verkligen. Så märkligt att filtren plötsligt försvann i samband med Pernillas kritik. Och fram med ansiktsmaskerna. Det verkar plötsligt ha gått upp för Anna att det är mer hållbart att ta hand om hyn än lägga på fejkfilter. Hon avgudar Wahlgrens och högsta drömmen är att vara som dom.

Tunnan vi påskina att hon var frågad innan Whalgrens om TV serie, Pernilla har svarat på detta att det tar hon med en nypa salt vilket jag även tror på sannolikt har Tunnan själv spridit ut om detta men aldrig fått en förfrågan!
Citera
2020-05-07, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen

Häromdan försvann ju filtret mitt under sändning, då bröt hon sändningen för att återkomma med snyggfiltret på igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in