2017-08-11, 23:34
Medlem
Varför särbehandlas Vanessa av Mamma Anna och Pappa Roberto. Det är Felicia som Anna tävlar med och visar sig på premiärer med. Det är Antonio som Anna älskar och filmar med kändisar (Samir och Antonio exempelvis). Det är när Felicia fyller år som det skrivs långa kärleksförklaringar tilll (någon vecka tillbaka). Vanessa finns liksom inte med i Annas värld. Vanessa är smal medan Anna och Felicia är "kraftiga". Vanessa skulle behöva få lite av mammas mat.
Citera
2017-08-11, 23:48
Medlem
I sin livesändning nu så ligger åbäket i soffan och är allmänt vidrig. En Matilda går förbi i bakgrunden och grisen säger något till henne. Är det barnvåldtäktsmannen Antonios flickvän? Har den stackars flickan inte insett vad det är för svin hon skaffat?

Edit: Var tydligen Antonios flickvän. Anna pratade med henne när Matilda sa att hon städat svinet Antonios rum. Tunnan sa: "Du måste ju sätta pli på honom"

JA....ELLER SÅ HADE DU SJÄLV KUNNAT HA LITE PLI PÅ DITT ÄCKEL TILL SON !!!!! DITT VIDRIGA JÄVLA MISSFOSTER.
Senast redigerad av instagam 2017-08-12 kl. 00:02.
Citera
2017-08-12, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
I sin livesändning nu så ligger åbäket i soffan och är allmänt vidrig. En Matilda går förbi i bakgrunden och grisen säger något till henne. Är det barnvåldtäktsmannen Antonios flickvän? Har den stackars flickan inte insett vad det är för svin hon skaffat?

Edit: Var tydligen Antonios flickvän. Anna pratade med henne när Matilda sa att hon städat svinet Antonios rum. Tunnan sa: "Du måste ju sätta pli på honom"

JA....ELLER SÅ HADE DU SJÄLV KUNNAT HA LITE PLI PÅ DITT ÄCKEL TILL SON !!!!! DITT VIDRIGA JÄVLA MISSFOSTER.

detta missade jag men är inte förvånad!
Citera
2017-08-12, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam

Verkligen makalöst
Citera
2017-08-12, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigNisse
Det är ju hon som provocerar hela tiden
Och varför låter du dig provoceras?
Citera
2017-08-12, 00:10
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Intressant tråd att följa. Dels för att Anna Book är som hon är, med alla sina humörsvängningar, det blir aldrig mellanmjölk och lagom, inga grå-zoner. Dels för att det är intressant att se hur folk kan hetsa varandra, det är liksom ingen hejd på hur mycket man kan fördöma och hata henne. Människor på fb är lika mycket fenomen som Anna Book. Jag står inte bakom hennes kommentarer, hennes värderingar, hennes sätt att hantera vad som händer, men nu börjar jag nog tycka lite synd om henne. Ser ni inte att det är en människa i kris? Tror ni, på riktigt, att ni hjälper henne genom att bombadera henne med kommentarer om hennes son, maila till gud och hans moster, uppmana till att spreja hennes hus etc?
Vad detta vad ni ville? Att random people som inte gillar Anna Book, börjar försvara henne? För när ni låter drevet gå för långt är det vad som händer!
Det var väl en här som tyckte det var en bra idé att spreja ner Solna, ingen annan nappade utan flera sa emot.

Jag tror ärligt att vi är bättre för Annas mående än att folk bara jamsar med och göder hennes ego samtidigt som media utnyttjar henne. Om verkligen alla satte ner foten och bad henne ta en timeout skulle hon kanske lyssna, men media vill ha sina freakshows och ryggdunkarna vill sina endorfinkickar.

Det man insåg i och med sonens dom är att det inte på lek längre, sonen är riktigt störd och lär förstöra mångas liv framöver. Det handlar inte längre bara om feta Anna och hennes idiotiska liv och därför blir det kanske lite överdrivet hetsigt ibland.
Citera
2017-08-12, 00:45
Medlem
i mitt tycke är Anna Book på något sätt sjuk, hon har gjort så många tabbar, hon lipar, piper o klagar på alla som inte tycker som hon. Jag har haft kontakt med henne ofta via mitt fd jobb och hon var inte trevlig. Att sen bete sig som hon gör i händelsen med sonen är banne mig inte friskt! Hade sonen varit oskyldig på riktigt så hade anna lipat om detta mkt tidigare. Jag kan bara säga det jag vet till 100% och det är att Anna är en falsk människa!
Citera
2017-08-12, 10:25
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Men Karlsson (på taket?)
Det är väl uppenbart för alla att det inte är frid och fröjd hos Anna Book, även om hon skriver så.

I hennes värld är det frid och fröjd.
Och så länge hon beter sig som hon gör så hoppas jag folk fortsätter ta sitt ansvar.
Citera
2017-08-12, 14:28
Medlem
Tv-team hos Anna Book

annatoledanobook🎬📹🖥🚦🎤🎧🎼🙈🙊🙉
stylistjonashallbergMitt team ju!!!! Snygg teamet 😂😂❤❤😘😘
Citera
2017-08-12, 14:40
Medlem
Ååh vilken lycka! Jag och Anna har samma sorts nyckelskåp! ser jag i hallen.. just a joke..
gjorde ett inlägg i morse som försvunnit? Provar igen: De 2 sista bilderna på Anna: visst börjar hon likna Michael Jacksson i ansiktet? Är det bara jag som ser det?
Citera
2017-08-12, 15:04
Medlem
Jag är lite osäker på varför Anna Book publicerar en bild på en skådis från Gossip Girls och varför hennes följare berömmer den "mogne mannen" som någon dagens ungdomar kan lära sig av???
Citera
2017-08-12, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Tv-team hos Anna Book

annatoledanobook🎬📹🖥🚦🎤🎧🎼🙈🙊🙉
stylistjonashallbergMitt team ju!!!! Snygg teamet 😂😂❤❤😘😘

Bild från häromdagen säkert. Hon vill få det att se ut som att de är där igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in