2017-09-21, 11:20
Medlem
livesnuttar....

https://minfil.org/EdGb39c3b3/IMG_0277.MOV
Citera
2017-09-21, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Plus att de känner flera par som är swingers...tillåt mig tvivla

kanske är My Martens som hänger med dem in i sänghalmen? gnägg gnägg
Citera
2017-09-21, 11:29
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hur fan orkar fanskapet? nu ska de ha trekant också....

http://www.hant.se/anna-books-flirt-...-mitt-frikort/
Undrar om hon tänker sig att den där tredje personen som ska komma in i deras sovrum ("väldigt sunt"?!)ska vara en man eller kvinna? Nånting säger mig att Anna med sin nya kropp och nya, ska vi kalla det sexuella energi, tänker sig en riktig bamsekille, gärna lammkött typ amatörtatueraren ("en väldigt fin person"!)...Stackars, stackars Vanessa! Det här går ju inte alls åt rätt håll utan eskalerar, när vi trogna följare inte tycker att en häst är ett orimligt scenario...
Citera
2017-09-21, 11:31
Medlem
Hon måste vara paranoid. Hon blockade mig på instagrääääm fast jag aldrig kommenterat något. 😳
Citera
2017-09-21, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Hon måste vara paranoid. Hon blockade mig på instagrääääm fast jag aldrig kommenterat något. 😳

Det gjorde hon med mig med....
Citera
2017-09-21, 11:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hur fan orkar fanskapet? nu ska de ha trekant också....

http://www.hant.se/anna-books-flirt-...-mitt-frikort/
Jag tolkar det mer som att Roberto inte är nöjd och vill ha något att komplettera med.
Citera
2017-09-21, 12:21
Medlem
PeterMadsen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Verkar som att Annas fans har hittat hit i dom senaste inläggen.

Nu är det som så att är man en elak människa, hackar ner på våldtäktsoffer( barn dessutom), stjäl, och beter sig otrevligt. Ja då har man sig själv att skylla att folk inte stryker medhårs.
Det finns inga ursäkter

Skippa alla vansinnesjämförelser, ingen kommer i närheten av Anna Books dåliga beteende. Hon är avskydd av folk för att hon är en usel människa.

Kunde inte sagt de bättre själv. Hon säger att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad. Anna behandlar folk som fittor så den feta ryggradslösa flatlusen förtjänar att bli behandlad som skit. In your face anna!

Mvh Peter Toledano Madsen
#Harredanvänner
#BAMBAMBAAM
Citera
2017-09-21, 12:28
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Plus att de känner flera par som är swingers...tillåt mig tvivla

Troligen är det väl den där Puma Swede och hennes kompisar hon menar. Det är troligen någon slags intåg i sexbranschen som är på gång eftersom hon gång på gång uttalar sig om sex och frotterar sig med personer inom branschen. Nästa år kommer säkert både filmer och reportage via Playboykoncernen. Kanske ser vi henne snart posera med Hugh Hefner.
Citera
2017-09-21, 12:45
Medlem
Photoshoppeds avatar
Och nu är hennes insta privat igen. Å vad jag ångrar att jag skrev en sann och ärlig kommentar med mitt fejkade tantkonto som ledde till att jag återigen blockades.
Citera
2017-09-21, 12:58
Medlem
ElakaSofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vilken fruktansvärd mytoman. Skärholmen ligger väl för fan inte i Spanien.

Min "pålitliga" källa sa att han visste säkert att hon hade vuxit upp i Karlskoga(ort nära Örebro).
Nu säger han att det var mamman, det var jag som missuppfattade, mamman ska dessutom härstamma från Skolt-samer i Finland, frågan är om det ens är sant, han driver nog med mig.
Citera
2017-09-21, 13:42
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Och nu är hennes insta privat igen. Å vad jag ångrar att jag skrev en sann och ärlig kommentar med mitt fejkade tantkonto som ledde till att jag återigen blockades.

Vad skrev du?
Citera
2017-09-21, 13:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hoppas hennes frikort tackar nej :-)
Jag tror knappast Persbrandt, Rapace eller Kinnaman är så desperata så de skulle komma på tanken att lägra Booken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in