2017-10-11, 08:15
Medlem
uppenbarligen är booken besviken på Tide i intervjun i tv4morgon igår; offerkoftan på och honkallar tv4 SIN kanal...

annatoledanobookNÄR ska JAG få bli & vara LYCKLIG/ STOLT/ TACKSAM & bara NÖJD över att JAG faktiskt har presterat något riktigt bra & fantastiskt för MIG SJÄLV & min familj!!!!! DOM stöttar ju mig!!!!!! Varför kan utomstående inte göra det då?!? Och speciellt den kvinnliga programledaren,,,,,,,?!?!?!?!

annatoledanobook@inredacom Ändå känner jag mig nedstämd & nedslagen utav Tildes bemötande på Nymo 😔💔😔 Känns plötsligt som om jag gjort något sämre eller rent dåligt för det bemötandet ifrån zyii

annatoledanobookRättelse! Tilde, som bemötte mig mycket kallt, snarhugget, ointresserad & fullständigt kall, kort & inte med ett lungt , varmt & vänligt inställd inställning mot mig som vinnare utav första Biggest Loser VIP EVER
annatoledanobook@sannerdahl TUSEN TACK FÖR DIN VÄNLIGHET 🙏🏼❤️❤️❤️❤️❤️🔥❤️❤️❤️❤️ Dina ord värmet hela själen & hjärtat🙏🏼❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🤔
annatoledanobook@anneviared_ Vi vann inga vinstpengar!!!!! Bara äran.
annatoledanobook@thecathrin Tack 🙏🏼❤️😔🙏🏼❤️😔 Men, det är inte okej...
annatoledanobook@thecathrin Jag ÄR LEDSEN & SÅRAD & borde sova nu pga jobb.....
annatoledanobook@thecathrin Men istället är jag ledsen & bleklämd &
annatoledanobookLite orolig varför Tilde behandlade mig så kort & Så avvisande?!?!?
Citera
2017-10-11, 08:17
Medlem
annatoledanobook@sassa39 Jag blev riktigt chockad & ledsen 😔💔 Men försökte att inte visa något.... förstod absolut ingenting!!! Det blev nästan bara ledsamt för mig & jag fick inte riktigt komma till tals & prata känner jag😔 Mer att dom ja Tilde iallafall bara ville bränna av den där lilla stunden med mig så fort som möjligt & sedan gå vidare...., Peter försökte iallafall med en blick & nått ord att ge ett värdigare & något varmare avslut.... men jag själv lämnade @tv4 studion ledsen inombords. Hade väntat mig mer från "min" kanal i detta i grund och botten som @sjuan är i och med BIGGEST LOSER VIP⭐️ Ska jag bara ta att sk. Proffs behandlar mig så här?!? Speciellt efter så hård kamp & resa?!?! Som jsg gjort ärligt & rättvist??? Kämpat sååå hårt & ärligt til 99% helt jävla ensam....... nä usch vill inte skriva mer nu....jag blir faktiskt ledsen & skulle VERKLIGEN BEHÖVA SOVA inför mitt ideella arbete imorgon. Men det går inte.... känner mig påriktigt sårad & besviken / och det känns INTE RÄTT!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2017-10-11, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
annatoledanobook@sassa39 Jag blev riktigt chockad & ledsen 😔💔 Men försökte att inte visa något.... förstod absolut ingenting!!! Det blev nästan bara ledsamt för mig & jag fick inte riktigt komma till tals & prata känner jag😔 Mer att dom ja Tilde iallafall bara ville bränna av den där lilla stunden med mig så fort som möjligt & sedan gå vidare...., Peter försökte iallafall med en blick & nått ord att ge ett värdigare & något varmare avslut.... men jag själv lämnade @tv4 studion ledsen inombords. Hade väntat mig mer från "min" kanal i detta i grund och botten som @sjuan är i och med BIGGEST LOSER VIP⭐️ Ska jag bara ta att sk. Proffs behandlar mig så här?!? Speciellt efter så hård kamp & resa?!?! Som jsg gjort ärligt & rättvist??? Kämpat sååå hårt & ärligt til 99% helt jävla ensam....... nä usch vill inte skriva mer nu....jag blir faktiskt ledsen & skulle VERKLIGEN BEHÖVA SOVA inför mitt ideella arbete imorgon. Men det går inte.... känner mig påriktigt sårad & besviken / och det känns INTE RÄTT!!!!!!!!!!!!!!!!
Tilde var kort mot henne. Hon är ingen bra programledare utan hon visar gång på gång vad hon tycker om de gäster de har. Ibland är hon översvallande och hjärtlig och kramas men när hon ogillar folk så är hon kort och kall vilket hon var mot Anna. En kall handskakning som avslut sa ju dessutom allt. Tilde kan tycka vad hon vill om Anna och alla andra gäster men hon ska som programledare och journalist vara objektiv utåt vilket hon aldrig är.
Citera
2017-10-11, 08:45
Medlem
Jag var tvungen att gå in på TV4 Nyhetsmorgon och se Booken. Hon ser som vanligt för spacklad ut med tantklänningar och glitterskor. Hon säger alltid samma saker och Tilde visar bara att hon hört det förut och inte tror på henne. Vem tror på henne egentligen? Inte ens Booken kan göra det. Tror hon att hon ska mötas med respekt när hon stöttar sin son som är en pedofil? Bara Booken tror det, hon är rakt igenom smuts!
Citera
2017-10-11, 08:50
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Ha ha ha ska hon jobba ideellt. Det handlar nog om att följa med Antonio Toledano när han ska jobba av sin samhällstjänst på Stadsmissionen eller Myrorna. Det är nog det hennes ideella arbete handlar om.

