2020-04-13, 12:05
Medlem
Verkar som MärstaMorsan spenderat delar av sin lugna påsk med att blockera följare på IG. Mig bla.
Snälla, lägg upp screens ist för länk till IG.
Vet för övrigt inte vad jag gjort för att förtjäna denna behandling av henne. Har inte följt slavisk å inte kommenterat eller gillat. Men det var väl en tidsfråga tills hon skulle få ett rensningsryck.
Citera
2020-04-13, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Den mittersta artikeln är ju rätt hård mot Anna, där man skriver att hon är i princip misslyckad och färdig efter hennes andra melodifestivaltävling.
https://www.flashback.org/leave.php?...lery%2Fx1hhJ7W
Som 14 åring såg det lovande ut, som 16 åring är hon körd.
Sedan har hon bara kört på med ursäkt efter ursäkt, haft svårt att acceptera sina begränsningar och inte kommit någon vart.

Den artikeln var gräslig med tanke på att den handlar om en 16-åring.

Hur många gånger upprepade journalisten att Anna sjöng dåligt, gjorde en dålig insats osv, osv? 3-4?

Nörd som jag är letade jag fram bidraget och väntade mig ett skandalframträdande. Men njäe, en habil insats med en habil låt där man någon gång ser viss osäkerhet lysa igenom. Inte säkert att jag ens hade tänkt på det utan att ha läst artikeln i förväg.
Citera
2020-04-13, 13:16
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Nu poserar hon i bikini igen,

https://postimg.cc/K3RM6Wtf

Tack och lov poserar människan inte framför sängen den här gången utan ser ut som hon har hoppat upp ur en låda
Citera
2020-04-13, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Tack och lov poserar människan inte framför sängen den här gången utan ser ut som hon har hoppat upp ur en låda

Hennes vänstra lår går inte av för hackor, högra pressar hon in.
Citera
2020-04-13, 16:39
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Hennes vänstra lår går inte av för hackor, högra pressar hon in.

På högra sidan ser ju bikinin också helkonstig ut jämfört med vänstra. Kolla den vita spetsen bland annat. Har hon vikt in den bland fettet, eller är det en Photoshop-miss?
Bikinin är för övrigt lika hiskelig som bärarinnan.
Citera
2020-04-13, 18:28
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Håller med till 100% men...
Det är i ärlighetens namn knappast en nackdel att ha (mor)föräldrar som heter Schollin/Wahlgren om man ska försörja sig på uppmärksamhet.
Sen har väl Wahlgrensungarna lite blandad framgång.. Men de framstår iaf inte som onda och elaka.

Nja,jag är inte riktigt inne på att Wahlgrens/Schollins är så mysiga som de ser ut.
Pernillas föräldrar har haft ett ekonomiskt stabilt liv och det påverkar givetvis barnens självkänsla.
De har ärvt föräldrarnas status och har haft det bra.
Till skillnad mot Annas uppväxt.Det sociala arvet och miljön blir plågsamt påtagligt.
Övervikt vid ung ålder är också en faktor som inte ger högre självkänsla.

Pernilla kan vara spydig och sparka nedåt, hon ser ner på Svenssons, trots att det är därifrån
hennes sköna pengar kommer ifrån.
Eftersom hon är känd som klämkäck och ser ”gullig” ut, plus med en mamma med samma
framtoning så blir det svårt att se bakom det hela.
Pernilla spydde ju på folk som åker till Ullared...nu kränger hon en klädkollektion där...

Min upplevelse är att Anna är nog mer förankrad bland vanligt folk än fröken
Wahlgren som faktiskt inte är så bra på musik heller...
Den enda låt jag kan associera Pernilla med är Piccadilly cirkus, inte speciellt cool låt..
Pernilla är en Östermalmswannabe, som kissar på sig bara hon ser Bindefeldts namn.
Emilio uppvuxen i en simpel förortsfamilj har ju berättat hur mycket mamma Christina såg ned på honom, givetvis kan han vara överkänslig i överkant eftersom hans typ kräver oförtjänad respekt.

