Citat:
Frågan är ju vad man försöker uppnå när man går in och skriver i exempelvis feminismforumet.
Flashback ska ju delvis vara lite underhållande, tror ingen skulle gilla ett strikt akademiskt forum där alla bara skriver förståndiga saker. Ska flashback vara underhållande så måste man tillåta lite galenskap. Så kallade "tramstrådar" kan många gånger vara riktigt underhållande.
Problemet i denna tråd handlar väl om att feminister känner sig provocerade av detta "trams" i stället för att kanske skratta åt det.
Kvinnor är svåra att skämta med, de tar sig själva på för stort allvar.
Flashback ska ju delvis vara lite underhållande, tror ingen skulle gilla ett strikt akademiskt forum där alla bara skriver förståndiga saker. Ska flashback vara underhållande så måste man tillåta lite galenskap. Så kallade "tramstrådar" kan många gånger vara riktigt underhållande.
Problemet i denna tråd handlar väl om att feminister känner sig provocerade av detta "trams" i stället för att kanske skratta åt det.
Kvinnor är svåra att skämta med, de tar sig själva på för stort allvar.

Citat:
Det går inte att diskutera seriöst; ni i den identitetspolitiska rörelsen är helt enkelt för dumma/obildade. Ni saknar verktygen för en vettig diskussion.
Jag är ledsen, men detta är sanningen. Sen fattar jag så klart att det inte är nåt du kommer inse och acceptera, ni är trots allt i praktiken en sekt.
Jag är ledsen, men detta är sanningen. Sen fattar jag så klart att det inte är nåt du kommer inse och acceptera, ni är trots allt i praktiken en sekt.
Kanske är feminsitforumet så som det sett ut sista åren "underhållande" för ett liten klick finniga glin som nyss fått körkortet och vars intellekt aldrig kommer kravla sig över sandlåde"sekten":
kan-inte-hantera-existensen-av-kvinnor.
Dessa brukar kännas igen av nick av sorten.."Runkarn" eller dylikt och som sagt att man tycker det är "underhållning" med ständigt upprepade trådar vars tema bara handlar om en enda sak: Bajsa på kvinnor....Fruktansvärt roligt onekligen.
Och ja Finkelsten....Varsågod...du kan ju diskutera med denna "sekt" istället, verkar tillhöra din kalliber av utbildning.
" Hur kan detta vara okej som trådstart? Det är en kvinna som anser en sak om en mans uppsats. Och TS vinklar på detta vis.