2016-05-26, 22:40
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hon vann inte. Det gjorde Clabbe, som även dissade henne hårt. De andra som var med var Rosing och Emma Igelström.

Hon är ju helt galen

Edit: Vad sa Clabbe om hennes förresten?
Citera
2016-05-26, 22:41
Medlem
Citat:
Hon vann inte. Det gjorde Clabbe, som även dissade henne hårt. De andra som var med var Rosing och Emma Igelström.

Det mest "minnesvärda" från programserien, förutom att Anna beräknade ca 0,5 kg köttfärs per pers till huvudrätten, var att oavsett vem av de andra som berättade vad om sig själv lyckades Anna vända fokus mot sig själv. Vidare "grät" hon i varje avsnitt. Minns att de övriga deltagarna vid något?några tillfällen utbytte menande blickar.

Vill minnas att hon därefter var med i ett program jag inte minns namnet på och där bl.a.även Liam Norberg medverkade. Upplägget var "djupa" samtal vid ett middagsbord på någon restaurang. Samma beteende från Anna även där - mycket tårar och dra fokus från de andra till sig själv.
Citera
2016-05-26, 22:46
Medlem
Satan, vilken dag! Hon har kört live från 10:30 till 20:30 med några små pauser emellan. Hur orkar hon?!? Samma jävla frågor hela tiden.
Citera
2016-05-26, 22:56
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parboiled
Det mest "minnesvärda" från programserien, förutom att Anna beräknade ca 0,5 kg köttfärs per pers till huvudrätten, var att oavsett vem av de andra som berättade vad om sig själv lyckades Anna vända fokus mot sig själv. Vidare "grät" hon i varje avsnitt. Minns att de övriga deltagarna vid något?några tillfällen utbytte menande blickar.

Vill minnas att hon därefter var med i ett program jag inte minns namnet på och där bl.a.även Liam Norberg medverkade. Upplägget var "djupa" samtal vid ett middagsbord på någon restaurang. Samma beteende från Anna även där - mycket tårar och dra fokus från de andra till sig själv.
Här är programmet med Anna och Liam https://m.youtube.com/watch?v=MyCMQt0TYhw
Citera
2016-05-27, 00:36
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parboiled

Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Hon är ju helt galen

Edit: Vad sa Clabbe om hennes förresten?
Det Clabbe sa var just det som Parboiled sa ovan, att vad de än talade om, så hade Anna en "förmåga" att göra en lång utläggning i ämnet som alltid slutade med henne själv.

Rosing talade om sin ADHD, och Anna sa sig så klart också ha "en släng av ADHD". Hon förklarade det hela med att hon trodde att "alla vi kreativa själar" har nog en släng av det. Dvs hon ser sig själv som en kreativ själ

Efter Annas middag gav alla henne medelmåttiga poäng, främst pga att de tyckte att stämningen var så dyster. Anna använde nämligen hela middagen till att i detalj beskriva hur hon hittade sin mamma död, samt floder av tårar till efterrätt.
Citera
2016-05-27, 00:49
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag undrar om det inte snart är dags för en samlingsskiva med allt material från Annas långa och framgångsrika karriär?

Undrar om det blir en eller två dubbelskivor då? Hon kanske kan få ner det till en dubbelskiva om hon enbart tar med de amerikanska listettorna som sålt kvadrupel platina? Ett rykte gör gällande om en helt ny balladduett vid namn "DEF" tillsammans med giganten Torkel Selin (som brukar kallas Sveriges svar på Brad Finkelheim) och producerat av demonproducenten Kurt-Kenneth Swanerudh som bl.a mixat några av Thorleifs specialutgåvor på kassettband i samband med invigningen av Preem-macken i Ljusdal några år tillbaks i tiden.

