2017-08-27, 21:26
Medlem
Vilken sjuk bild på henne från Örebro.
Ser ut som en neger och tänderna lyser som ett raveparty

https://www.instagram.com/p/BYTDog6hsQq/
Citera
2017-08-27, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LobotomeradEC

Hahahahha, BÄSTA kommentaren idag! Såå sant.. Att inte Anna fattar själv hur sjuka hennes handlingar är...
Citera
2017-08-27, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hahahahha, BÄSTA kommentaren idag! Såå sant.. Att inte Anna fattar själv hur sjuka hennes handlingar är...

Fullständigt kaos uppe i den kranieskålen. Lysande tänder, tatuerade ögonbryn och någon form av brun utan sol som ser ut som skit.
Duktig ålderkris. Inte fan ser hon speciellt smal ut heller. Trots alla magoperationer och litervis gråtande i media.
Den där kvinnan gör mig så upprörd att jag får feber. Fattas väll att hon gör en cover på Despacito också så är hennes liv fullständigt.
Citera
2017-08-27, 21:58
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:

Herregud. Det är ju uppenbart att hon bytt ut sitt matmissbruk mot att missbruka annat. Hålet i Annas själ finns kvar men hon gasar på som vanligt, eftersom hon inte alls kunde hantera maten så kommer det här säkerligen också gå käpprätt.

Och idioten Silver ser fortfarande ut så där? Han är således nöjd med looken
Trodde han blev utsatt för en horribel felbehandling.
Citera
2017-08-27, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Herregud. Det är ju uppenbart att hon bytt ut sitt matmissbruk mot att missbruka annat. Hålet i Annas själ finns kvar men hon gasar på som vanligt, eftersom hon inte alls kunde hantera maten så kommer det här säkerligen också gå käpprätt.

Och idioten Silver ser fortfarande ut så där? Han är således nöjd med looken
Trodde han blev utsatt för en horribel felbehandling.

Bara jag som reagerar på att handen ser felvänd ut? Eller har hon blivit besatt av ett spöke (igen) och vridit huvet som i Exorcisten?

EDIT - Plågade mig själv och zoomade bilden. Den lilla korvhanden va åt rätt håll. Men såg sjukt bisarr ut när man kollade på mobilen
Senast redigerad av LobotomeradEC 2017-08-27 kl. 22:06.
Citera
2017-08-27, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Men du verkar ändå ha snöat in på Anna ordentligt så många inlägg som du gjort idag, sida upp, sida ner, ditt nick..
Har varit avstängd så jag behövde skriva av mig
Citera
2017-08-27, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Det är nog bara du här som kan se henne. Eftersom du säkerligen är en av hennes största hängivna fans som smörar i kommentatorsfältet och därigenom är invited för att se hennes lives.

nä du, jag varken följer eller kommenterar..är blockad med miii vanliga insta så detta är ett hemligt konto
Citera
2017-08-27, 22:27
Medlem
StigAllans avatar
StolleAnna kommer nu att sätta in dubbla klittstavar och sedan fräscha till blygdläpparna med en rad med ringar på var sida om hennes svampgrotta!
Vi får hoppas på att hon postar länken på annat ställe än här!
Citera
2017-08-27, 22:39
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:

Ännu värre var ju bilden på de två gremlins, Anna och han Silver. Fy fan nu blir det nog svårt med nattsömnen. Att sen höra den jädrans plastpojken Silver sjunga......nä nu vill jag kräkas faktiskt.
Varför finns det ingen spysmiley?
Citera
2017-08-27, 22:44
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Anna rider tydligen på det ridhus där Magdalena Graaf har sin häst. Konstigt att Booken inte har torgfört det som att de är BFF.

Förmodligen har Anna försökt ställa sig in hos MG utan att lyckas. Hon kanske rent ut sagt blivit nobbad när hon kommit med inviter. Då blir hon ju sur och tiger ihjäl alltihop. Hade MG varit mer sugen på att prata eller ta kort ihop med Anna så hade det nog synts på instagram.
Alla är inte imponerade av den lilla hobbiten, numera ålbetet Anna Book. Som tur är.
Citera
2017-08-27, 23:02
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Förmodligen har Anna försökt ställa sig in hos MG utan att lyckas. Hon kanske rent ut sagt blivit nobbad när hon kommit med inviter. Då blir hon ju sur och tiger ihjäl alltihop. Hade MG varit mer sugen på att prata eller ta kort ihop med Anna så hade det nog synts på instagram.
Alla är inte imponerade av den lilla hobbiten, numera ålbetet Anna Book. Som tur är.
MG kommer aldrig vara vän med Anna, och det har att göra med när Maggans ex Magnus var tillsammans med Denise (på den tiden när D och A fortfarande var bästisar). Anna hade bilproblem och Magnus gav henne Maggans bil (som stod hos honom) att använda så länge hon behövde och det gjorde Maggan rosenrasande.
Citera
2017-08-27, 23:08
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
MG kommer aldrig vara vän med Anna, och det har att göra med när Maggans ex Magnus var tillsammans med Denise (på den tiden när D och A fortfarande var bästisar). Anna hade bilproblem och Magnus gav henne Maggans bil (som stod hos honom) att använda så länge hon behövde och det gjorde Maggan rosenrasande.

Åh se där ja. Gammalt groll. Då är det inte undra på att det är så tyst om MG på instagram.
Tack för info.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in