2020-05-07, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Hon kommer att bo hemma så länge morsan lever. Betala med diverse olagligheter, det tycker jag inte är okej. Denna kärringen gullar med sina kriminella barn så det är en skam utan like. Halmpyntet har ju ingen råg i ryggen, han slickar nog hennes fötter. Urk. Om och om igen så undrar jag vad grannarna tycker och anser om denna familj. Det går i princip inte att få någon som helst information om det. Troligtvis är dom hotade eller inte vill visa för allmänheten att dom är granne med detta spektakel. Själv hade jag gjort allt för att inte bli förknippad med kärringen och hennes kriminella anhang.

Trodde det sa sig själv men självklart är det fel att betala hyra med stulna föremål eller pengar.
Citera
2020-05-07, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Det är väldigt rimligt, men de va inte riktigt det mitt inlägg handlade om. Rimligheten i att betala hyra.
Mer att hon kan ha stulit för att betala mammas fransar och drogberoende.
Frågar du tunnan så skulle hon antagligen aaaaaldrig ens drömma om att ta hyra av sin dotter. Gulletussen bor gratis #mammakärlek

Sorry, då missförstod jag vad du menade. Och som du säger skulle Anna nog aldrig erkänna om dottern betalade för sig.
Citera
2020-05-07, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Fast om du får botoxbehandling via läkare så måste du fortfarande betala för att hämta ut det på recept..🤔

Högkostnadsskyddet för läkemedel gör att du aldrig behöver betala mera än 2500 kr per 12 månader. Nu kan jag inget om botox, men kostar det inte mer än så ifall man gör det regelbundet?
Citera
2020-05-07, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Botox ingår inte i högkostnadsskyddet, men Tunnan har säkert andra vägar att gå för att få det gratis..

Om du får det av medicinska skäl är jag rätt säker på att det ingår.
Citera
2020-05-07, 11:13
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glas.nyckel
Om du får det av medicinska skäl är jag rätt säker på att det ingår.
Det är inte helt lätt att få medicinsk betald botoxbehandling. Du måste först har testat i stort sett all annan migränbehandling. Dessutom måste du ha återkommande migrän mer än 10-15 dagar i rad. Då pratar vi alltså om migrän inte den typ av spänningshuvudvärk som Märstamorsan klagar på ibland.
Hennes senaste botoxbehandling har hon ju lagt ut (”erkänt”) på IG.
Kritiken hon fått handlar om att hon påstod att det var första gången. Det är skitsnack - finns bilder som visar att hon använt det tidigare. Finns t o m en intervju där hon har en av biverkningarna av botox (ett öga som inte riktigt ”hänger med”).
Tandläkaren som satte in kakelplattorna erbjuder också botoxbehandling.
Citera
2020-05-07, 12:10
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/bh8GwkX

"Ni anar inte" lockar Anna men jodå vi vet precis hur det kommer att grinas och bråkar om allt.
Citera
2020-05-07, 12:23
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/bh8GwkX

"Ni anar inte" lockar Anna men jodå vi vet precis hur det kommer att grinas och bråkar om allt.
Kommer inte att titta. Vill inte se människan alls.

Med lermasken påkletad blev hon nästan snygg. Eftersom hon har svårt att hålla snattran lär den ha krackererat snabbt.
Citera
2020-05-07, 13:03
Medlem
Tänk om Anna kunde göra en Rosing och skaffa sig ett riktigt jobb.
Citera
2020-05-07, 13:21
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Tänk om Anna kunde göra en Rosing och skaffa sig ett riktigt jobb.

Låt oss bespara våra äldre den upplevelsen. Då fick de låsa in guldklockorna.
Citera
2020-05-07, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Låt oss bespara våra äldre den upplevelsen. Då fick de låsa in guldklockorna.

Nu tänkte jag inte att Anna skulle jobba inom hemtjänsten. Det var mer att skaffa ett riktigt arbete.
Citera
2020-05-07, 13:39
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/7DQb7FS

Det är så sliskigt så man vill kräkas!
Hon är ju 50 år!
Så här uppför sig tjejer i högstadiet.
Citera
2020-05-07, 13:59
Medlem
Lägga ut sånt på insta .Vad vill hon bevisa ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in