Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
Ett judeskämt som gick hem! Not to Early!
Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
Du har väl inte skrivit ett enda inlägg här i metaforumet där du inte minst ett par gånger halkar in på ämnet judar?!
Åjo, nu ska vi inte överdriva, men jag förstår vad du menar men jag hade haft samma ståndpunkt oavsett vad det handlade om.
Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
Ger mig fan på att du öppnar och kollar i garderoberna och kylskåpet innan du går och lägger dig så där inte finns några spionerande judar.
Sluta nu, de där låter som en antisemitisk konspirationsteori
Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
Sen verkar du ha oerhört svårt att förstå att om man kommer med påståenden som går tvärs emot känd fakta så blir det per definition en "alternativ teori"
Vad är då "alternativ teori"? Att juden som filmade var en jude? Det var han ju, sen som Jecke sa, och som de sades i Berlin-tråden också, området är nersmittat med hög andel Utvalda.
Hade jag gått vidare, med just den juden, som var inblandad i en Chabad Operation nyligen också såg jag, så hade jag tagit det i Konspirationsforumet däremot jag har inget mot forumdelen som så.
Meen - Ordet är skapat av CIA för "Koko-Stämpel" och jag kan verkligen inte förstå hur de kan trigga så mkt som till censur.
Det är ju ingen "alternativ teori" bara för jag inte skriker om hur sjuka ISIS Uzbeker som är livsfarliga i trafiken utan Toyota! Och han ville ha en ISIS flagga på sjukhusrummet också, typiskt ISIS!!!
Detta inlägget:
https://www.flashback.org/sp62223029 om en alban i St. Etienne fick va kvar. Inte om nån jude, och de är väl endast dem som har de har de här speciella skyddsreglerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
och det forum som såna spekulationer hör hemma är i
(FB) Konspirationer och alternativa teorier. <--- Ser du andra halvan av forumnamnet - "alternativa teorier"? Det är
där dina spekulationer/gissningar/hallucinationer hör hemma.
Mina åsikter om nyhetsinslag, och att en person är jude filmar händelsen i New York, det ÄR ju inte OT utan handlar om just attentatet i New York.
Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
Var sak på sin plats, men det borde du ju veta.
Borde jag veta, fördelen med Flashback har väl vart att de är just olika åsikter och infallsvinklar, jag ser verkligen inte fördelen inte med dela upp det i en forumdel för repetera vad Massmedia säger och en där jag där jag nämner han "det förbjudna"
(eller menar du att även mediakritik icke är tillåtet?)
Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
"Alternativa teorier" - lägg det på minnet.

Igen, skulle jag starta en tråd om vad och hur de eventen går till så hade jag tagit de i Konspirationsteorier, jag har inte mot forumdelen som sådan.
Nu vill jag inte göra dig arg eller nått sånt, men de är ju bara följa reglerna så är de fixat o klart.
Även om en jude filmar, och även om Saifullo Saipov var 100% Patsy så är de ändå terrorism det handlar om. Det är ju helt sanlöst att inlägg som kommenterar 3 nyhetssändningar och vem som filmade är OT, Off Topic
Sen är det inte bara ett inlägg i en tråd i oktober de är ju vad det leder till, och de öppnar ju onekligen upp för personer som med egen agenda tycker att nått är en "alternativ teori" och censurerar det.
Din uppgift som moderator är att se till att reglerna följs, simple as that. Inte agera dirrigent i nån åsiktskorriodor om vad du anser vara Alternativ Teori och Godkänd Teori.
Vårda det fria ordet, för självständigt tänkande och yttrandefrihet som Flashback Forum en gång stod för istället för det här.. "Alternativa Teorier" - haka inte upp dig på det. Läs
www.flashback.org/rules och följ dessa. De har fungerat bra i många år tidigare.
Flashback 2018 med Sionistiska Apartheidlagar och Yttrandefrihet på Riktigt var inte så längesen. Det går snabbt utför när man börjar peta i reglerna och jag hade onekligen rätt att Parantesförbud är en High Way till Tel-Aviv.