2017-09-12, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
googlade på anna books pappa o fick upp nedan kopierade text från sept 2010 i en intervju med Anna:

SOLNA. En slimmad Anna Book kommer trippande i högklackat och sminkad till tänderna för en väntande fotografering.
Hennes foundation ska snart randas av tårar, för Anna är en kvinna som har nära till sina känslor. Skilsmässan från förste mannen, syskon som brutit kontakten, skitsnack från kolleger och, inte minst, saknaden efter bortgångna mamma Maritha sänder stora blanka pärlor nerför hennes kinder.

Anna Book växte upp med sin mamma och sina systrar i Nacka utanför Stockholm. Pappa Juan hade schappat från ett äktenskap i Spanien och flyttade tillbaka dit efter att ha vantrivts som biltvättare i Stockholm i något år.

Då undrar jag om pappan verkligen är i minneslund i Sverige samt vem/vilka är syskonen? har hon fler syskon än Pia? är de helsyskon,?
Halvsyskon. Pappan torde vara begravd i Espana, men det kanske finns något annat utspritt i Minneslunden?
Citera
2017-09-12, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Kan man inte anmäla det psyksjuka helvetet för att hon sitter och håller på att läsa på sin mobil samtidigt som hon kör bil? Hon tittar ju mer på skärmen än på trafiken runt om sig när hon bevisligen kör bil.
Jag så också det där. Hon körde bil, grinade, livesände, torkade tårar med en stor farfarsnäsduk, målade läpparna och läste kommentarer.
Jag var, på riktigt, tvungen att stänga av eftersom det gjorde mig så nervös. Hur fan kan man vara så flippad att man gör så mycket annat än att hålla koll på trafiken?
Citera
2017-09-12, 20:35
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Bostadsrätten ägs av Robertos pappa.

Hahaha är det sant? När man inte trodde att det kunde bli värre😄 Vilka jävla sopor
Citera
2017-09-12, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Halvsyskon. Pappan torde vara begravd i Espana, men det kanske finns något annat utspritt i Minneslunden?

Fast minneslundar ska ju fungera som så att man kan besöka en varsomhelst för att minnas de döda, inte att man ska gå till just en speciell minneslund...

Undrar hur länge denna kommentar får vara kvar
Citat:
dontsleevemethiswaysnälla, SNÄLLA DU, fastän du inte använder händerna eller håller i mobilen, kan du inte sluta livesända när du kör bil? koncentrationen tar skada även om du "bara" tittar på kommentarerna och inte filmar själv! rätt vad det är så kanske det är någon annans grav som någon här måste besöka på grund av en olycka, och de händer så lätt! SNÄLLA, respektera dina medtrafikanters liv och vänta tills du kommer hem! det är inte roligt att förlora någon man älskar, oavsett anledning

Bra att fler reagerar på hennes tokigheter.

Är inte Sussi Book som kommenterar hennes IG hennes syster? Vem är då den baby Susanne Book vars grav Anna besökte idag? Det verkar inte vara Annas familjegrav utan en släkting. Anna har väl aldrig nämnt tidigare att hon haft en syster som dött?
Citera
2017-09-12, 20:57
Medlem
karlsoons avatar
Ett klipp från BL där Jon tycker att hon vunnit över alla andra. https://m.youtube.com/watch?v=un6KBybsYrk
Citera
2017-09-12, 21:07
Avstängd
micro113s avatar
Vilken falsk apa som får de andra att äta och sedan skiter i det själv ....
Citera
2017-09-12, 21:08
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Jag så också det där. Hon körde bil, grinade, livesände, torkade tårar med en stor farfarsnäsduk, målade läpparna och läste kommentarer.
Jag var, på riktigt, tvungen att stänga av eftersom det gjorde mig så nervös. Hur fan kan man vara så flippad att man gör så mycket annat än att hålla koll på trafiken?

Här är ett brandtal till er från Anna Book där hon förespråkar mobil i samband med bilkörning, Brandtalet: https://m.youtube.com/watch?v=Q49tfiK9qOI
Citera
2017-09-12, 21:13
Medlem
Annas syrra heter väl Pia Book?
Citera
2017-09-12, 21:19
Avstängd
micro113s avatar
Fan vad Anna Book är falsk efter sitt böl .. och fan vad rak och tydlig Camilla H är...

Camilla växte stort i mina ögon
Citera
2017-09-12, 21:20
Medlem
Anna Book visade sin rätta sida!
Citera
2017-09-12, 21:21
Medlem
cosmic_dancers avatar
En femtonåring klarar väl sig utan att mamma ringer och bidrar. Anna är falsk som låter de andra offra sig för att sen hela laget hamnar i skiten genom att de kan bli utröstade. Anna gapar och skriker som en dåre och Camilla ber henne lugnt att "lugna sig" Anna blir galen "Tala inte om för mig vad jag ska göra, jag får skrika hur mycket jag vill." Gud hon bad henne enbart sluta skrika och en vuxen normal person behöver inte skrika och gapa sådär under ett samtal som hade kunnat vara helt lugnt och sansat.
Citera
2017-09-12, 21:22
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Anna Book visade sin rätta sida!
Hon ger mer och mer intryck av att faktiskt ha någon psykisk diagnos ... Något gränspsykotiskt, eller en psykos i utveckling.

Schizofreni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in