2025-10-26, 16:10
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Blev Anna och Felicia inbjudna för att andra inte kunde komma? Låter ju som att patrasket var reserver. Kort varsel...

"Några av gästerna som kom till festen med kort varsel var Anna Book, 55, och hennes dotter Felicia Book, 34,

– Du vet att du har en speciell plats i mitt hjärta, jag har alltid trott på dig, säger Anna Book i videon.
" (Expressen)

Annars vet ju AB hur man bjuder in sig själv, jmf Carola's bröllop.
Citera
2025-10-26, 20:57
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelsvans
Badar hon naken tillsammans med bebisen? Eller åtminstone barbröstad ser det ut som (bild 14 i inlägget från 25/10). Jag hade inte ens accepterat om barnens mormor/farmor gjorde det... Herregud! Det är ju helt jäkla gränslöst!
Där tänker vi nog annorlunda... Självklart är man naken i badkaret även om man badar med en 6 månaders baby. Skulle hon ha baddräkt på sig??
Citera
2025-10-26, 21:21
Medlem
En badbalja till ett så litet barn vore väl att föredra. Jag har då använt det till mina barn och nej det skulle kännas väldigt konstigt om någon skulle bada i samma badkar med mitt barn och dessutom lägga ut till allmän beskådan.
Men som sagt det är mycket som är konstigt med allt detta. Vem lämnar ens bort en sådan liten baby i så många dagar ?. En baby som får åka omkring på olika utflykter i någon annans bil och blir exploaterad i Annas öppna konto.
Citera
2025-10-26, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Där tänker vi nog annorlunda... Självklart är man naken i badkaret även om man badar med en 6 månaders baby. Skulle hon ha baddräkt på sig??

Man badar inte "med" en bebis som man enbart är barnvakt till och knappt känner. Särskilt inte naken. Det är totalt gränslöst och otroligt onödigt då man kan sitta bredvid badkaret och tvätta barnet ifall behovet finns.
Citera
2025-10-26, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinamia
En badbalja till ett så litet barn vore väl att föredra. Jag har då använt det till mina barn och nej det skulle kännas väldigt konstigt om någon skulle bada i samma badkar med mitt barn och dessutom lägga ut till allmän beskådan.
Men som sagt det är mycket som är konstigt med allt detta. Vem lämnar ens bort en sådan liten baby i så många dagar ?. En baby som får åka omkring på olika utflykter i någon annans bil och blir exploaterad i Annas öppna konto.

Otroligt märkligt hela grejen. Jag har inte följt Anna så länge men det lilla jag sett av hennes uppdateringar gör mig övertygad om att hon är psykiskt sjuk.
Hon är säkert jättebra med barn- kolla bara hur det gick för hennes egna, men sen så lämnar ingen normal förälder iväg en bebis såpass länge bara för att "jobba eller ta semester".

Hoppas verkligen Jonna har en ordentlig anledning till att lämna bort barnet, att hon ligger på sjukhus eller är inlåst på psyket.
Citera
2025-10-26, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Ja om hon nu absolut måste bada med barnet så är väl någon typ av badkläder lämpligt. Jag skulle aldrig få för mig att bada tillsammans med någon annans barn i badkar överhuvudtaget.
Citera
2025-10-27, 10:55
Medlem
TPLs avatar
Anna tog med Lilou och hälsade på Jocke som tydligen jobbar, eller "jobbar". Oklart var mamman är.
Citera
2025-10-27, 13:03
Medlem
Magictrixs avatar
Man badar inte med andras barn. Punkt. Däremot kan man som barnvakt eller förälder absolut bada barnet. Men du delar inte badvatten med en bebis. De både kissar och bajar fritt i badvattnet. Det är den hygieniska biten. Att bada naken med en främmande bebis är inte heller okej. Även om det inte finns något sexuelt med så är det ett övertramp. Att sedan lägga ut bilder på det... är stört.
Citera
2025-10-27, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Är inte helt vanligt att lämna bort sitt barn hos en barnvakt öht när den är sex månader, ännu mindre hos nån som inte är släkt. Det här är så märkligt. Vem lägger upp den här mängden bilder på en bebis man inte ens är släkt med? Jag är så nyfiken på en psykologs analys av Anna. Vilken eller vilka diagnoser?
Släkt eller ej är mindre relevant skulle jag säga. Man kan ha en närmare stabilare relation till nån som inte är släkt alls.

Däremot så tycks inte Anna och L ha någon direkt relation sen innan, och hon är som flera av er säger totalt och fullständigt gränslös.
Citera
2025-10-27, 20:30
Medlem
Hon verkar så väldigt mån om att tala om att hon minsann byter blöjor på honom! Samt badar honom/och med honom! Sen som någon annan påpekade så har hon visat fler bilder och videos på honom än hans föräldrar. Och så tar hon med honom, till Västerås, till Kin... Ja...? Frågorna blir många. Men Gud nåde den som frågar henne om detta, på hennes instagram. För fast hon lägger ut varenda blöjbyte och bad, så har ingen följare rätt att ställa frågor.
Citera
2025-10-27, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Hon verkar så väldigt mån om att tala om att hon minsann byter blöjor på honom! Samt badar honom/och med honom! Sen som någon annan påpekade så har hon visat fler bilder och videos på honom än hans föräldrar. Och så tar hon med honom, till Västerås, till Kin... Ja...? Frågorna blir många. Men Gud nåde den som frågar henne om detta, på hennes instagram. För fast hon lägger ut varenda blöjbyte och bad, så har ingen följare rätt att ställa frågor.
Ja, man undrar ju vad Jocke och Jonna gör...? 8 nätter hos någon pojken inte verkar träffat så mycket innan. Då borde Anna dokumenterat detta tidigare 😉. Och helt gränslöst beteende om allt hon lagt upp... Tur för Anna att han verkar vara så go och glad och förnöjd...
Citera
2025-10-27, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elisa888
Ja, man undrar ju vad Jocke och Jonna gör...? 8 nätter hos någon pojken inte verkar träffat så mycket innan. Då borde Anna dokumenterat detta tidigare 😉. Och helt gränslöst beteende om allt hon lagt upp... Tur för Anna att han verkar vara så go och glad och förnöjd...

Har han varit hos henne i ÅTTA DAGAR? Jag trodde, över helgen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in