Bästa bilden hitintills är ju den med en omelett och en "hederlig spansk kopp café con leche a la Anna". Alltså vad vi vanliga dödliga kallar en kaffe med mjölk...
Hon måste gått upp rejält i vikt.
En live där hon bara filmar trista poolen, gräsmattan och trista husfasaden - är väldigt ovanligt.
En liten snutt (med tantbrillor på) visade dock på väldigt runda kinder
En liten fågel kvittrade i mitt öra att Anna befinner sig i Stockholm fortfarande. Haha Vilken patologisk mytoman.
Det skulle i så fall förklara de trista bilderna som verkar läggas upp.Alternativt så får hon bara stå utanför och filma eftersom lägenheten är såld till en annan familj.
De gulbruna geggorna är tillbaks, vissa saker ändrar sig aldrig. Vem i helskotta lagar "soppa" på kycklingbröstslamsor (ett kg djupfryst?!) och fyra tetror massakrerade tomater och påstår sig vara kockämne..?
Hon kanske kan bli en återkommande deltagare i Biggest loser?
Ja men det får hon som tur är inte. Inte ens i Hela Sverige bakar eller vad det heter fungerade hon trots att hon låtsades kunna så många recept och vad det var. Människan visar ett enda uns ödmjukhet mot andra människor och saknar insikt om sina egna svagheter samt saknar känsla för finess och förstår därför inte vad som passar sig eller inte. En "kulturell barbar" är hon av stora mått. Kulturskymningens ansikte!!
Jag var in på en annan tråd där det stod om olika kroppstyper och om kroppstypen Endomorph hade användaren EmilAdrovic skrivit de här träffande orden:
Endomorph: Folk som rent naturligt är lite fetare, oftast lite mer muskulatur p.g.a. vikten än ectomorpher. Det är sådana som säger "jag äter ingenting men går ändå inte ner i vikt" eller "bara jag råkar äta fel i 3 dagar går jag upp 5kg)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!