F ö är det skönt att inte alla programledare smörar för henne. Kärringen är galen och det här utbrottet var bara försmaken när hon kommer på att folk faktiskt inte känner en enorm beundran för henne. Att folk faktiskt fått se vem hon verkligen är både via instagram och tv. För att inte tala om alla filmer från hennes IG som ligger ute på youtube. Jösses jävlar.
Själv skulle jag inte ens vilja ta henne i hand.
Alla hennes galenskaper kommer att ligga henne i fatet och den här viktnedgången kommer inte att ligga till grund för en strålande framtida karriär.

F ö finns det många många kvinnor som gått ned betydligt mer än 22 kg och de har inte samma behov av att synas och höras i media. Konstigt.
Hon har ju inte gjort något som ingen annan gjort förut. Bara något hon själv inte gjort förut. Det är ytterst få som har intresse och nöje av det.

Förhoppningsvis knoppar tv av den här galningen och låter henne vila i sin offerkofta.
Senast redigerad av Tagelapa 2017-10-11 kl. 09:10.
Citera
2017-10-11, 09:05
Medlem
PlutoJs avatar
Anna Books standardrepertoar.
Citat:
Ursprungligen postat av Anna Book
JAG! Bla bla bla...
JAG! Bla bla bla... MIG! JAG, JAG, JAAAAG!!! Bla bla bla...
Citera
2017-10-11, 09:13
Medlem
Hon ser inte lika avmagrad ut i ansiktet nu som hon gjorde på finalen så har hon slutat med droger eller lagg på sig så mkt redan?

Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ja, hon ser helt annorlunda ut, fylligare i ansiktet. Fast det kanske bara är så att folket på TV4 sminkar bättre än Anna.
http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp...nsidan-3938780

Var det inte Anna som hade superfriskt blod nyss? Så sitter hon och beklagar sig över sina tidigare så dåliga värden.
Citera
2017-10-11, 09:15
Medlem
Jaså, Anna ska jobba ideellt, kan det vara så att hon får betala av sin skuld genom gratisarbete?
Alltså skulden som Antonio orsakat, kan man göra såna avtal med staten?
Kanske en dum fråga, men jag har faktiskt inga kunskaper på det här området, har inga kriminella i min närhet..
Citera
2017-10-11, 09:31
Medlem
annatoledanobook@henryson60 Du har SÅ FEL 😶🙏🏼🤔😶🙏🏼🤔 Otroligt!!!! Hälsan är A&O för mig!!!! Jag har fan varit nära på att DÖ 5 GGR!!!! Vem är DU ATT DÖMMA MIG?!? Varför följer du ens mig???? Har du hört mig prata?!?!? Sen att JAG ÄR NATURLIGT VACKER STICKER VISST JÄVLIGT HÅRT!!!!! Fy fan !!!!! Och JAG VET hur andra kvinnor resonerar!!! Men när JAG TAR HAND OM MIG?!?!? Sluta genast att följa mig & följ HYCKLARNA ISTÄLLET!!!!! Usch & skäms på dig & dina avundsjuka/missunnsam likar, fy så besviken man blir....... Så gärna man ville se MIG FALLA!! MEN, nu GJORDE JAG INTE DET!!!!! & snart kommer jag bara bli bättre & bättre...... ska du vara med & stena mig då med??????? Ni VILL se mig blöda & gråta ju!!!!' Märks ju tydligt på er fega jävla nätmobbning! Ge dig iväg härifrån asap!!!! Och håll dig borta.......när räcker det för sådan som dig?!?!? När?!?!? Usch....
Citera
2017-10-11, 09:32
Medlem
annatoledanobook@maddizz60 Jo tro mig.....det smärtade otroligt mycket & jag hamnade i nån sorts chock över min känsla över Tildes bemötande & hur hon pratade till mig😔😔😔 Nästan som att hon inte ens ville ha mig i sin närhet 😕💔 & det gjorde ONT!!!!! Men jag försökte vara glad, lugn & professionell......men känslan försvann inte & hon sa knappt hej då.......blev riktigt sårad faktiskt.....men hade direkt annat på Tv4 att jobba med. Så jag försökte släppa det.....men blir väldigt berörd nu när jag hört MÅNGA under hela dagen säga exakt samma saker som ni skriver här.....😔 & intervjun vart såååå kort också / det förvånade mig också......eftersom dagen innan så lät det som att dom ville visa så många klipp & verkligen ge mig utrymme......men så blev det ju verkligen inte😔💔 & jag känner mig plötsligt som jag....vet inte vad. Varför är inte folk glada för MIN skull?!?!? Jag tar för 1a gången i mitt vuxna liv hand om mig själv fullt ut - med HELA MIN FAMILJS STÖD🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼❤️ Så VAD GÖR ELLER HAR JAG GJORT FÖR FEL?
Citera
2017-10-11, 09:34
Medlem
veronikagilljam@annatoledanobook Jag har tittat på klippet 3 ggr och du ser så glad ut men mottagandet är rynkade pannor och ifrågasättande mot dig. Jag tycker genuint att du blev illa behandlad och tänker skriva till Tittarombudsmannen. Du har inte gjort något fel @annatoledanobook och vem vill inte göra sig fin när man varit överviktig i större delen av sitt liv. Du har vårt stöd här Anna. ❤😘

tittarombudsmannen.....?......?
Citera
2017-10-11, 09:50
Anna vill bli bekräftad, hyllad och älskad, för något hon gått ut med att hon gjort "bara för sig själv".
Hon har inte gjort någon "inre resa" som hon talar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in