Citat:
Ursprungligen postat av
mamma40
annatoledanobook@sassa39 Jag blev riktigt chockad & ledsen 😔💔 Men försökte att inte visa något.... förstod absolut ingenting!!! Det blev nästan bara ledsamt för mig & jag fick inte riktigt komma till tals & prata känner jag😔 Mer att dom ja Tilde iallafall bara ville bränna av den där lilla stunden med mig så fort som möjligt & sedan gå vidare...., Peter försökte iallafall med en blick & nått ord att ge ett värdigare & något varmare avslut.... men jag själv lämnade @tv4 studion ledsen inombords. Hade väntat mig mer från "min" kanal i detta i grund och botten som @sjuan är i och med BIGGEST LOSER VIP⭐️ Ska jag bara ta att sk. Proffs behandlar mig så här?!? Speciellt efter så hård kamp & resa?!?! Som jsg gjort ärligt & rättvist??? Kämpat sååå hårt & ärligt til 99% helt jävla ensam....... nä usch vill inte skriva mer nu....jag blir faktiskt ledsen & skulle VERKLIGEN BEHÖVA SOVA inför mitt ideella arbete imorgon. Men det går inte.... känner mig påriktigt sårad & besviken / och det känns INTE RÄTT!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha ha ha ska hon jobba ideellt. Det handlar nog om att följa med Antonio Toledano när han ska jobba av sin samhällstjänst på Stadsmissionen eller Myrorna. Det är nog det hennes ideella arbete handlar om.
F ö är det skönt att inte alla programledare smörar för henne. Kärringen är galen och det här utbrottet var bara försmaken när hon kommer på att folk faktiskt inte känner en enorm beundran för henne. Att folk faktiskt fått se vem hon verkligen är både via instagram och tv. För att inte tala om alla filmer från hennes IG som ligger ute på youtube. Jösses jävlar.
Själv skulle jag inte ens vilja ta henne i hand.
Alla hennes galenskaper kommer att ligga henne i fatet och den här viktnedgången kommer inte att ligga till grund för en strålande framtida karriär.
F ö finns det många många kvinnor som gått ned betydligt mer än 22 kg och de har inte samma behov av att synas och höras i media. Konstigt.
Hon har ju inte gjort något som ingen annan gjort förut. Bara något hon själv inte gjort förut. Det är ytterst få som har intresse och nöje av det.
Förhoppningsvis knoppar tv av den här galningen och låter henne vila i sin offerkofta.