Citat:
Ursprungligen postat av
HateWreck
Håller med till 100% men...
Det är i ärlighetens namn knappast en nackdel att ha (mor)föräldrar som heter Schollin/Wahlgren om man ska försörja sig på uppmärksamhet.
Sen har väl Wahlgrensungarna lite blandad framgång.. Men de framstår iaf inte som onda och elaka.
Nja,jag är inte riktigt inne på att Wahlgrens/Schollins är så mysiga som de ser ut.
Pernillas föräldrar har haft ett ekonomiskt stabilt liv och det påverkar givetvis barnens självkänsla.
De har ärvt föräldrarnas status och har haft det bra.
Till skillnad mot Annas uppväxt.Det sociala arvet och miljön blir plågsamt påtagligt.
Övervikt vid ung ålder är också en faktor som inte ger högre självkänsla.
Pernilla kan vara spydig och sparka nedåt, hon ser ner på Svenssons, trots att det är därifrån
hennes sköna pengar kommer ifrån.
Eftersom hon är känd som klämkäck och ser ”gullig” ut, plus med en mamma med samma
framtoning så blir det svårt att se bakom det hela.
Pernilla spydde ju på folk som åker till Ullared...nu kränger hon en klädkollektion där...
Min upplevelse är att Anna är nog mer förankrad bland vanligt folk än fröken
Wahlgren som faktiskt inte är så bra på musik heller...
Den enda låt jag kan associera Pernilla med är Piccadilly cirkus, inte speciellt cool låt..
Pernilla är en Östermalmswannabe, som kissar på sig bara hon ser Bindefeldts namn.
Emilio uppvuxen i en simpel förortsfamilj har ju berättat hur mycket mamma Christina såg ned på honom, givetvis kan han vara överkänslig i överkant eftersom hans typ kräver oförtjänad respekt.
Niclas W och Emilio mobbade Annas ex Mehmed på tv, för att de inte ansåg honom
cool nog.Superpinsamt !
Pernilla, Emilio och Vito använde sig av stulna handikappparkeringstillstånd och ljög att de var upphittade.
Niclas är bara pinsam och han är lika kissnödig som Anna över att få vara med i kändis
Världen, trots att han är en pinsam nolla.Han ägde en kiosk som konkade om jag inte minns fel.
Han plastikopererar sig och har ålderskris a la Anna..Anna och Niclas vilket par..om Roberto skulle dra sin sista suck, duger väl Lill Nicke.
Niclas har ju bangat på Carola, kvinnor med extra kilon verkar han gilla fett...