2020-05-17, 15:31
Medlem
Tuttlutts avatar
https://bloggbevakning.se/2017/10/11...-nyhetsmorgon/

Ni minns väl detta 😁
Såg intervjun och uppfattade den inte som annat än korrekt.
Men Anna var djupt kränkt.
Igen.
Citera
2020-05-17, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Mitt råd är: Traggla dig igenom hela tråden. Det tar tid men är både underhållande, spännande och tragiskt.

Dessutom behöver du läsa alla detaljer om du ska kunna få en examen i Bookologi.

Själv har jag börjat ägna mer och mer tid åt detta. Jag sover inte på nätterna, missköter jobbet genom att bara läsa denna tråd hela dagarna, försummar flickvän, släkt och vänner. Det gick så långt att jag blev inkallad till chefen i veckan som var. "Det där är ett ohälsosamt beroende. Du måste göra något åt det, annars förlorar du jobbet."

Chefen var så hygglig att han skickade mig till en läkare. Efter flera timmars samtal skakade läkaren på huvudet och sade: "Du är Bookoman!"
Hahaha Dagens garv! Vet du vad försäkringskassekoden är för Bookomani? Kan man bli sjukskriven för det?
Citera
2020-05-17, 16:19
Medlem
LeifMohammeds avatar
Är Anna Book ledsen och förbannad nu när hon petats ner från förstaplatsen på kändisskvaller med hästlängder av den italienska vitlökskorven Paulo Roberto? Kommer hon operera sig, skälla på sina barn, hetsäta 4 pizzor eller måla på gaddarna i extra prima vit färg i ren abstinens? Spännande....
Senast redigerad av LeifMohammed 2020-05-17 kl. 16:22. Anledning: .
Citera
2020-05-17, 16:22
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Jag håller med att det är jävligt fult gjort av henne, men hon kommer med största sannolikhet slippa fängelse ändå.
Det finns som sagt både villkorlig dom och skyddstillsyn med samhällstjänst och så vidare och där tror jag det hamnar för hennes del.

Kommer förmodligen stå i Frivårdens utlåtande att hon håller på och bygger hus som hon ska flytta in i och med lite tur har hon fixat sig ett arbete när hon står inför domaren.

Allt sånt här ses som positivt av en domstol och lever man under ordnade förhållanden(iaf på pappret) så ska det mera till för att bli dömd till fängelse.

Vem bygger hus? På fam Books tomt?
Citera
2020-05-17, 16:28
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Ni minns väl detta 😁
Igen.
Anna påminner mig om en kvinnlig klasskompis i grundskolan, som hade dålig självinsikt och inga problem att säga ifrån.
Men hon hade infernaliskt lätt för att misstolka andra människor, som frågande fick en lång harang av skäll om de tex sa Har köpt en ny tröja? Vilken färg är din ögonskuggan? edy till henne.
Under en föräldrarträff hade hennes mamma (som var en smula weird) ställt sig upp och varit upprörd över att hennes dotter tydligen var mobbad enligt henne.. Alla i klassen var frågande.
Tjejen är högfungerande autist, men hade dock kompisar i klassen, satt aldrig ensam och var definitivt inte utfryst.
Men hade stora svårigheter att samspela och förstå andra personer.
Känner liksom igen det där med att inte kunna släppa saker,ha svårt att tolka i Anna, från den där tjejens beteende.
Anna visste ju inte ens hur hon skulle känna för Tilde förrän hon läste vad andra sagt och det har nog hänt Anna många gånger i diverse sammanhang.
Citera
2020-05-17, 16:32
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Vem bygger hus? På fam Books tomt?

Ja det var Attefallshuset jag syftade på.
Citera
2020-05-17, 16:38
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Ni minns väl detta 😁
Igen.

Det inlägget var hon nog överdoserad på stilnoct eller likn när hon skrev, kollade på intervjun i nyhetsmorgon och kan inte alls förstå hur hon känner att hon blev behandlad som hon beskriver.

Hon är helt hjärndöd och verkar tro att hon nån sorts mittpunkt i kändissverige, och alla fantasier om hur hon nu ska leva sunt och lägger på 15 år på sitt liv, slipper alla sjukdomar osv. Ja vi ser ju hur det gick med det, hon fläska på sig allt efter en månad.
Citera
2020-05-17, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Nu händer det saker på Denise instagram iamdeniselopez:

För 41 minuter sedan
2014-04-02 Öppet brev till Anna Book, Alla vi bröt med dig av en stark anledning och var och en av oss har vår egna story. Du vet också orsaken till det! Vi svek inte dig, utan vi försökte hjälpa dig under många år utan framgång. Vi orkade inte längre! Vi hade hoppats på att skiljas åt där, var och en för sig med fokus på sina egna liv. Men tyvärr så har du gått över gränsen och du har under en långt tid hängt ut oss på dina sociala medier på ett fruktansvärt olämpligt sätt. Det får vara bra nu! Vi vill att du slutar att skriva om oss. Vår stora önskan är att du accepterar att våra vägar skilts åt och att du går vidare med ditt liv! Vi ber dig att fokusera på att ta hand om dig själv, dina barn och din man. Vi hoppas att du kan njuta av livet och sluta upp att sprida så mycket hat om människor som under åren gjort allt för dig. Men främst hoppas vi på att du söker hjälp för att hantera all den sorg, ilska och hat du tydligt visar att du bär på. Vi önskar dig ett lyckligt och harmoniskt liv. Och så hoppas vi att du kan sluta att kränka och förolämpa oss. Med vänliga hälsningar, Denise Lopez, Carola Barle, Bella Stjärnebo, Hjördis Stjärnebo, Pether Björk Garcia Hernandez och Lena Hallberg.

