2017-08-12, 16:05
Medlem
kukflashs avatar
Såg henne på en tv idag och hon är med i Breaking news tydligen. Då var hennes tider kritvita fram och bruna på sidan. Såg helt sjukt ut.
Citera
2017-08-12, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Såg henne på en tv idag och hon är med i Breaking news tydligen. Då var hennes tider kritvita fram och bruna på sidan. Såg helt sjukt ut.

Vad det tänderna som var nyheten? 😬😬
Citera
2017-08-12, 16:33
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Vad det tänderna som var nyheten? 😬😬
Ingen aning vad hon gjorde där. Grät väl för att någon varit "taskig" mot henne.. Haha!
Citera
2017-08-12, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag är lite osäker på varför Anna Book publicerar en bild på en skådis från Gossip Girls och varför hennes följare berömmer den "mogne mannen" som någon dagens ungdomar kan lära sig av???

Antagligen för att någon kommenterade att hans rollkaraktär i Gossip girl är supersnygg, i Annas sena live-sändning igår. I samma veva påstod hon att hennes ex, Felicias pappa, såg ut som Johnny Depp.
Citera
2017-08-12, 16:35
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ååh vilken lycka! Jag och Anna har samma sorts nyckelskåp! ser jag i hallen.. just a joke..
gjorde ett inlägg i morse som försvunnit? Provar igen: De 2 sista bilderna på Anna: visst börjar hon likna Michael Jacksson i ansiktet? Är det bara jag som ser det?
Jag tycker hon liknar Farmen-Qristina. Framför allt på näsa och överläpp.
Citera
2017-08-12, 16:43
Medlem
Havregrynsgröt med bär

Recept: Havregrynsgröt med ljumna frysta hallon, jordgubbar & vanilj😜 & en café con leche
Citera
2017-08-12, 16:44
Medlem
Hur får man ljumna frysta hallon? Antingen är de väl frysta hallonen alltså eller ljumna? Kan de vara både?

Kan hon ha menat frysta hallon som tinat?

Hennes recept på de mest enkla rötterna är knepiga att förstå.
Senast redigerad av Darrar 2017-08-12 kl. 16:46.
Citera
2017-08-12, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalamityJane
Antagligen för att någon kommenterade att hans rollkaraktär i Gossip girl är supersnygg, i Annas sena live-sändning igår. I samma veva påstod hon att hennes ex, Felicias pappa, såg ut som Johnny Depp.

herregud Felicias pappa mehmet är väl för fan inte lik johnny depp
Citera
2017-08-12, 17:22
Medlem
Ramlade precis in i hennes pågående livesändning på Insta. Där ifrågasatte någon hennes påstående om att hon bor granne med Victoria och Daniel. Anna klöste ifrån, och klargjorde att det bokstavligen inte tar mer än fem minuter att gå dit.
Jag kollade med Google maps. Enl. kartan tar det 26-29 minuter att promenera (beroende på vilken väg man väljer). Men Anna gör det alltså bokstavligen på fem!
Hon går alltså till Haga slott i ett tempo på drygt 25 km/tim! Imponerande! Det är ju dubbelt så snabbt som när hon promenerade 1.2 mil på exakt en timme.
Jag tycker att vi låter Anna sopa hem varenda OS- och VM-guld i gång hädanefter.
Citera
2017-08-12, 17:34
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Ramlade precis in i hennes pågående livesändning på Insta. Där ifrågasatte någon hennes påstående om att hon bor granne med Victoria och Daniel. Anna klöste ifrån, och klargjorde att det bokstavligen inte tar mer än fem minuter att gå dit.
Jag kollade med Google maps. Enl. kartan tar det 26-29 minuter att promenera (beroende på vilken väg man väljer). Men Anna gör det alltså bokstavligen på fem!
Hon går alltså till Haga slott i ett tempo på drygt 25 km/tim! Imponerande! Det är ju dubbelt så snabbt som när hon promenerade 1.2 mil på exakt en timme.
Jag tycker att vi låter Anna sopa hem varenda OS- och VM-guld i gång hädanefter.
Hon har varit med i Biggest Loser VIP så nog kan det stämma för henne...
Citera
2017-08-12, 18:12
Medlem
har inte människan något att göra???? hon sitter ju fortfarande i live sändning
Citera
2017-08-12, 18:16
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
har inte människan något att göra???? hon sitter ju fortfarande i live sändning
Det har ballat ur totalt! Spritt språngande...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in