Gissa om det ska förhandsbokas då!
Citera
2016-05-27, 08:10
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag undrar om det inte snart är dags för en samlingsskiva med allt material från Annas långa och framgångsrika karriär?
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Undrar om det blir en eller två dubbelskivor då? Hon kanske kan få ner det till en dubbelskiva om hon enbart tar med de amerikanska listettorna som sålt kvadrupel platina?
Samlingsskivan kommer att bestå av en SIGNERAD singel med ABC som spår 1, sedan kommer en karaokeversion av samma låt som spår 2. Ska säljas exklusivt på Röda Korset för 5 kr/st. Framtida samlarobjekt. SAMTLIGA hits inkluderas alltså, plus ett EXKLUSIVT bonusspår. Jag ska köpa TRE exemplar.
Citera
2016-05-27, 08:50
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Det Clabbe sa var just det som Parboiled sa ovan, att vad de än talade om, så hade Anna en "förmåga" att göra en lång utläggning i ämnet som alltid slutade med henne själv.

Rosing talade om sin ADHD, och Anna sa sig så klart också ha "en släng av ADHD". Hon förklarade det hela med att hon trodde att "alla vi kreativa själar" har nog en släng av det. Dvs hon ser sig själv som en kreativ själ

Efter Annas middag gav alla henne medelmåttiga poäng, främst pga att de tyckte att stämningen var så dyster. Anna använde nämligen hela middagen till att i detalj beskriva hur hon hittade sin mamma död, samt floder av tårar till efterrätt.
Intressant. Enligt Clabbe borde man sätta tejp för hennes mun för att hon pratade så mycket. I artikeln tycker AB att man även måste lagstifta mot näthat. Syftar hon på den här tråden?
http://nyheter24.se/noje/alltomteve/...tiska-individe
Citera
2016-05-27, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Psykbrytet igår på periscope kan vara det bästa som har producerats i historien.

Citat:
Finns det bevarat någonstans så man kan se?

Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Tyvärr borttaget, vet dock inte om någon vänlig själ han spela in det

Hittade det här när Anna Book kallar Frans för en uppstoppad falukorv för att han uppträder med för- och efternamn i radio https://youtu.be/uqit4hs26oA
Citera
2016-05-27, 10:24
Medlem
french.toasts avatar
En bekant till mig studerar psykologi. Jag visade den här tråden för honom i syfte om att försöka få en eventuell diagnos på våran kära Anna Book. Han sa att hon förmodligen lider utav en narcissistisk personlighetsstörning med paranoida inslag. Jag vet inte hur mycket vikt man ska lägga på hans diagnos eftersom han inte har tagit examen än. Men det är intressant att han sa ju så. För en lekman som mig så skulle jag nog säga exakt samma sak. Finns det uppgifter på om Anna har gått i terapi?

Edit: Fel av mig. Det är psykiatri som han studerar.
Citera
2016-05-27, 10:31
Medlem
french.toasts avatar
Vet inte vad som är värst.. Psykot Anna Book eller alla ryggdunkarna som ständigt ska ge henne "stöd". Nej det är inget stöd. Ni bara föder hennes psykoser ytterligare. Tänk om Anna Book skulle konfronteras på riktigt i något tv-program om hennes störningar. Hon skulle väl börja grina och rusa ut från studion. Sen läser man i tidningarna dagen efter: "Dom hackade och mobbade på mig som vanligt".

Jag tror att Anna är oerhört rädd för konfrontationer och att måla upp hennes liv som lyckligt och perfekt är ett sätt för henne att hantera den rädslan. Hon distanserar sig från sina problem.
Citera
2016-05-27, 10:33
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Satan, vilken dag! Hon har kört live från 10:30 till 20:30 med några små pauser emellan. Hur orkar hon?!? Samma jävla frågor hela tiden.

Jag hade annat att göra igår och titta bara in en kort sväng på kvällen när hon lagade mat. Hon var så upptagen vid spisen så hon hann inte med att läsa kommentarerna så när hon fick se en där det stod älskare ? Så blev hon helt rabiat och svart i blicken. Hon krävde att den som skrivit så skulle svara henne omedelbart så att hon kunde blockera denne. Hände ju inget och hon började berätta hur hon kollade på repriserna och blockerade folk på så sätt oxå, dom skulle passa sig bara... Där stängde jag av, hon är ju inte frisk människan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in