Hallå?
Det här känns ju bokstavligen som en Klagomur, man sticker in lapp, tuppjuckar lite och ungefär samma respons som att prata med en vägg..
Hade jag vart aningen mer naiv så visst, Oddball Hasbara-moddade (igen) och det finns ingen "Konspirationsregel" men av tidigare erfarenhet så har jag märkt att detta är återkommande.
Exempelvis efter München 2016, då raderades två av mina inlägg, av två olika moderatorer, med hänvisningen till hitte-på regeln att på något vis ens nämna något annat dåd var mot reglerna.
- Sjukt nog så finns fanns det ju ett samband då samma journalist som filmade lastbilen i Nice veckan innan även filmade skotten utanför McDonalds OEZ och denna journalist (Rickard Gutjahr) är gift med Einat Wilf som jobbar inom Israeliska Säkerhetstjänsten, även känd som Mossad.
Något man förhoppningsvis inte visste, men visar bi-effekterna av dessa hitte-på regler
En annan gång fick mina inlägg en egen tråd under "Alternativa fakta" eller vad det kallades, i Konspirationsforumet
Nu var det förra året jag frågade, och jag vet inte vad reglerna säger och kan inte posta vid terrordåd på Flashback Forum.
Nu senaste hade vi "ISIS Julmarknaden blahablaha" (med illustrerad
bild från Tell-Aviv) ..och jag pekade ut det redan på Julafton
Kvitter-länk
Nu visar det sig att jag hade rätt, och att man tvingat Patsy trots att denna vägrat.
https://www.justice.gov/opa/press-release/file/1020676/download Men jag antar att detta hade brutit mot någon av Terrormodsen regler? Att ifrågasätta eller tvivla på media som är fallet i detta inlägget?
En stor % av svenska folket tror på den sionistiska versionen av "Radikal Islam" som utför terrordåd i Väst och det finns tydligen krafter som vill hålla isär tvivel, om ens till Nyhetsrapportering som i detta fallet, från övriga inlägg.
Så, vad är reglerna?
Man ska inte ifrågasätta, tvivla eller på något vis bryta från den normala formen av inlägg med vis nivå av trauma?