Igår, 15:11
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
……men fortfarande fet och dum

Lägg till illvillig, elak, beräknande och manipulativ samt mytoman.

Denna "comeback" kommer att sluta med en katastrof och återbesök på psyket, som vanligt är allt alla andras fel.

På väg mot katastrof!
Senast redigerad av trottwell Igår kl. 15:15.
Citera
Igår, 15:44
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Fredrik Kempe erbjöd sig tydligen att skriva en riktig vinnarlåt åt Anna, till Mello 2017

Undrar varför hon tackade nej?

https://postimg.cc/WdW4Wt3b
Gjorde det jag borde gjort igår: sökte i tråden

Även om jag inte mindes det, har Annas kamp med Kempe behandlats tidigare.
För dem som liksom jag glömt/missat det:

https://www.flashback.org/sok/?query...t=878840&so=pd

Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Antagligen har Kempe kastat ur sig att han ska skriva en ny låt och inget han menade egentligen. Tror han har annat att göra än att passa upp på henne. Men han kan ju glömma att hon kommer släppa detta. Kempes inkorg är väl full av skit från Anna nu.
9 år senare. Anna släpper inget
Citera
Igår, 16:20
Medlem
När book sjöng med tarek i vardagsrummet! Herregud
Citera
Igår, 17:16
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
När book sjöng med tarek i vardagsrummet! Herregud

Eller när hon "sjöng" för prästen i församlingshemmet i Sigtuna och sonen och toffeln misskötte tekniken...
Citera
Igår, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Eller när hon "sjöng" för prästen i församlingshemmet i Sigtuna och sonen och toffeln misskötte tekniken...
Berätta mer om detta för det har jag missat
Citera
Igår, 17:51
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Berätta mer om detta för det har jag missat
Testa länken I detta inlägg, jag vet inte om eländet ligger kvar.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
Igår, 20:17
Medlem
Rikskrim08s avatar
En tråd om Anna Book i kändisskvaller säger mycket om vilken ankdam Sverige är. Kändisskvaller är mer ett forum om de loosers vi har i Sverige😅 kanske ska hela forumet döpas om till Sveriges offentliga loosers. Kan någon förklara vad Anna Book gjort som är mer intressant än vad en sopgubbe gör varje dag?
Citera
Igår, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
En tråd om Anna Book i kändisskvaller säger mycket om vilken ankdam Sverige är. Kändisskvaller är mer ett forum om de loosers vi har i Sverige😅 kanske ska hela forumet döpas om till Sveriges offentliga loosers. Kan någon förklara vad Anna Book gjort som är mer intressant än vad en sopgubbe gör varje dag?
Hon är fet och hon sjunger, det gör inte sopgubbar
Citera
Igår, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z9fdzzzfff

Samt är glad i renlighet och att bada barn! Tjat om att hon alltid minsann torkar sig med en ren handduk och är hon barnvakt så måste barnen badas! Ja, på Lundells bebis var det dessutom VIKTIGT att påtala att hon minsann bytt blöja! En gång fick hon vara barnvakt åt My Martens son och då stoltserade hon med bilder på när den...Kanske åttaårige(?) sonen var NYDUSCHAD och fått på sig RENA kläder.

Strax därefter tog det slut mellan Anna och My.

Men det verkade bero på att åldringsrånaren(Annas äldsta dotter) raggat på Mys man. Men det blev aldrig bekräftat. My har hållit märkligt käft om vad som hände, men vibbarna efter att Anna publicerat bilder på den RENE sonen, var nog att det redan då hårdnade...
Senast redigerad av Ruskette Igår kl. 20:53.
Citera
Igår, 21:39
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z9fdzzzfff

Men hon skrek väl ABC för 40 år sedan. Känns stendött. Sopgubbar jobbar ju varje dag. Tror sopgubbar är viktigare än Anna Book😅
Citera
Igår, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Samt är glad i renlighet och att bada barn! Tjat om att hon alltid minsann torkar sig med en ren handduk och är hon barnvakt så måste barnen badas! Ja, på Lundells bebis var det dessutom VIKTIGT att påtala att hon minsann bytt blöja! En gång fick hon vara barnvakt åt My Martens son och då stoltserade hon med bilder på när den...Kanske åttaårige(?) sonen var NYDUSCHAD och fått på sig RENA kläder.

Strax därefter tog det slut mellan Anna och My.

Men det verkade bero på att åldringsrånaren(Annas äldsta dotter) raggat på Mys man. Men det blev aldrig bekräftat. My har hållit märkligt käft om vad som hände, men vibbarna efter att Anna publicerat bilder på den RENE sonen, var nog att det redan då hårdnade...
Jag skulle, med tanke på den informationen jag har, inte bli förvånad om det faktiskt hände något mellan F o J
Citera
Igår, 23:21
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koping-king
Jag skulle, med tanke på den informationen jag har, inte bli förvånad om det faktiskt hände något mellan F o J

F o J aka Fetlicia och Jobas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in