Inte att förglömma; några av de tidigare vännerna som fått nog och den 2/4 2014 skrev ett
öppet brev om varför de bröt med Booken, från Denise Lopez Instagram. (Denise som tidigare
hade ett förhållande med före detta fotbollsspelaren Magnus Hedman och umgicks flitigt med Anna,
men den vänskapen tog slut...)

Citat:
Ursprungligen postat av LennartDenLelle
Tackar ödmjukast för infon, återkommer när jag läst in mig ordentligt. Matlagningslögner låter spännande.

Och denna imponerande(!) lista av alla de personer som Anna har haft diverse olika
konflikter med genom åren:

Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Din reflektion fick mig att fundera på hur många hon haft konflikter med, som givit henne anledning att ta på sig den luggslitna offerkoftan och prata ut i pressen
Det blev en lång lista
Denise Lopez
Johannes Brost
Jan Johansen
Christer Lindarw
Erica Johansson
Josefin Crafoord
Annika Ljungberg
Alex Erwik
Magdalena Graf
Tramsfrans
Anders Öfergård
Katrin Zytomierska
Camilla Henemark
Pernilla Wahlgren
Tomas Lingman
Christer Björkman
O’Learys i Huddinge
Gymnasiechefen i Örebro
Mattläggaren
TV4 (ett antal gånger)
Jag tror att Jelena (tandläkaren) också ligger risigt till.

Vet ni någon som så ofta hamnar i konflikter där det ALLTID är någon annans fel??

A never ending story...
Citera
2020-05-17, 18:21
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
Inte att förglömma; några av de tidigare vännerna som fått nog och den 2/4 2014 skrev ett
öppet brev om varför de bröt med Booken, från Denise Lopez Instagram. (Denise som tidigare
hade ett förhållande med före detta fotbollsspelaren Magnus Hedman och umgicks flitigt med Anna,
men den vänskapen tog slut...)
Oj det har jag missat, finns det någon kopia av brevet så man kan se det?
Citera
2020-05-17, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Oj det har jag missat, finns det någon kopia av brevet så man kan se det?

Det Öppna brevet till Anna Book från hennes före detta vänner, publicerades på artisten
Denise DeDe Lopez´s Instagram den 2/4 2014 och skribenten @cece123 skrev inlägget
med brevet samma dag. @mimikry6 har också lagt ut inlägget den 7/2 2019.

Det är ju 6 år sedan brevet skrevs, vet ej om det finns kvar på Denises Instagramkonto,
vet ej heller om det finns någon kopia att se på annat ställe.

Jag har kikat in i den här - minst sagt - galna tråden till och från under årens lopp och
drog mig till minnes att det förekommit ett Öppet brev av Annas vänner som därigenom
tog avstånd från henne, och satte stopp för allt som de utsatts för genom åren.

Det var ju en skribent som efterfrågade sammanfattning av tråden tidigare idag, och fick
en ypperlig sådan! Kom då på att jag skulle bidraga lite genom att länka inlägget om brevet.

Tillägg; Inlägg av @Saysayme från den 31/3 2014, alltså bara ett par dagar innan det
s k Öppna brevet:

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

I inlägget kan man läsa lite av vad Anna utsatte Denise för, inte underligt att Denise och
övriga vänner tog avstånd från Anna.
Senast redigerad av Theia2 2020-05-17 kl. 19:06.
Citera
2020-05-17, 19:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
Det Öppna brevet till Anna Book från hennes före detta vänner, publicerades på artisten
Denise DeDe Lopez´s Instagram den 2/4 2014 och skribenten @cece123 skrev inlägget
med brevet samma dag. @mimikry6 har också lagt ut inlägget den 7/2 2019.

Det är ju 6 år sedan brevet skrevs, vet ej om det finns kvar på Denises Instagramkonto,
vet ej heller om det finns någon kopia att se på annat ställe.

Jag har kikat in i den här - minst sagt - galna tråden till och från under årens lopp och
drog mig till minnes att det förekommit ett Öppet brev av Annas vänner som därigenom
tog avstånd från henne, och satte stopp för allt som de utsatts för genom åren.

Det var ju en skribent som efterfrågade sammanfattning av tråden tidigare idag, och fick
en ypperlig sådan! Kom då på att jag skulle bidraga lite genom att länka inlägget om brevet.

Tillägg; Inlägg av @Saysayme från den 31/3 2014, alltså bara ett par dagar innan det
s k Öppna brevet:

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

I inlägget kan man läsa lite av vad Anna utsatte Denise för, inte underligt att Denise och
övriga vänner tog avstånd från Anna.

Det är väl så att Anna har en benägenhet att alltid komma in på sig själv och sina magoperationer osv på diverse tillställningar.
Hon deltog på Rednex sångerskan Annikas bröllop och börjat filma mitt under vigselakten och ställde sig i vägen för alla, sedan höll Anna bröllopstal som TADAA handlade om hennes favoritämne - henne själv och hennes lidande.
Jag kan se framför mig hur alla vred sig generade i sina stolar förutom Roberto..
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...javla-flodhast
Senast redigerad av cece123 2020-05-17 kl. 19:21.
Citera
2020-05-17, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det är väl så att Anna har en benägenhet att alltid komma in på sig själv och sina magoperationer osv på diverse tillställningar.
Hon deltog på Rednex sångerskan Annikas bröllop och börjat filma mitt under vigselakten och ställde sig i vägen för alla, sedan höll Anna bröllopstal som TADAA handlade om hennes favoritämne - henne själv och hennes lidande.
Jag kan se hur alla vred sig generade i sina stolar förutom Roberto..
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...javla-flodhast

Precis, det glömmer man inte när lilla Anna skulle vara i centrum även på Annika "Rednex"
bröllop och berätta ingående och förmodligen gråtandes, om sina bukoperationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in