2018-03-05, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon har gjort så flera gånger idag. Ingen aning om varför men hon är ju litet allmänt konstig så.....
Tror hon försöker hålla sig borta sociala medier men glömmer bort sig så som människor med beroende gör. Känner själv igen mig i det beteendet. Man bestämmer sig för att man ska ge fan i luren och i ren vana så plockar man lik förbannat fram den och scrollar. Tror nog att 95 procent av människor har det beroendet.
Citera
2018-03-06, 05:53
Medlem
Herre gud. Såg just reklamen för Farmen VIP å jag bara väntade på att få se Tunnans nunna dyka upp i reklamen. Tänk bara. Kameror 24/7 som bara fokuserar på Tunnan. Men jag tror inte hon klarar av att vara borta från familjen å sociala medier en hel sommar.
Citera
2018-03-06, 06:17
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mostersmonster
Herre gud. Såg just reklamen för Farmen VIP å jag bara väntade på att få se Tunnans nunna dyka upp i reklamen. Tänk bara. Kameror 24/7 som bara fokuserar på Tunnan. Men jag tror inte hon klarar av att vara borta från familjen å sociala medier en hel sommar.

Tror mer att hon inte vill vara utan mat, smink, manikyr för klorna och utan frisör för löshåret... 😶
Citera
2018-03-06, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Tror mer att hon inte vill vara utan mat, smink, manikyr för klorna och utan frisör för löshåret... 😶

och då om någonsin skulle hon lukta illa precis som Johannes Brost sa
Citera
2018-03-06, 07:40
Medlem
Booksmurfens avatar
Nu är det tårta på Pomonagatan!
https://www.expressen.se/noje/roses-...ter-misstaget/

Det kanske är detta hon väntat på när hon varit tyst. Hon tillfrågas väl när AB nämner henne i artikeln.
Undrar om artikeln finns med i pappersbilagan, eller om man skriver ut och klistrar in i klippbooken.
Citera
2018-03-06, 08:11
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen

Det kanske är detta hon väntat på när hon varit tyst. Hon tillfrågas väl när AB nämner henne i artikeln.
Undrar om artikeln finns med i pappersbilagan, eller om man skriver ut och klistrar in i klippbooken.
Jag trodde lägenheten var såld efter helgens visning med din text ovan.

Men nej! Annonsen ligger fortfarande kvar med meddelande om att kontakta mäklaren för visning. Ingen budgivning heller verkar pågå. Brinner det inte i knutarna om de snart ska pytsa upp till nya huset?

*Givetvis finns det inget hus förutom i Annas drömmar.*
Citera
2018-03-06, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Är det någon som hann se ett inlägg på instagram tidigare idag på förmiddagen som hon lade upp och sedan raderade på en gång ? Fick en notis om att hon lagt upp något och sedan när jag klickade på den kom det bara en grå ruta...

Det är väl Tunnans nya sätt att "busa" med alla på FB i stil med när hon delger uppgifter hon påstår varit lögn för att FB och Bloggbevakning skall gå på det.... Vem vet hur hon, det mongot fungerar i huvet....
Citera
2018-03-06, 11:52
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen

Ja, nu lär väl hon gå bananas av lycka. Jag tror dock att hennes familj bannat henne från att utgjuta sig så mycket i sociala medier och slask press för annars hade hon vaggat in till oxblod på Expressen med en gång och gjort ett uttalande.

Nu gillar jag ju inte Röse heller (FB) Skvaller om Eva Röse?
Citera
2018-03-06, 13:17
Medlem
Knullkungens avatar
Tramsfrans skriver om att Paow och Lance Hedman gjort slut och får in ett lysande nålstick på AB.

http://tramsfrans.aftonbladet.se/2018/03/2761/

"Att Paow inte ångrar sin Lance-tatuering känns ungefär lika troligt som att Anna Book lagar all mat från grunden."
Citera
2018-03-06, 14:14
Medlem
”Tramsfrans, Paow och Lance”? Känns som man skulle behöva vara 14 vårar för att fatta, men det är säkert några som har knullat i tv antar jag. Nä en video med AB där hon skjuter barbiedrog och hetsäter en påse dillchips, det skulle va nått!
Citera
2018-03-06, 15:23
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Jag trodde lägenheten var såld efter helgens visning med din text ovan.

Men nej! Annonsen ligger fortfarande kvar med meddelande om att kontakta mäklaren för visning. Ingen budgivning heller verkar pågå. Brinner det inte i knutarna om de snart ska pytsa upp till nya huset?

*Givetvis finns det inget hus förutom i Annas drömmar.*
Den ligger väl kvar tills handpenning är betald? Så det lär väl dröja. Undrar jag hur det gick på visningen. Tänk om någon stalker hängde sig i cykelförrådet!
Citera
2018-03-06, 20:20
Medlem
Killthepoors avatar
Nu sprack det och hon är tillbaka på liven😁

https://minfil.org/46S0Kbd5bd/0C3963...A97E8AD09A.MP4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem