2017-09-21, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Allas våran Anna är ute o reser till Köpenhamn med My Martens..,,
Fet dansk mat och en massa öl.
Citera
2017-09-21, 17:06
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Fet dansk mat och en massa öl.
...och med all denna nyupptäckta knullglädje, att Roberto törs släppa iväg henne nu när alla hämningar verkar ha lossat...
Citera
2017-09-21, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Om jag skulle spekulera så har hon en Narcissistisk personlighetsstörning, då det alltid är på knappen som gäller, där ett makalöst behov av att vara omtyckt styr allt, och förstör tillvaron för barnen. Det blir barnen som måste uppvakta föräldern i stället för att få normal omsorg.

Det har skrivits mycket på senare år om barns lidande under uppväxten med en narcissistisk mor, som gör allt till ett drama med sig själv i centrum. Psykopater och sociopater kan vara riktigt trevliga ibland, och då kompenseras familjen. Särskilt när de har publik blir livet en fest.

Kortar ditt inlägg något. Innan dess var det både långt och koncist ;-)

Ja, personlighetsstörning är speciellt på så sätt att det inte går över, vare sig av sig själv eller med hjälp av behandling. Själv har jag varken personlighetsstörning eller barn, så något sådant behöver jag inte ta hänsyn till när jag roar mig. Drama blir det oavsett vad jag gör eller inte gör. Kan stirra rakt ut i intet och vips händer det festliga grejer.
Citera
2017-09-21, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
...och med all denna nyupptäckta knullglädje, att Roberto törs släppa iväg henne nu när alla hämningar verkar ha lossat...
Han får väl ta fram en bild på Jennifer Lopez under tiden. Hon är ju hans frikort.
Citera
2017-09-21, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
WTF! Har hennes insta blivit privat igen! Det var den inte i morse..
Ser att även My har gjort sin insta privat helt plötsligt, vadan detta? Vad ska dom två hitta på i köpenhamn som är så hemligt att de måste låsa sina insta?
Citera
2017-09-21, 17:27
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:

Jag skulle tro att Fridolf är glad att slippa Selma ett tag så han får tillfälle att vila upp och smörja den överansträngde lille kamraten med Idominsalva.

När får vi se Toffeln och megastjärnan braka in genom grindarna på Solna polisstation, skruvade och pulverparanoida?
Jag är övertygad att Toffeln är så tofflig att han hellre kliver in och deltar i sin sinnessjuka hustrus missbruk än tänker på yngsta dottern och försöker begränsa, ja rent av stoppa megastjärnans pundande.

Detta par är så sjukt att paret Thelenius ter sig som rena sunda friskhetsidealet i jämförelse.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-09-21, 17:33
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tolkar det mer som att Roberto inte är nöjd och vill ha något att komplettera med.

Aldrig, det vågar han inte. Han vågar ju inte ens ha nåt svenskt "frikort". Fattar bara hur Anna skulle balla ur om de stötte med hans "frikort" nånstan i kändissvängen. Nä, den där känner nog Anna att hon måste hålla nedtryckt ordentligt.

Citat:
Ser att även My har gjort sin insta privat helt plötsligt, vadan detta? Vad ska dom två hitta på i köpenhamn som är så hemligt att de måste låsa sina insta?

Inget så klart. Det står ju var och en fritt att ladda upp vad man vill på Insta, eller att avstå. Man försöker väl nån patetisk media-kupp...
Senast redigerad av Aigis 2017-09-21 kl. 17:40.
Citera
2017-09-21, 17:35
Medlem
irrljuss avatar
Citat:

Besök på swingersklubb i Köpenhamn?
Citera
2017-09-21, 17:55
Medlem
Enligt den här My så ska dom vara tillbaka ikväll kl. 23.10. Hm..vad gör man i Köpenhamn över en dag. Tycker att Book ser riktigt trött ut med röda ögonvitor på bilden med dom två. Lite svårt att fästa blicken också.
Citera
2017-09-21, 18:03
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Hemligheter är ingen idé att publicera bakom låst konto, inte när man som Book har ca 50.000 följare. Köpta konton eller inte, så finns det tillräckligt med följare bland både Flashbackare och skvallermedia för att lägga upp printscreens och info på Flashback, sociala medier o.s.v.

Vi som inte har Instagram räknar med er som finns inom den låsta zonen när det händer dårskaper på Anna Tooks konto.
Citera
2017-09-21, 18:08
Medlem
why123s avatar
Citat:
Jag kände likadant: trodde jag var härdad men tappade faktiskt hakan. Jag är inte pryd och blir man lycklig av en påsättning på ICA-Maxi eller två timmars samlag eller en trekant, ja, för tusan, kör bara! Men att inviga kreti och pleti i detta, utan hänsyn till sina ungar som redan måste vara svårt skadade...då är man en riktigt rutten människa och borde tas ur trafik!

Hon inser inte vad hon sysslar med, eller så gör hon det Hon passar på att smida medans järnet är varmt Men spådomen att hon skulle trumfa IcaMaxi stämde. Sedan är det ju säkra frikort både hon och gubben tagit..Micke P för henne och Jennifer Lopez för honom, varför inte sikta lite högre när ni ändå är igång..

Fast allting är bara snack, IcaMaxi, swingers och trekanter. Nu har hon ändrat fokus bort från operationer och finns det något som intresserar folk är det sex. Hon känner sig jättespännande när hon pratar om det. Sedan kan vi se rubrikerna på söndag.. Köper vi dessutom tidningen får vi veta vad "Anna sagt i veckan".
Citera
2017-09-21, 18:18
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Enligt den här My så ska dom vara tillbaka ikväll kl. 23.10. Hm..vad gör man i Köpenhamn över en dag. Tycker att Book ser riktigt trött ut med röda ögonvitor på bilden med dom två. Lite svårt att fästa blicken också.

Vet du vad jag kom att tänka på? Är det inte möjligt att de ska köpa något bantningspreparat? De där Helsinörstabletterna som var så poppis för några år sedan kan man säkert fortfarande få utskrivet hos läkare!

I Spanien finns ju de smalpillerna som modeller går på, bara att knata in hos en läkare och komma ut med ett recept. Spanienpillerna är ju tjackpiller, alltså man blir både smal och horny.
Helsingörstabletterna är väl lite lättare men de kan säkert hålla lågan uppe både när det gäller sex och "hålla formen".

Spanientabletterna kan man köpa via nätet också, men det tror jag inte hon vågar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in