2019-08-01, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Det måste du ha drömt. Svärfarsan skulle aldrig tillåta att Märstatanten vistades där så länge. Min önskedröm i denna parodi vore ett litet uttalande ifrån honom. Han är ju ändå ett samtalsämne på internet och senil verkar han ju inte.
Tydligen. Har starkt för mig att jag läst just 6 veckor någonstans men hittar inte var, så vi får nog nöja oss med att det var min förvirrade hjärna som skojade lite tyvärr. Annars är det ju bara att vänta tills de är hemma så vet vi
Citera
2019-08-01, 22:55
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Tydligen. Har starkt för mig att jag läst just 6 veckor någonstans men hittar inte var, så vi får nog nöja oss med att det var min förvirrade hjärna som skojade lite tyvärr. Annars är det ju bara att vänta tills de är hemma så vet vi
Det är sanslöst hur spännande det kan vara. Väntan menar jag. Alla grannar och butiker måste ju pinka på sej av glädje när primadonnan åter är i Sigtuna. Vi får ju inte glömma alla lågprisbutiker i närområdet. Willys och liknande. Dom måste ju utöka styrkan med sina butikskontrollanter. Det blir dyrt. Dom kanske kan sponsra tanten och hennes familj, så dom kan köpa sej ett eget boende i Spanien, och stanna där. Roberto som är en så öm och kärleksfull person kan ju försörja hela familjen där som gigolo, med hjälp av den oskuldsfulla sonen.
Citera
2019-08-01, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
Tips: azabrennander.se på instagram är och hälsar på boken i Spanien nu, hon har lagt upp massor på sin instastory.

https://postimg.cc/gallery/3hrgm1tca/
Två stillbilder.
Citera
2019-08-01, 23:57
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Två stillbilder.
Hehe. Den rövbilden vill nog inte Anna kännas vid.

Nu är den vänskapen över.
Citera
2019-08-02, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
Tips: azabrennander.se på instagram är och hälsar på boken i Spanien nu, hon har lagt upp massor på sin instastory.

Kollade utan ljud. Några kommentarer:
Undrar om bloggare och andra som vill nå ut till många följeslagare utnyttjar Anna Book och hennes 68'-isch följare? Tex My Martens och denna nyaste fåntratt.

Undrar om samma låtsasvänner passar på att förlöjliga Anna Book ytterligare genom att tex låtsas vänliga lägga ut ganska många ofördelaktiga (för AB) klipp där man tydligt ser Anna Book i helfigur ( inte speciellt smickrande )
Citera
2019-08-02, 00:15
Medlem
Citat:
Två stillbilder.

Konstigt, Anna verkar inte ha någon navel (kolla på fotot där hon går längs med poolen), undrar om hon opererat bort den vid senaste bukplastiken för inte kan väl fotot vara redigerat?! 😱
Citera
2019-08-02, 00:21
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Två stillbilder.
Oj. Hoppas hon inte hann sälja trosorna på loppis.
Citera
2019-08-02, 00:23
Medlem
Frammes avatar
Sanslöst. Bara foton på sej själv och sej själv och igen sej själv, tillsammans med den älskade maken, som ofta ser ut att vilja fly all sköns väg men inte vågar. En tanke slog mej, det kanske därför han är så duktig på att blanda olika drinkar. Verklighetsflykt, supa sej full, vila skallen ett tag från Märstatanten. Kroppen slipper ju inte undan Märstatantens lösnaglar, men hjärnan.
Citera
2019-08-02, 00:25
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Konstigt, Anna verkar inte ha någon navel (kolla på fotot där hon går längs med poolen), undrar om hon opererat bort den vid senaste bukplastiken för inte kan väl fotot vara redigerat?! 😱
Det finns inget som inte är redigerat. Varken på tanten eller hennes ungar. Halmpyntet har jag inte sett det på. Men han är ju betydelselös i hennes familj. Det är bara hon som gäller. När hon vill utnyttja honom så hänger han på. Han vågar nog inte annat.
Senast redigerad av Framme 2019-08-02 kl. 00:27.
Citera
2019-08-02, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Nej. Det är en dump av Åzas film. Ingen redigering här.
Vid en bukplastik flyttar inte kirurgen naveln utan sparar den på en ”stam” och tar sedan ut den genom den dragna huden. Har kirurgen slarvat bort naveln är det en riktig kvacksalvare.
Citera
2019-08-02, 00:29
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Nej. Det är en dump av Åzas film. Ingen redigering här.
Vid en bukplastik flyttar inte kirurgen naveln utan sparar den på en ”stam” och tar sedan ut den genom den dragna huden. Har kirurgen slarvat bort naveln är det en riktig kvacksalvare.
Den kom nog ut någon annanstans.
Citera
2019-08-02, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Hehe. Den rövbilden vill nog inte Anna kännas vid.

Nu är den vänskapen över.

Umm, är inte Anna typ 155cm lång? Robban är ju inte jättemycket längre på den bilden. Jag förstår nu ännu mer ptos-ungens konstitution.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in