2017-09-12, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Jag tror att hon alltid varit såhär, men det har inte kommit till allmänhetens kännedom pga att hon inte haft sociala medier under större delen av livet. Nu sprids ju hennes galenskaper direkt till allmänheten utan att "filtreras" av PK-media. (Filter missbrukar ju både hon och dottern hö hö, men nu var det inte den typen av filter jag tänkte på) Ju mer offentlig galenskap hon sprider, ju mer drar sig folk undan - och jag tror att eftersom hon gör bort sig helt för egen maskin på sociala media blir det mer och mer acceptabelt att hoppa på henne och skratta/förfasas åt henne offentligt. Vilket såklart spär på hennes galenskap och det blir ett skenande tåg av det hela. Tänker på att på 80-90:tal var tidningar o TV otroligt mkt snällare mot kändisar, och då fanns det ju inga andra alternativ till gammelmedia, som det ju finns uppsjöar av idag.

Tänker på hennes snatterier, att hon stal från Denise Lopez, och att hon inte lyckats skaffa/behålla en enda kändisvän under sina "33 år som artist" trots att hon ju har alla egenskaper man önskar i en vän - ryggrad, ödmjukhet samt är både kärleks- och respektfull mot sina nära......
Dagens bästa inlägg.
Citera
2017-09-12, 21:52
Medlem
Alltså, den gränslösa galenskap som lös i ögonen på henne när hon fick sitt utbrott efter att ha blåst Camilla för att själv få ringa hem. Jag är inte lättskrämd, men det där var fan läskigt.

Ang den begravda Susanne Book, så föddes hon 11/1 -57, och dog 28/4 -57. Jag uppfattar det som en äldre syster till Anna, som mamma Marita fick när hon bara var 18 år.
Citera
2017-09-12, 21:53
Medlem
Anna grät ju inte på riktigt innan mattävlingen? Jag såg inga tårar i alla fall och funderade på om hon skrattade men försökte få det att verka som att hon grät. Men även nu efteråt så TROR jag att hon skrattade åt vad "smart" hon var som lurade Camilla...
Citera
2017-09-12, 21:55
Medlem
why123s avatar
Ironi? När Anna säger att hon måste tänka på sig själv, haha! Det gör hon väl alltid!
Citera
2017-09-12, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Kan man inte anmäla det psyksjuka helvetet för att hon sitter och håller på att läsa på sin mobil samtidigt som hon kör bil? Hon tittar ju mer på skärmen än på trafiken runt om sig när hon bevisligen kör bil.

Det bästa hade ju såklart varit om fanskapet hade kört av vägen i en singelolycka.
Tänk på att Anna är lite smalare men krockkudden har hon kvar runt magen
Citera
2017-09-12, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Alltså, den gränslösa galenskap som lös i ögonen på henne när hon fick sitt utbrott efter att ha blåst Camilla för att själv få ringa hem. Jag är inte lättskrämd, men det där var fan läskigt.

Ang den begravda Susanne Book, så föddes hon 11/1 -57, och dog 28/4 -57. Jag uppfattar det som en äldre syster till Anna, som mamma Marita fick när hon bara var 18 år.

Men det är två olika gravstenar på bilderna.
Citera
2017-09-12, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalamityJane
Ja jag blandade nog ihop det med SusanneWollter som alltid kommenterar.

Nu förstår man varför Anna har varit ledsen under dagen och vänt sig till kyrkogården. Hon visste ju vilket avsnitt om sänds idag. Hon måste ju vara medveten om vad hon gjort och sagt.

Ja jag set det som ett mönster, lipa o skaffa sympatierså fort det bränns
Citera
2017-09-12, 22:03
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalamityJane
Men det är två olika gravstenar på bilderna.
Familjegrav kanske har samma definition som att bo "granne" med kungligheter i Annas Books bok ...
Citera
2017-09-12, 22:04
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Ironi? När Anna säger att hon måste tänka på sig själv, haha! Det gör hon väl alltid!
Och hon vill gärna rikta ilskan till andra ...

Från kvällens kommentarer

annatoledanobook@hookkajsa Du tycker det?!?!? Det dom INTE visade vara att både jag & Blondie sa NEJ VI TÄNKER INTE ÄTA!!! Skriver du lika elakt till honom ikväll och en annan sak Camilla ville äta mat Morgan vill äta mat de vill dricka öl och sprit visa åt dem att de inte skulle äta men de sa att de tänkte äta
Citera
2017-09-12, 22:04
Medlem
nu är det live o anna sa nyss att man blir schitzofren av att prata med camilla...suck...
Citera
2017-09-12, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Undrar också över detta ...
pappan ligger och skriker mamma på en filt.

Vad menar du med det?

Det är det här Instagram-klippet som avses.
Citera
2017-09-12, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Familjegrav kanske har samma definition som att bo "granne" med kungligheter i Annas Books bok ...

Ja men konstigt nog nämner hon bara en gång att hon blivit sexuellt utnyttjad när hon var ung eller att hon haft en syster som dött medans vissa andra saker kan hon berätta hur många gånger som helst.
Jag tror att denna baby som dog kanske var en släkting, inte en syster men att hon vill ha lite medlidande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in