Niclas W och Emilio mobbade Annas ex Mehmed på tv, för att de inte ansåg honom
cool nog.Superpinsamt !
Pernilla, Emilio och Vito använde sig av stulna handikappparkeringstillstånd och ljög att de var upphittade.
Niclas är bara pinsam och han är lika kissnödig som Anna över att få vara med i kändis
Världen, trots att han är en pinsam nolla.Han ägde en kiosk som konkade om jag inte minns fel.
Han plastikopererar sig och har ålderskris a la Anna..Anna och Niclas vilket par..om Roberto skulle dra sin sista suck, duger väl Lill Nicke.
Niclas har ju bangat på Carola, kvinnor med extra kilon verkar han gilla fett...
Citera
2020-04-13, 18:39
Medlem
Boopidoos avatar
Men nu jäv-ar måste väl tanten ”kamma till sig”, skippa offerkoftan och get real!!!!!
Under tre olika lives idag har hon svingat friskt mot Pernilla. Det är så patetiskt när hon med ett spydigt leende påstår att ”hon inte bryr sig” och sedan startar hon sina vanliga upprepande, gnällande, malande påhopp som absolut inte är friska!
Hon har följt upp det med följande inlägg
https://postimg.cc/Cdcmfp1c
Hon är faktiskt helt störd.

Är det fullständigt OMÖJLIGT för henne att inse att hon är ett stolpskott? Jag vet INGEN person (offentlig eller ej) som har varit inblandad i så många konflikter. Hennes nivå är så barnslig att det är skrattretande. Hennes intellekt befinner sig på tonårsstadiet och hennes självförhärligande är bevis på hur insiktslös hon är.
Citera
2020-04-13, 18:56
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Nja,jag är inte riktigt inne på att Wahlgrens/Schollins är så mysiga som de ser ut.
Pernillas föräldrar har haft ett ekonomiskt stabilt liv och det påverkar givetvis barnens självkänsla.
Till skillnad mot Annas uppväxt.Det sociala arvet och miljön blir plågsamt påtagligt.
Övervikt vid ung ålder är också en faktor som inte ger högre självkänsla.[klipp]

Håller med dig om Pernilla och jämförelserna med Anna - egentligen så är väl båda lika goda kålsupare, om än på lite olika sätt. Att gå in och håna Anna är väl dessutom lite som att sparka nedåt för henne?

Det snällaste man kan säga om Pernilla är väl att hon fortsatte arbeta även när karriären låg i en svacka, å andra sidan så hjälpte säkerligen familjens kontakter i branschen med det. Jag antar att hennes barn inte verkar ha begått brott också ligger i hennes pluskonto. Å andra sidan så verkar hon genuint se ned på människor på ett rätt otrevligt sätt och ärligt talat så har familjen Wahlgrens/Schollin/Ingrosso alltid verkat rätt falska med sina döda ögon och maniska leenden, men det är väl ett annat ämne för en annan tid.

Att Pernilla och Anna bråkar med varandra på instagram säger väl en del om båda.
Citera
2020-04-13, 19:15
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Kanske dum fråga men vad försörjer sig egentligen Anna Book på?
Lever hon av oss på FB genom att vi länkar till hennes instagram som ger reklamintäkter?

AB inkomster varierar kraftigt och härrörs förmodligen från de tv-program som hon medverkar i. Roberto står för de regelbundna inkomsterna i deras förhållande. Svärfar hjälper också till och betalar husköp etc. den här artikeln innehåller ABs samlade deklarerade inkomster - men är under betalväg.

Tecken på att hon inte riktigt har kontroll på situationen:

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...gest-loser-vip

https://www.expressen.se/noje/musik/...k-kronofogden/

https://www.expressen.se/noje/extra/...v-kronofogden/

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...alat-sin-skuld
Citera
2020-04-13, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Men nu jäv-ar måste väl tanten ”kamma till sig”, skippa offerkoftan och get real!!!!!
Under tre olika lives idag har hon svingat friskt mot Pernilla. Det är så patetiskt när hon med ett spydigt leende påstår att ”hon inte bryr sig” och sedan startar hon sina vanliga upprepande, gnällande, malande påhopp som absolut inte är friska!
Hon har följt upp det med följande inlägg
https://postimg.cc/Cdcmfp1c
Hon är faktiskt helt störd.

