2020-08-04, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Anna vet inte ens vem hon är. Hon pendlar mellan olika personligheter vilket är läskigt att se. Från att vara den där söta gulliga personen med bebisröst till att vara den tuffa svärande långfingerpekande hataren. I en av sina senaste storys på insta trodde jag att jag kommit in på Mys konto. Lät exakt som henne och hennes sätt att prata på Instagram. Anna behöver jobba med sitt inre långt borta ifrån hennes ja-sägare till familj. Vem är Anna egentligen?

Anna anser nog själv att hon är en balanserad, introspektiv, kompetent, klok och framförallt älskvärd person.
Inte en siffra rätt.
Det hon är bra på är att rationalisera alla sina tillkortakommanden och att skuldbelägga andra.
Hennes kravalliknande utfall är säkert glömda i samma sekund som hon andas in igen.
Den ytliga yta som hon presenterar är sorgerlig att skåda.

Men ack så underhållande.
Citera
2020-08-04, 22:10
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placebo-Sapiens
Hej,

Svaret på frågan varför hon taggar allt hejvillt är enligt källor att skattemyndigheten inte ska orka kolla upp alla taggningar och se vilka som de facto är ett samarbete och därför skall beskattas.
I samma veva så skyddar hon de få stackare som "hyrt" hennes instagramtjänster, dessa är inte alltid bokförda korrekt mao.

Alltså att hon får "många" dm frågor, det är en sk "rökridå".
Inte en helt galen strategi, dock alltför uppenbar.

Sen skulle det underlätta om hon inte berättade om denna strategi för andra.

Mvh/P-S
Jag såg att hon hade 56 000 följare på insta. Det är helt obegripligt om inte hälften är härifrån? Kollade lite andra ex-kändisar från typ mello och de har aktiva konton med liknande upplägg, små barn, sola, drinkar, plockar blommor. De brukar ha mellan 10 och 20.000 följare. Jag gissar att Anna köper följare från robotfabrik. Eller är det familjen som köper i smyg för att hon inte ska gå sönder?
Citera
2020-08-04, 22:37
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Undrar hur hennes strumpor ser ut efter en timma med de tånaglarna. Hur får hon ner fötterna i ett par träningsskor när hon ska ta sin power-walk. Lutar åt att hon inte promenerar mer än fin-går lite.
Riktigt äckliga tånaglar.

Kanske hon borde ändra stavningen på efternamnet till Tå-Ledano.

Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag såg att hon hade 56 000 följare på insta. Det är helt obegripligt om inte hälften är härifrån? Kollade lite andra ex-kändisar från typ mello och de har aktiva konton med liknande upplägg, små barn, sola, drinkar, plockar blommor. De brukar ha mellan 10 och 20.000 följare. Jag gissar att Anna köper följare från robotfabrik. Eller är det familjen som köper i smyg för att hon inte ska gå sönder?

Jag tror det är vi Bookomaniacs här på Flashbacks som är majoriteten av de 56 000.

Today Flashback, tomorrow the world.
Bookomania rules!
Citera
2020-08-04, 22:51
Medlem
trottwells avatar
Citat:

För något år sedan var det en uppmärksam användare som la märke till att Anna Book fick tusentals fler följare kring barnbidragsutbetalningen och löneutbetalningen.

Annas följare kanske är känsliga för lön och bidrag.

Det har också diskuterats att vissa följare skriver på samma infantila sätt som Anna gör.

Anna, du behöver inte googla, infantil betyder själsligt omogen, barnslig.
Senast redigerad av trottwell 2020-08-04 kl. 23:05.
Citera
2020-08-04, 23:09
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story plus en av de mindre smickrande bilderna Anna tagit på Mys rumpa

https://postimg.cc/gallery/qdVSrMZ
Har Anna och my börjat hänga igen?
Citera
2020-08-04, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style

Men de har väl aldrig slutat? Bara för att några här spekulerar. De har väl varit vänner i flera år?

Men jag tycker det är märkligt att Booken inte blir inspirerad av sin vän My som har både mat- och tränings- disciplin?
Citera
2020-08-05, 00:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Sa inte Annas dotter i podden att hon ringde i massor för att rösta på sin mamma i Melodifestivalen och att det blev inte billigt..
Kan missminna mig, ids ej lyssna på rökhesa Felicia igen.
Björn Borg stödköpte ju upp hela lagret av exfrun Loredana Bertes skivor i Sverige, för att göra henne lycklig över en framgångsrik försäljning.
Skivorna hamnade visst i någon lagerlokal..
Citera
2020-08-05, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Sa inte Annas dotter i podden att hon ringde i massor för att rösta på sin mamma i Melodifestivalen och att det blev inte billigt..
Kan missminna mig, ids ej lyssna på rökhesa Felicia igen.
Björn Borg stödköpte ju upp hela lagret av exfrun Loredana Bertes skivor i Sverige, för att göra henne lycklig över en framgångsrik försäljning.
Skivorna hamnade visst i någon lagerlokal..

Felicia drog till med att det kostade henne 60.000 kr att ringa varje gång Anna tävlade i nåt program. Programledaren ifrågasatte detta. Intervjun med Felicia är väldigt lik intervjuerna med Anna. Det börjar någorlunda sansat men efter några minuter forsar lögner och intimiteter utan stopp.
Citera
2020-08-05, 02:08
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AynRand1984
Men de har väl aldrig slutat? Bara för att några här spekulerar. De har väl varit vänner i flera år?

Men jag tycker det är märkligt att Booken inte blir inspirerad av sin vän My som har både mat- och tränings- disciplin?
My har tappat den disciplinen nu. Till Annas oförställda glädje!
Citera
2020-08-05, 07:07
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style

Som My beskriver det i sin blogg: (Sonen skulle åka till fadern) "Därför finns det vissa saker vi behövde göra innan ...Njuta av sovmorgon
Shoppa en ny garderob inför skolstart ( Han har vuxit ur allt &#129315
Träffa mormor ( Hon kommer till oss för första gången imorgon ❤️❤️)
Ta vara på sommaren, bada, busa, leka
Vara i nuet, och ”boa in oss hemma” hem och plantera växter 💪🏻 (....)
Anna väntade hemma hos mig.

My hade dagen planerad och att njuta av. Efter shoppingtur och tacolunch ute kommer My hem och - tadaa - Anna väntar hos henne.

Stackars My.
Citera
2020-08-05, 08:20
Medlem
Jojjebejto måste ju på riktigt va lite retard?

I en av Bookens storys från Spanien 54 veckor sedan - där han sitter som ett frågetecken (han gör det inte på skämt) framför två vodkaflaskor och inte får ner Turkisk peppar-godisar för de är "för stora" för hålet. Efter ett tag hör man något av barnen tipsa om att krossa dem istället o hälla i.... vilket han till slut gör.

Kanske diskuterats i tråden innan men detta hade jag inte sett 😂

Och Anna måste i vanlig ordning framhålla att hon minsann INTE dricker alkohol..
Citera
2020-08-05, 09:22
Medlem
ny filterbild på insta

https://postimg.cc/gwBQcr58
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in