2017-07-23, 01:05
Medlem
Susanne Wollter verkar ju maniskt skriva på alla kändisars insta-inlägg, är hon heltidsanställd som fjäsk-skribent?
Citera
2017-07-23, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Hon skriver på insta att hon bara åt proteinet och grönsakerna från hennes halvfabrikatshamburgare. Det slog henne aldrig att det är fett i dom? Eller iof, i Annas värld innehåller väll kött bara protein.
Just det, då undrar jag vad det vita hamburgerbrödet gjorde där på bilden.
Jag vågar nästan slå vad om att hon glupskt slukade bägge burgarna med extra allt efter instainlägget, hahaha!
Citera
2017-07-23, 09:53
Medlem
Vet man hur mycket Anna skall ha gått ner sedan hon var med i Biggest Loser VIP?
Citera
2017-07-23, 10:10
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Vet man hur mycket Anna skall ha gått ner sedan hon var med i Biggest Loser VIP?
Skinnet måste ju hänga på kärringen iaf hahahaha
Citera
2017-07-23, 10:27
Medlem
Har sett hur skinnet sett ut på hetsbantare och Gbp opererade inte vackert! Blir Tunnans nästa gråt symfoni jag får ingen operation direkt det är orättvist jag är artist och kroppen är för mitt arbete jag kan inte jobba buuuhuuu vad livet är orättvist mot mig.
Citera
2017-07-23, 11:01
Medlem
Är Anna Book från Spanien eftersom hon skriver vissa ord på spanska i sitt instagramkonto?
Citera
2017-07-23, 11:27
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Är Anna Book från Spanien eftersom hon skriver vissa ord på spanska i sitt instagramkonto?
Nej, det ska hon väl inte vara, men hennes pappa var spanjor fattar jag det som efter att ha googlat lite.
Citera
2017-07-23, 11:30
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Nej, det ska hon väl inte vara, men hennes pappa var spanjor fattar jag det som efter att ha googlat lite.

Träffade hon någonsin sin pappa? Någon här i tråden trodde han också var död men det kan ju vara någon missuppfattning.
Citera
2017-07-23, 11:33
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Träffade hon någonsin sin pappa? Någon här i tråden trodde han också var död men det kan ju vara någon missuppfattning.
Det vet jag inte, men enligt någon artikel som man hittar om man googlar "anna book pappa" så ska han ha åkt tillbaka till Spanien efter nåt år. De höll dock kontakten.

https://www.sydsvenskan.se/2010-09-0...-vill-visa-mer
Citera
2017-07-23, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Office

Okej, tack för svar.
Citera
2017-07-23, 13:28
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

http://annabook.spotlife.se/2013/03/21/lite-mer-bilder/

Länk till gammal blogg, enligt henne själv har pappan varit död många år. Finns bild på en mörkhårig man som utseendemässigt mycket väl kan vara släkt med vår Tunna. Om det verkligen är hon som sitter i hans knä - tja...

Dessutom berättar hon om sina "systrar"/kusiner som ska ha varit fosterbarn hos Tunnamamma.
Citera
2017-07-23, 18:08
Medlem
Jahopp då är även jag blockerad på AB:s Instagram haha, vet inte vad jag gjort för har aldrig kommenterat något bara gillat en del kommentarer hon fått. antar att rosorna hon fick av mig på Liseberg vissnade för fort....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in