2017-08-11, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Det kanske är Anna själv som är Susanne Wollter så hon kan berömma sig själv i ett annat namn

Du har en poäng! så kan det naturligtvis vara
Citera
2017-08-11, 21:20
Medlem
Susanne Wollter förtjänar nästan en egen tråd. Blomsterflickan. Hon finns och är äkta. Vän med Ann-Louise Hansson. Hon är inne och skickar hjärtan till Wollter, det gör aldrig Anna. Undrar om hon har alla hästarna i stallet eller är lite förståndshandikappad och därför som gamla old kändisar som Ann-Louise Hansson gillar hennes bilder och skickar massa hjärtan.
Citera
2017-08-11, 21:52
Medlem
Det är ju hon som provocerar hela tiden Som sagt sen är det här skvaller forumet vad väntar du dig ??
Rapportera Citera+ Citera
Idag, 21:12
Jag förväntar mig allt det här av ett skvaller-forum. Som sagt, väldigt intressant. Och intressant att se hur skvaller övergår till hets. Hur funkar vi människor? När många tycker lika, betyder det att det är rätt? Hur provocerad kan man bli, innan man beter sig lika? Vad är ok att uttrycka sig och vad är inte?
Citera
2017-08-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Det är ju hon som provocerar hela tiden Som sagt sen är det här skvaller forumet vad väntar du dig ??
Rapportera Citera+ Citera
Idag, 21:12
Jag förväntar mig allt det här av ett skvaller-forum. Som sagt, väldigt intressant. Och intressant att se hur skvaller övergår till hets. Hur funkar vi människor? När många tycker lika, betyder det att det är rätt? Hur provocerad kan man bli, innan man beter sig lika? Vad är ok att uttrycka sig och vad är inte?

Givetvis ska hets att folk ska hänga sig o allt skit inte förekomma här
Citera
2017-08-11, 22:21
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Intressant tråd att följa. Dels för att Anna Book är som hon är, med alla sina humörsvängningar, det blir aldrig mellanmjölk och lagom, inga grå-zoner. Dels för att det är intressant att se hur folk kan hetsa varandra, det är liksom ingen hejd på hur mycket man kan fördöma och hata henne. Människor på fb är lika mycket fenomen som Anna Book. Jag står inte bakom hennes kommentarer, hennes värderingar, hennes sätt att hantera vad som händer, men nu börjar jag nog tycka lite synd om henne. Ser ni inte att det är en människa i kris? Tror ni, på riktigt, att ni hjälper henne genom att bombadera henne med kommentarer om hennes son, maila till gud och hans moster, uppmana till att spreja hennes hus etc?
Vad detta vad ni ville? Att random people som inte gillar Anna Book, börjar försvara henne? För när ni låter drevet gå för långt är det vad som händer!

Hur kan du ens påstå att folk går för långt när
Anna inte ens blivit påverkad av händelserna, ser du inte att det är bigsmile och frid och fröjd? Anna har aldrig varit så aktiv och mått så bra som nu och hon har världens bästa man och familj. Livet leker helt enkelt.

Så fy skäms på dig!
Citera
2017-08-11, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
instastories funkar BARA att se via appen om du har senaste uppdateringen. man klickar på hennes profilbild.

livesändningar kan man välja om man vill spara eller inte så folk kan se i efterhand. hon brukar bara spara ibland. då klickar man på profilbilde också och får då upp "vill du se instastory" eller "vill du se livesändning".

Tack för info, vill nog gärna se båda ;-)
Citera
2017-08-11, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Hur kan du ens påstå att folk går för långt när
Anna inte ens blivit påverkad av händelserna, ser du inte att det är bigsmile och frid och fröjd? Anna har aldrig varit så aktiv och mått så bra som nu och hon har världens bästa man och familj. Livet leker helt enkelt.

Så fy skäms på dig!

ja livet leker för nu är hennes bästa sexleksak Roberto hemma
Citera
2017-08-11, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Vanessa gömdes bort, jag tror att minstingen som verkar lite blyg och tillbakadragen inte får lika mycket uppmärksamhet av mamma Anna. Det är Felicia och Antonio som är framåt och minglar med kändisar. Jag tror Anna tycker minst om Vanessa. Hon är liksom inte lika viktig för Anna.
Det beror nog snarare på att den yngsta tjejen är normal och inte ens påminner om sin tokiga morsa. Klart att det måste kännas bittert att inte vara lika omtyckt som sin lilla dotter. Då blir man ännu elakare och ska göra ännu värre saker för att få uppmärksamhet. Väntar bara på att få se den blonderade skitskruven och en demonstration hur duktig herr Bock är i sängen. Såg filmen när hon satt i bilen tidigare och efter den kan jag vänta mig vad som helst. VANESSA! FLY SÅ FORT DU KAN FRÅN DÅRHUSET!!!
Citera
2017-08-11, 22:49
Medlem
Men Karlsson (på taket?)
Det är väl uppenbart för alla att det inte är frid och fröjd hos Anna Book, även om hon skriver så.
Citera
2017-08-11, 22:56
Medlem
livesändning igen nu...
Citera
2017-08-11, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Vanessa gömdes bort, jag tror att minstingen som verkar lite blyg och tillbakadragen inte får lika mycket uppmärksamhet av mamma Anna. Det är Felicia och Antonio som är framåt och minglar med kändisar. Jag tror Anna tycker minst om Vanessa. Hon är liksom inte lika viktig för Anna.
Det är nog så att minstingen skäms för sin mamma även att hon är en stor världsartist i Solna. Snart skolstart och då blir det snart pikar från mobbare. Stackars Vanessa faktiskt som har en mor som beter sig som en omogen tonåring.
Citera
2017-08-11, 23:32
Medlem
Maken verkar måttligt road när han blir filmad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här