2018-03-05, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vem säger att hon svettas ut virus? Har hon sagt det?

Tunnan så det i live tidigare och visade att hon hade busiga kläder och 2 par byxor på sig osv allt för att svettas ut viruset.
Dock den sista tiden har det inte kommit helkropps bilder längre utan korrigerade bilder på ansiktet, varför har hon inte lagt ut någon bild från giget i Malmö?
Nej jag är helt övertygad att size Tunnan is back🤗
Citera
2018-03-05, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tunnan så det i live tidigare och visade att hon hade busiga kläder och 2 par byxor på sig osv allt för att svettas ut viruset.
Dock den sista tiden har det inte kommit helkropps bilder längre utan korrigerade bilder på ansiktet, varför har hon inte lagt ut någon bild från giget i Malmö?
Nej jag är helt övertygad att size Tunnan is back🤗
Att gå från stenhård diet och träning 6 h per dag till att inte träna alls pga magoperationen ger självklart viktökning. Så korkat att göra magoperationen så tätt in på viktminskningen. Gissar på 68 kg nu. 12 kg upp.
Citera
2018-03-05, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Att gå från stenhård diet och träning 6 h per dag till att inte träna alls pga magoperationen ger självklart viktökning. Så korkat att göra magoperationen så tätt in på viktminskningen. Gissar på 68 kg nu. 12 kg upp.

Ja, det är ju svårare att hålla vikten än att förlora den. Och att fortsätta samma liv som i Biggest Loser-huset på hemmaplan kräver enorm motivation. Det måste vara nästan omöjligt för de allra flesta. Biggest Loser är inte direkt normalt.
Citera
2018-03-05, 08:31
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil

Vad har hon gjort för magoperation nu?
Jag måste ha missat det.
Citera
2018-03-05, 08:47
Medlem
Då Tunnan umgås med My och My hade diastas dvs magmusklerna håller inte ihop pga olika orsaker typ graviditet kraftig övervikt så då hade såklart även Tunnan diastas. Så då opererade Tunnan magen tighta ihop magen samt lyfte brösten, det skulle komma bilder när det var läkt men de kommer nog inte att komma då vikten har gått upp
Citera
2018-03-05, 10:43
Medlem
Booksmurfens avatar
Det är hennes eget fel att hon bevakas. Hade hon bara varit lite ödmjuk om vikten och inte ljugit. Hade hon inte burit sig så jävligt åt mot våldtäktsoffret. Hade hon inte gått till pressen när löshåret lossnat. Hade hon inte varit så jävla otacksam när arga snickaren fixade allt åt henne och hon grät av tacksamhet. Hade hon inte bråkat med tandläkaren...
Ta av offerkoftan och ta ansvar människa!!!!
Citera
2018-03-05, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
Det är hennes eget fel att hon bevakas. Hade hon bara varit lite ödmjuk om vikten och inte ljugit. Hade hon inte burit sig så jävligt åt mot våldtäktsoffret. Hade hon inte gått till pressen när löshåret lossnat. Hade hon inte varit så jävla otacksam när arga snickaren fixade allt åt henne och hon grät av tacksamhet. Hade hon inte bråkat med tandläkaren...

Det är ju det man sitter och väntar på, när/vad är det för korkat Tunnan ska komma med denna gång?
Mest troligt kommer det komma en rekyl att hon blivit dåligt behandlad vid inspelningar av Melloreklamen
Citera
2018-03-05, 14:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Det är ju det man sitter och väntar på, när/vad är det för korkat Tunnan ska komma med denna gång?
Mest troligt kommer det komma en rekyl att hon blivit dåligt behandlad vid inspelningar av Melloreklamen

Hon kommer säkert även försöka att rida på #Metoo-vågen en tredje gång men även den gången kommer det att falla platt till marken.
Ska man rida på #Metoo-vågen ska man inte ställa upp på bilder där man tar vilt främmande karlar på bringan eller tramsa om sex på toaletter eller om att man vill ha flera karlar samtidigt i sängen osv. Konsekvenstänkande och integritet är det viktigaste att tänka på som kändis och det verkar det vara ont om för tillfället inte bara i A.B:s fall utan det problemet verkar många kändisar numera brottas med, kanske främst pga de sociala mediernas intåg.

Om det nu är så att hon verkligen vill börja om på nytt igen med sitt liv på ett nytt ställe så måste hon tänka mer på sin integritet och skilja sitt privatliv från det offentliga för som det är nu mår hela familjen dåligt.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-03-05 kl. 14:07.
Citera
2018-03-05, 16:50
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen

Citat:
Ni har så himla rätt! Tunnan är liksom definitionen av Jag - Mig - Mitt. Bara jag jag jag jag hela tiden, såååååå syyyyyynd om mig, så orättvist behandlad buuuuuuhuuuuuääääää!!!!

Nu verkar ju Tunnan dämpat sin närvaro på sociala medier rätt ordentligt sista tiden, vilket är bra. Dock anser jag att hon behöver koppla ner sig totalt, gärna för gott, men i alla fall under överskådlig framtid.

Precis som ni säger så väntar folk på nästa stolliga utfall från henne, som dagen efter skall försöka rädda upp genom att göra något ännu mera knasigt. '

Som både jag och andra sagt så är det att ge fan att synas på sociala medier det absolut bästa Tunnan kan göra. Tunnan är avskydd eftersom hon är så extremt egoistisk och otacksam, men om hon inte syntes på Insta eller i tidningarna mest hela tiden så skulle hon bli bortglömd på ett år. Denna tråd skulle dö av ganska fort, kanske skulle den hänga i någon månad, men inget mer.
Citera
2018-03-05, 18:03
Medlem
ebba112s avatar
Är det någon som hann se ett inlägg på instagram tidigare idag på förmiddagen som hon lade upp och sedan raderade på en gång ? Fick en notis om att hon lagt upp något och sedan när jag klickade på den kom det bara en grå ruta...
Citera
2018-03-05, 20:14
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Är det någon som hann se ett inlägg på instagram tidigare idag på förmiddagen som hon lade upp och sedan raderade på en gång ? Fick en notis om att hon lagt upp något och sedan när jag klickade på den kom det bara en grå ruta...
Hon har gjort så flera gånger idag. Ingen aning om varför men hon är ju litet allmänt konstig så.....
Citera
2018-03-05, 20:50
Medlem
Tror att svärfar är där så hon har kanske lite svårt att vara på sociala medier.
I en live för ett tag sedan frågade någon om de skulle till Spanien på sportlovet, hon svarade då att de hade tänkt det men att farfar skulle komma så det blev inget av med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in