2018-03-04, 17:40
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Du ger Roberto för mycket cred. Det är ju uppenbart att karln är dum som en sten. Kolla bara på honom i Arga Snickaren. Vissa gånger tvivlar jag på att han själv vet vad han vill få fram med det han säger.

Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Kunde inte hålla med mer Den mannen är så jäkla pantad!
Ha ha. Ja han verkar ju synnerligen tappad det lilla jag sett honom i TV. Det jag tänker på är ffa Arga Snickaren. När han drar med handen över ett överskåp och konstaterar att det är dammigt och skakar på huvudet. Det är ju inget byggfel!
Citera
2018-03-04, 18:02
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ha ha. Ja han verkar ju synnerligen tappad det lilla jag sett honom i TV. Det jag tänker på är ffa Arga Snickaren. När han drar med handen över ett överskåp och konstaterar att det är dammigt och skakar på huvudet. Det är ju inget byggfel!

Att diskmaskinen inte gjorde disken helt torr var också en höjdare!
Citera
2018-03-04, 18:08
Medlem
Jävlar vilket matkontot hon måste ha. Det är ju inte billig mat hon och familjen äter hela tiden. Varför funkar inte köttbullar och makaroner någon gång. Det är ju helgmiddag varje dag i den familjen. Handlar hon bara på Ica och inte någon lågprisaffär så undrar jag var pengarna kommer från.
Citera
2018-03-04, 18:09
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Att diskmaskinen inte gjorde disken helt torr var också en höjdare!
Ja, jag har fortfarande inte träffat på en diskmaskin som gör all disk helt torr. Uppochnervända muggar har ju ofta en förhöjning runt kanten och där brukar det ju bli lite vatten kvar. Men den normalbegåvade lägger ju bara på en linnehandduk i en halv minut över dessa så är det problemet ur världen Att StolleTANDosarna inte har råd med några extra handdukar för 5 kr st på IKEA eller valfri secondhand kan ju vara en orsak till reaktionen på detta enorma problem.
Citera
2018-03-04, 18:37
Medlem
Men hur blåst är man inte när man filmar sin bilstereo när den spelar musik och/eller sitta i soffan och filma TV när man hejar på någon på Mellon eller som Tunnan även gör filma TV när de tittar på you tube kan inte finnas många hjärnceller som funkar, vem har intresse av att se något dylikt?!
Citera
2018-03-04, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Men hur blåst är man inte när man filmar sin bilstereo när den spelar musik och/eller sitta i soffan och filma TV när man hejar på någon på Mellon eller som Tunnan även gör filma TV när de tittar på you tube kan inte finnas många hjärnceller som funkar, hvem har intresse av att se något dylikt?!

Hon filmar låtarna och lägger ut från melodifestivalen för att dessa ska bli diskade. Jag förstår inte varför Björkman har sagt till henne.
Citera
2018-03-04, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Hon filmar låtarna och lägger ut från melodifestivalen för att dessa ska bli diskade. Jag förstår inte varför Björkman har sagt till henne.

Men vem skulle orka säga till Tunnan det skulle bli stora rubriker hur Björkman åter igen jagar stackars oskyldiga Anna....och massor av tårar.
Tänkte på det när hon var med i stjärnhoppning var det ett avsnitt när Tunnan var rädd för höjden på hoppet och hur Tunnan grinade sig till att de skulle sänka höjden, ett så klassiskt beteende på en som har alltid kunnat grina sig till sin vilja vilket tyvärr i många media sammanhang även tagit efter. Tunnan grinar sig till saker och för att få som hon vill som om hon var 2 år
Citera
2018-03-04, 19:34
Medlem
Citat:
Men vem skulle orka säga till Tunnan det skulle bli stora rubriker hur Björkman åter igen jagar stackars oskyldiga Anna....och massor av tårar.
Tänkte på det när hon var med i stjärnhoppning var det ett avsnitt när Tunnan var rädd för höjden på hoppet och hur Tunnan grinade sig till att de skulle sänka höjden, ett så klassiskt beteende på en som har alltid kunnat grina sig till sin vilja vilket tyvärr i många media sammanhang även tagit efter. Tunnan grinar sig till saker och för att få som hon vill som om hon var 2 år

True! Hennes kompisar Sigrid och vad han nu heter Samir borde bli förbannade över att hon filmar dom och lägger ut. Snäll kompis hon är om som blir diskade.
Citera
2018-03-04, 19:37
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Men hur blåst är man inte när man filmar sin bilstereo när den spelar musik och/eller sitta i soffan och filma TV när man hejar på någon på Mellon eller som Tunnan även gör filma TV när de tittar på you tube kan inte finnas många hjärnceller som funkar, vem har intresse av att se något dylikt?!
Det börjar kanske bli svårt att hävda att hon ser större ut för det är bylsiga kläder för att svettas ut virus.
Senast redigerad av Booksmurfen 2018-03-04 kl. 19:38. Anledning: Skrivfel
Citera
2018-03-04, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Men Tunnan ÄR en stolt mamma till sin haklöse son - slår vad om att hon sparat ALLT som skrivits om honom - varenda dom och varenda utlåtande av SOC tjänst medarbetare. 😉
Det tror jag inte på.
Citera
2018-03-05, 01:21
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
Det börjar kanske bli svårt att hävda att hon ser större ut för det är bylsiga kläder för att svettas ut virus.

Vem säger att hon svettas ut virus? Har hon sagt det?
Citera
2018-03-05, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vem säger att hon svettas ut virus? Har hon sagt det?

Tror hon sa det i en live där hon pratade om hur sjuk hon var och om att hon hade virus och hade feber. Hon verkade inte veta skillnad på virus och bakterier. Står något om den diskussionen från liven några sidor tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in