2020-04-26, 14:50
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Herregud finns det alltså folk här som inte blivit blockade än. Jag blev blockad för flera år sedan...utan någon annan orsak än att jag sa emot henne i frågan om det var rätt låt som vann mello det året...

Haha, enligt Anna så är det myt att hon blockerar folk. Men i hennes "kostar tonfisk" klipp, där hon pratar om sina tänder blockar hon live för glatta livet.
Anna är bra på att ljuga, eller så har hon kroniska minnesproblem.
Citera
2020-04-26, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
lite foton från liven, lyssnade några min mest trams, ser ut som tänderna lossnar i underkäken

https://postimg.cc/gallery/C5CCmTY

Ja visst ser hennes tänder konstigare ut, det är något som är galet
Citera
2020-04-26, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Roberto!

Har du ingenting att säga till om hemma?
Varför låter du allt, precis allt, gå åt helvete?
Har du ingen möjlighet att påverka de sinnessvaga människorna i din familj?

Stäng av penningtillförseln så blir det ordning på dårarna.

Just nu är ni sveriges genom tiderna mest utskrattade familj, det måste du ändra på.

Alltså jag är inte blockad, anstränger mig för att skriva trevliga saker och gilla hennes crap så att jag fortsatt kan se roliga saker.
Roberto har varit med en del under livar och ju mer han öppnar munnen ju mer inser man att han är tammefan likadan. Han kan komma med egna små monologer om random skit och om vad han tyckte om PW. Det var under en live med hela familjen för någon vecka sedan. Så jag tänker att han inte är ett nedtryckt pynt utan en lika blåst jävel fast han har ett jobb så han hinner inte sitta varje morgon och sjunga GE INTE UPP DET FINNS EN MORGONDAAAG (hänt i veckan.)
😁
Citera
2020-04-26, 15:27
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Haha, enligt Anna så är det myt att hon blockerar folk. Men i hennes "kostar tonfisk" klipp, där hon pratar om sina tänder blockar hon live för glatta livet.
Anna är bra på att ljuga, eller så har hon kroniska minnesproblem.

Hon är inte bra på att ljuga men hon ljuger mycket.
Citera
2020-04-26, 16:25
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowcow
Hoppas Felicia vaknar snart så hon fortsätter kommentera på AB Facebook. Hon får svar på tal nu

Felicia har vaknat och svarat
’Fortsätt, öppna munnen om saker man inte har någon aning om. Säg vad fan du vill och tror om mig, Det rör mig inte i ryggen för fem öre!’
Citera
2020-04-26, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
lite foton från liven, lyssnade några min mest trams, ser ut som tänderna lossnar i underkäken

https://postimg.cc/gallery/C5CCmTY

Tänderna ser riktigt konstiga ut. Ögonbrynen??? Är det inne att ha vita breda streck under de tatuerade ögonbrynen. Ser märkligt ut.
Citera
2020-04-26, 17:33
Medlem
TantTrists avatar
Jag sitter här och lyssnar på tanten som lipar så mkt att hon vänt kameran, vill tydligen inte gråta i bild vilket väl kan vara ok. Men hon pendlar så oerhört i sitt humör, gråter så hon knappt kan prata och vips drar hon iväg nån jädra ramsa fullt av hat. Vad har hänt nu som jag missat, eller är det här bara en reaktion på gammal skit som kommit upp?
Citera
2020-04-26, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantTrist
Jag sitter här och lyssnar på tanten som lipar så mkt att hon vänt kameran, vill tydligen inte gråta i bild vilket väl kan vara ok. Men hon pendlar så oerhört i sitt humör, gråter så hon knappt kan prata och vips drar hon iväg nån jädra ramsa fullt av hat. Vad har hänt nu som jag missat, eller är det här bara en reaktion på gammal skit som kommit upp?

Nån skrev att "din son är en äcklig våldtäktsman."
På det följde en halvtimmes försvarstal och gråt och grin, hon är väldigt glad att han överlevde sitt självmordsförsök och han är faktiskt dömd i alla instanser utan bevis (gråt).
Nu var det ett tag sedan jag läste FUP men så gick det väl inte alls till. Det fanns väl visst bevis.
Citera
2020-04-26, 18:12
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Felicia har vaknat och svarat
’Fortsätt, öppna munnen om saker man inte har någon aning om. Säg vad fan du vill och tror om mig, Det rör mig inte i ryggen för fem öre!’

Var står detta?
På Annas Facebook?
Citera
2020-04-26, 18:14
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantTrist

Jag gissar att orsaken är en kombo av lyckopiller, lådvin och klimakteriet. Har sett det irl på lite sunkhak, intressant upplevelse.
Citera
2020-04-26, 18:21
Medlem
Nu ska vi tycka synd om Anna.

Gör ni det ?
Citera
2020-04-26, 18:30
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Ja visst ser hennes tänder konstigare ut, det är något som är galet

Känns inte som att man vill ställa sig först till kön utanför Brottbykliniken för att få liknande tänder.http://imgur.com/gallery/mQp7Q18
Undrar om ägarinnan fick ett uppsving
av kunder efter hennes samarbete? med Anna, eller blev det tvärtom?

Annas tänder ger mig numera nästan mardrömmar, som den här figuren http://imgur.com/gallery/kWR4Jva
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in