Är det fullständigt OMÖJLIGT för henne att inse att hon är ett stolpskott? Jag vet INGEN person (offentlig eller ej) som har varit inblandad i så många konflikter. Hennes nivå är så barnslig att det är skrattretande. Hennes intellekt befinner sig på tonårsstadiet och hennes självförhärligande är bevis på hur insiktslös hon är.

Gode gud i himlens höjd som farmor sa! Märsta-Anna har ju mer problem än va jag trodde va möjligt! visst man kan tycka va man vill om pernilla o övriga wahlgrens MEN hon känns ärligare o jämfört med book så hejar jag på PW alla dar i veckan. Pernilla kan ju be om ursäkt
Citera
2020-04-13, 19:20
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:

Pernilla kan vara spydig och sparka nedåt, hon ser ner på Svenssons, trots att det är därifrån
Eftersom hon är känd som klämkäck och ser ”gullig” ut, plus med en mamma med samma
Pernilla spydde ju på folk som åker till Ullared...nu kränger hon en klädkollektion där...

Den enda låt jag kan associera Pernilla med är Piccadilly cirkus, inte speciellt cool låt..
Pernilla är en Östermalmswannabe, som kissar på sig bara hon ser Bindefeldts namn.
Emilio uppvuxen i en simpel förortsfamilj har ju berättat hur mycket mamma Christina såg ned på honom, givetvis kan han vara överkänslig i överkant eftersom hans typ kräver oförtjänad respekt.

cool nog.Superpinsamt !
Pernilla, Emilio och Vito använde sig av stulna handikappparkeringstillstånd och ljög att de var upphittade.
Niclas är bara pinsam och han är lika kissnödig som Anna över att få vara med i kändis
Världen, trots att han är en pinsam nolla.Han ägde en kiosk som konkade om jag inte minns fel.
Han plastikopererar sig och har ålderskris a la Anna..Anna och Niclas vilket par..om Roberto skulle dra sin sista suck, duger väl Lill Nicke.
Niclas har ju bangat på Carola, kvinnor med extra kilon verkar han gilla fett...
Oj så förvånad jag blir.

Hur Pernilla är privat vet jag inte, men hon har ett härligt gäng kompisar omkring sig. Det brukar man inte ha om man är en högfärdig ”Östermalmswannabee”
Anna umgås med mediekåta My, kusinen plus nya åldriga grannarna.
Pernilla har deltagit i enormt många lyckade musikaler, har en klädkollektion som går bra, en affär som är populär, ett fantastiskt hus i Spanien och nyligen har hon satt upp väldigt framgångsrika egna shower (som är BRA!!)
Tror inte hon ”kissar på sig” för Michael B. De är jättegoda vänner sedan lång tid tillbaka.

Vad har Märstamorsan gjort efter ABC som är värt nämna... funderar. .. ingenting!

Mello har de båda deltagit i, Let’s Dance likaså.

Att dissa Pernilla för Emilios eller Niclas liv tycker jag är litet ”korkat”.
I så fall får du dissa Märstamorsan för Mehmeds ”karriär”, för alkoholismen i familjen, för Robertos mammas problem, för problemen med Kronfogden m m
Och till sist frågan om hur de lyckats med sina barn behöver vi väl inte ens diskutera
Senast redigerad av Boopidoo 2020-04-13 kl. 19:23.
Citera
2020-04-13, 19:22
Medlem
godboys avatar
Citat:

cool nog.Superpinsamt !
Båda dessa damer är ju ett kapitel för sig. Pernilla har ju haft helt andra förutsättningar och kontakter i branschen. Wahlgrensfamiljen har haft det bra förspänt. Jag brukar inte ge Tunnan kred, men hon har inte haft samma förutsättningar som Pernilla. Och vem skulle jag välja att ta ett glas vin med av dessa då?
INGEN AV DEM!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in