2017-09-21, 15:05
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
VA? Har den stora tänkerskan blivit polare med megastjärnan?
Ja det förklarar ju en hel del isåfall. Jösses, det här börjar ju bli riktigt spännande.

MVH/Gnomegirl

Som sagt, det behöver ju inte vara så men jag blev förvånad när jag såg tänkerskan i kommentarsfältet hos Anna. Tror knappast dom har idkat umgänge av något slag innan. Du vet, då kommer funderingarna.
En teori i alla fall.
Citera
2017-09-21, 15:06
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
HA HA HA..Det tar aldrig slut. Men va fan!! Trodde inte det kunde bli värre och vilken härlig läsning detta borde vara för barnen? Grattis Mikael Persbrandt! Vilken ära att få inviter från herr och fru Book/Tolelado
Jag kände likadant: trodde jag var härdad men tappade faktiskt hakan. Jag är inte pryd och blir man lycklig av en påsättning på ICA-Maxi eller två timmars samlag eller en trekant, ja, för tusan, kör bara! Men att inviga kreti och pleti i detta, utan hänsyn till sina ungar som redan måste vara svårt skadade...då är man en riktigt rutten människa och borde tas ur trafik!
Citera
2017-09-21, 15:09
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
VA? Har den stora tänkerskan blivit polare med megastjärnan?
Ja det förklarar ju en hel del isåfall. Jösses, det här börjar ju bli riktigt spännande.

MVH/Gnomegirl

Å andra sidan så kan det ju vara vem som helst av Toledano Books märkliga umgänge som kranar. Eller kanske sonen har någon kontakt. Med tanke på hur gränslösa alla i familjen är så vore det kanske inte så konstigt.
Men en vacker dag så spricker bubblan och vår nationella gråterska gråååååååter ut och vill ha sympatier. Då får vi veta sanningen. Inte förr.
Citera
2017-09-21, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Hon måste vara paranoid. Hon blockade mig på instagrääääm fast jag aldrig kommenterat något. 😳

Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Det gjorde hon med mig med....

Kan det vara bantningspreparaten som orsakat en eventuell psykos?

Eller att något annat triggat hennes beteende?
Citera
2017-09-21, 16:09
Medlem
Storasysterserdigs avatar
1+1 = Umgänge A.B och M.M som reser till Köpenhamn tillsammans. Enligt M.M har de varit vänner i 5 år! (Bloggen idag) M.M nya kärlek J är ju medlem i samma band som "tänkerskan".... kolafester och swingers i C- kändisvärlden 😂😜
Citera
2017-09-21, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej din stolle.

Jag har inte slutat debattera med dig för att jag själv skulle ha fel i det jag själv menat/sagt -- utan helt enkelt för att du uppenbarligen saknar förmåga att förstå och tolka text samt att ta till dig vad andra säger...

Jag slösar helt enkelt inte min tid på en idiot som väljer att vantolka för att få tjafsa...

Återgå nu till att diskutera Anna B istället --- det är henne tråden handlar om.

Precis så, men det är som sagt ovan meningslöst att försöka förklara det för någon som saknar läsförståelse.

Ja, det är min uppfattning också

Jag delar din uppfattning om psykopati. Det är fel diagnos. Med tanke på att Anna Book har noll impulskontroll där olika infall och utfall avgör vad hon hittar på för stunden.

En psykopat läser av omgivningen och planerar sitt liv, där vinningen styr. Jag kan inte se att det Anna Book hållit på med har slutat bra för henne på något sätt. Då menar jag på ett ekonomiskt plan, eller på något sätt som kommer ge utdelning karriärmässigt. Det märkliga är all denna offentlighet i media. Det Anna Book framför helt skamlöst om sex med sin stolle, är så sunkigt. Och detta gör hon för att få uppmärksamhet, utan att tänka på hur det drabbar barnen.

Om jag skulle spekulera så har hon en Narcissistisk personlighetsstörning, då det alltid är på knappen som gäller, där ett makalöst behov av att vara omtyckt styr allt, och förstör tillvaron för barnen. Det blir barnen som måste uppvakta föräldern i stället för att få normal omsorg.

Det har skrivits mycket på senare år om barns lidande under uppväxten med en narcissistisk mor, som gör allt till ett drama med sig själv i centrum. Psykopater och sociopater kan vara riktigt trevliga ibland, och då kompenseras familjen. Särskilt när de har publik blir livet en fest.
Citera
2017-09-21, 16:32
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Vad skrev du?

Om jag skrev det här skulle Anna veta att jag var det fejkade tantkontot.
Citera
2017-09-21, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storasysterserdig
1+1 = Umgänge A.B och M.M som reser till Köpenhamn tillsammans. Enligt M.M har de varit vänner i 5 år! (Bloggen idag) M.M nya kärlek J är ju medlem i samma band som "tänkerskan".... kolafester och swingers i C- kändisvärlden 😂😜

Kul för dem! Såvitt jag vet lever man bara en gång.
Citera
2017-09-21, 16:41
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storasysterserdig

Tjoff. Satt som en smäck. Det är alltså den kopplingen. Då verkar det ju ganska troligt vem som kranar. My Martens har ju en egen tråd här på fb och hon är inte populär bland folk. Så de här två illa omtyckta kärringarna kanske inte bara funnit varandra.....*prosit*
Citera
2017-09-21, 16:47
Medlem
Var tvungen att kolla upp vem den här My är då jag inte hade en aning. Finns en tråd här och när man läste denna påminde det mycket om Book. Lögnaktig och lösaktig. Då har ju kaka sökt sin maka och det borde vara två tickande bomber som är ute och åker bil tillsammans. Nu är det bara bottenskrapet som söker sig till fru Tolelado verkar det som och det känns som att det finns lite knarkfolk med i kretsen. Har man någon pondus eller är rädd om sin image som kändis borde man undvika allt kramande och fotande ihop med Book.
Citera
2017-09-21, 16:48
Medlem
Allas våran Anna är ute o reser till Köpenhamn med My Martens..,,
Citera
2017-09-21, 16:51
Medlem
WTF! Har hennes insta blivit privat igen! Det var den inte i morse..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in