2005-11-11, 20:51
Medlem
Monikas avatar
Frågan kom upp i en annan tråd och jag är angelägen om att få veta. Någon som vet? Som kan ta reda på det?
Citera
2005-11-11, 23:14
Medlem
magpies avatar
Har för mig att hon sjunger i Disney-filmer.
Citera
2005-11-11, 23:26
Medlem
MikeTheBikes avatar
Hon säljer väl sånt där tingel-tangel-krims-krams och "skönhetsprodukter" som medelålders klimakteriekärringar köper för att hålla sig unga..
Citera
2005-11-11, 23:28
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Har för mig att hon sjunger i Disney-filmer.

jupp, tror att hon dubbar tecknade serier också.
Citera
2005-11-11, 23:48
Medlem
Pellenezs avatar
Så håller vi oss till ämnet.

/Moderator
Citera
2005-11-12, 00:40
Medlem
Diplomats avatar
Hon kanske får betalt för att ge intervjuer. Hon har åtminstone varit upphovet till två av de ruggigaste rubriker jag någonsin läst, rubriker som framkallade bilder i mitt inre som jag önskar kunde försvinna, men nej - de finns kvar. Tydligen för alltid.

Rubrik 1
Anna Book:
"MEHMED
TOG MIN
OSKULD"

Rubrik 2
Anna Books
mage sprack
Citera
2005-11-12, 00:43
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomat
Hon kanske får betalt för att ge intervjuer. Hon har åtminstone varit upphovet till två av de ruggigaste rubriker jag någonsin läst, rubriker som framkallade bilder i mitt inre som jag önskar kunde försvinna, men nej - de finns kvar. Tydligen för alltid.

Rubrik 1
Anna Book:
"MEHMED
TOG MIN
OSKULD"

Rubrik 2
Anna Books
mage sprack

Shit, snacka om att du väckte mina förträngda mardrömmar till liv igen! Kommer mycket väl ihåg dom rubrikerna... Men det är klart, eller jag antar iaf, att Se&Hör etc. ger henne lite cash om hon ger intervjuer, kommer med historier o så.
Citera
2005-11-12, 00:47
Medlem
202walkers avatar
Det finns ingen här som kan bekräfta att hon kör nattspelningar på en liten bar i Solna?
Citera
2005-11-12, 01:02
Medlem
cecels avatar
hon kanske skriver böcker?

Hoppas någon tyckte det var kul
Citera
2005-11-12, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 202walker
Det finns ingen här som kan bekräfta att hon kör nattspelningar på en liten bar i Solna?
Nåja jag vet att hon hon ertappats med snatteri ett antal ggr. Kanske kränger hon skiten vidra eoch på det viset tjänar brödfödan
Citera
2005-11-12, 01:21
Medlem
Ture Ss avatar
Är det ingen som har en kopia på den där härliga historien där hon fick lavemang och sjöng ABC samtidigt?

Historien var ju påhittad men hon "rasade" ändå i Expressen över den "förnedrande historien".
Citera
2005-11-12, 01:26
Medlem
202walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ture S
Är det ingen som har en kopia på den där härliga historien där hon fick lavemang och sjöng ABC samtidigt?

Historien var ju påhittad men hon "rasade" ändå i Expressen över den "förnedrande historien".

http://forum.flashback.info/scandina...ight=anna+book
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in