Citat:
Ursprungligen postat av
Booksmurfen
Det är hennes eget fel att hon bevakas. Hade hon bara varit lite ödmjuk om vikten och inte ljugit. Hade hon inte burit sig så jävligt åt mot våldtäktsoffret. Hade hon inte gått till pressen när löshåret lossnat. Hade hon inte varit så jävla otacksam när arga snickaren fixade allt åt henne och hon grät av tacksamhet. Hade hon inte bråkat med tandläkaren...
Ta av offerkoftan och ta ansvar människa!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av
Bettybobs
Det är ju det man sitter och väntar på, när/vad är det för korkat Tunnan ska komma med denna gång?
Mest troligt kommer det komma en rekyl att hon blivit dåligt behandlad vid inspelningar av Melloreklamen
Ni har så himla rätt! Tunnan är liksom definitionen av Jag - Mig - Mitt. Bara jag jag jag jag hela tiden, såååååå syyyyyynd om mig, så orättvist behandlad buuuuuuhuuuuuääääää!!!!
Nu verkar ju Tunnan dämpat sin närvaro på sociala medier rätt ordentligt sista tiden, vilket är bra. Dock anser jag att hon behöver koppla ner sig totalt, gärna för gott, men i alla fall under överskådlig framtid.
Precis som ni säger så väntar folk på nästa stolliga utfall från henne, som dagen efter skall försöka rädda upp genom att göra något ännu mera knasigt. '
Som både jag och andra sagt så är det att ge fan att synas på sociala medier det absolut bästa Tunnan kan göra. Tunnan är avskydd eftersom hon är så extremt egoistisk och otacksam, men om hon inte syntes på Insta eller i tidningarna mest hela tiden så skulle hon bli bortglömd på ett år. Denna tråd skulle dö av ganska fort, kanske skulle den hänga i någon månad, men inget mer.