2017-09-21, 14:13
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror knappast Persbrandt, Rapace eller Kinnaman är så desperata så de skulle komma på tanken att lägra Booken

Hmm, har inte åtminstone de två första jag fetade varit inblandade i s.k. "kokainskandaler"?
Anna fladdrig, flottig, pladdrande och stirrig?
Min konspiratoriska del av hjärnan går på högvarv. *rättar till foliesombreron*

MVH/Gnomegirl.
Senast redigerad av Gnomegirl 2017-09-21 kl. 14:18.
Citera
2017-09-21, 14:18
Medlem
nu har expressen tagit bort inlägget med book o henemark där folk uppmanades att kommentera 👍🏾 om man stod på annas sida eller ❤️ om man stod på camillas sida. Sist jag tittade ledde camilla och av alla kommentarer i tråden var 90% negativa till booken. Undrar varför de tog bort...
Citera
2017-09-21, 14:20
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hmm, har inte åtminstone de två första jag fetade varit inblandade i s.k. "kokainskandaler"?

MVH/Gnomegirl.
Fast menar du att hon skall droga ner dem först då?

För kokainskandaler eller inte så har de ju ett gott urval av kvinnor om de nu vill sätta på och lär knappast behöva söka sig till sladdrig tant i 50 års åldern med porslinsfasader som kan blända en blind ...
Citera
2017-09-21, 14:32
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Fast menar du att hon skall droga ner dem först då?

För kokainskandaler eller inte så har de ju ett gott urval av kvinnor om de nu vill sätta på och lär knappast behöva söka sig till sladdrig tant i 50 års åldern med porslinsfasader som kan blända en blind ...

Hahaha. Det fetade bjöd mig på ett gapskratt, tack.

Nä, jag tänkte snarare i banorna att en av megastjärnans anledningar att klänga sig på dessa män är att hon tror de har bra kontakter på "bantningsmedel" förutom att de ser bra ut.
Självklart skulle väl ingen av dessa karlar kunna sänka sig så lågt att de besudlar sina ädlare delar i Fru Book? (nåja, kanske Persbrandt under en brakfylla då)

Det är bara en personlig foliehatteori från min sida, men ändå en teori.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-09-21, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hur fan orkar fanskapet? nu ska de ha trekant också....

http://www.hant.se/anna-books-flirt-...-mitt-frikort/
HA HA HA..Det tar aldrig slut. Men va fan!! Trodde inte det kunde bli värre och vilken härlig läsning detta borde vara för barnen? Grattis Mikael Persbrandt! Vilken ära att få inviter från herr och fru Book/Tolelado
Citera
2017-09-21, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Plus att de känner flera par som är swingers...tillåt mig tvivla
Varför tvivlar du på det? Borde tvärtom vara exakt det slags WT som söker sig till detta avskum.
Citera
2017-09-21, 14:58
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl

MVH/Gnomegirl.

Ingen av dem skulle ha någonting med AB.
Tänk istället på vem som helt nyligen vid ett par tillfällen kommenterat Annas vikt på hennes IG. En som hejar på Annas viktnedgång men som aldrig synts till på Annas IG tidigare. En person som vid ett flertal tillfällen torskat på kokain. T o m visat upp en tallrik med kokain och tillbehör på sin blogg. En person som tillsammans med sin man och son drogpåverkade körde rakt in i Stockholmspolisens grindar. Kommer du på vem den personen är så kanske du kan tänka dig vem eller vilka som kranar åt Anna.
Citera
2017-09-21, 14:59
Medlem
Citat:
Jag tolkar det mer som att Roberto inte är nöjd och vill ha något att komplettera med.
Då har toffeln kommit ut ur garderoben eftersom Persbrandt stod på önskelistan. Eller hoppas dom på att Sanna Lundell ska dyka upp också?
Citera
2017-09-21, 15:00
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Då har toffeln kommit ut ur garderoben eftersom Persbrandt stod på önskelistan. Eller hoppas dom på att Sanna Lundell ska dyka upp också?
Det var hennes önskelista.

Tre i sängen innebär givetvis endera att Roberto kommit ur garderoben eller att Anna som enda kvinna är otillräcklig ... alternativt förstås att det är Roberto som är otillräcklig..
Citera
2017-09-21, 15:01
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
HA HA HA..Det tar aldrig slut. Men va fan!! Trodde inte det kunde bli värre och vilken härlig läsning detta borde vara för barnen? Grattis Mikael Persbrandt! Vilken ära att få inviter från herr och fru Book/Tolelado
"Devils threeway" där belöningen är Anna Book... Tror hellre dessa herrar kör trekanter med två unga bimbos.

Hon har ju lärt känna Morgan i Biggest Loser, där har vi en man hon i alla fall kan fråga. Han brukar ju gå med på att testa väldigt äckliga saker under sina starka resor.
Citera
2017-09-21, 15:01
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
"Devils three way" där belöningen är Anna Book... Tror hellre dessa herrar kör trekanter med två unga bimbos.

Hon har ju lärt känna Morgan i Biggest Loser, där har vi en man hon i alla fall kan fråga. Han brukar ju gå med på att testa väldigt äckliga saker under sina starka resor.
Fan vad elak du är... Jag är säker på att det finns gränser även för Morgan.
Citera
2017-09-21, 15:03
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Ingen av dem skulle ha någonting med AB.
Tänk istället på vem som helt nyligen vid ett par tillfällen kommenterat Annas vikt på hennes IG. En som hejar på Annas viktnedgång men som aldrig synts till på Annas IG tidigare. En person som vid ett flertal tillfällen torskat på kokain. T o m visat upp en tallrik med kokain och tillbehör på sin blogg. En person som tillsammans med sin man och son drogpåverkade körde rakt in i Stockholmspolisens grindar. Kommer du på vem den personen är så kanske du kan tänka dig vem eller vilka som kranar åt Anna.

VA? Har den stora tänkerskan blivit polare med megastjärnan?
Ja det förklarar ju en hel del isåfall. Jösses, det här börjar ju bli riktigt spännande.

MVH/Gnomegirl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in