Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-30, 19:57
  #14533
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Anna verkar dessutom missförstått uttrycket ”fake news” som man använder mot andra som man påstår hittar på saker. Fru Book däremot erkänner att hon själv spridit nyheten men med flit, alltså skapat ”fake news” om sig själv...

Wahlgren och Wistam tog upp Books trosklipp under ”veckans roliga klipp” i podden och rådde henne att skänka bort trosorna i en återvinningsconatiner samt sluta fiska efter komplimanger... ”Hur många oanvända trosor kan hon ha?” frågade Pernilla.

Vart hittar man podden? Minns du vilket avsnitt/långt fram långt bak? MÅSTE HÖRA


Jag hittade! https://www.acast.com/wahlgrenwistam/152.alexa
15:15 in i podcasten snackar dom om Tunnan. I looove it!<3
__________________
Senast redigerad av Ollebolle1g 2018-01-30 kl. 20:10.
Citera
2018-01-30, 20:15
  #14534
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Skulle skriva också - att istället för att gå i hennes fälla och spekulera om de olika adresser hon lägger upp borde man spekulera mer i hennes och familjens kriminella förflutna och nutid. Garanterat något hon inte vill att det spekuleras om.
Jag tror hon är för korkad för att tänka på det sättet. Men det är möjligt att hon fotat vilken jävla dörr som helst. Ser ju just ut att vara en dörr som har tag-lås. De förekommer på villor och radhus. Har dock väääääldigt svårt att trå att Tunnan ska flytta till radhus/hus. Snarare hyrestrea som som ligger i Södertälje som ligger söder om söder.

Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
saliga äro ni som inte blivit blockade...flera arbetskamrater har ansökt att få följa grotescot men ingen av dem har fått liv att göra det...
Är ju ett bevis på att Flodisen köper följare. För hon hade visst åkt upp 2000 följare på en dag. Finns inte en sportmössa till chans att tvåtusen står på kö för att följa henne.

Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Anna verkar dessutom missförstått uttrycket ”fake news” som man använder mot andra som man påstår hittar på saker. Fru Book däremot erkänner att hon själv spridit nyheten men med flit, alltså skapat ”fake news” om sig själv...
Hon tror att hon är så viktig och det är väl kul om hon kan få ha roligt en dag eller två innan hon totalt fuckar upp allt igen i vanlig ordning.

Wahlgren och Wistam tog upp Books trosklipp under ”veckans roliga klipp” i podden och rådde henne att skänka bort trosorna i en återvinningsconatiner samt sluta fiska efter komplimanger... ”Hur många oanvända trosor kan hon ha?” frågade Pernilla.
Som vi väl insatta redan vet så är Tunnan inte särskilt väl ansedd i kändisvärden. De vet att hon är en riktig narcissist som gärna snattar andras saker.
Citera
2018-01-30, 20:22
  #14535
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Vart hittar man podden? Minns du vilket avsnitt/långt fram långt bak? MÅSTE HÖRA


Jag hittade! https://www.acast.com/wahlgrenwistam/152.alexa
15:15 in i podcasten snackar dom om Tunnan. I looove it!<3
Jävlar vad jag garvade!!!! TACK SNÄLLA! Nu gillar jag hu inte dessa damer heller, men jag skulle välja vem jag ville träffa live så hade jag ju lätt valt Wistam eller Wahlgren hela dagen före Tunnan.

Man bara hör på dessa hur illa de tycker om Tunnan och hur knäpp de tycker hon är! Nu följer jag ju inte lögnerskan själv och orkar inte höra på henne någon längre stund, men bara i detta klipp hör man ju att hon beter sig som en maxibaby.
Citera
2018-01-30, 20:35
  #14536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Tanten är ju fixerad av sex och snuskprat så min gissning vad beträffar den fula dörren är att hon ska givetvis öppna eget. Ett horhus med sig själv som enda anställd.
Förmodligen enda sättet för henne att dra in stålars plus att hon kan passa på att kränga sina begagnade jättetrosor mellan kunderna.
Men allvarligt......skulle någon våga köra in fb-k*ken mellan dom där kakelplattorna? Ve och fasa
Så du tror att hon skulle tjäna pengar på att vara bordellmamma och den enda horan i huset?
Citera
2018-01-30, 20:47
  #14537
Medlem
Tagelapas avatar
Jag tror att hon skulle kunna tjäna mer än en femhundring och en familjepizza i månaden som hon antagligen får när hon "jobbat" på diverse Harrys.
Det finns ju folk till allting så nog ska hon väl kunna ragga några plattskallar på sitt IG.
Annars får hon väl annonsera eller använda alla sina mysko "vänner" som hon säger sig ha och som ibland dyker upp för engångsengagemang. Dom kan ju hjälpa henne med reklamen.
Hon kände sig ju prostituerad förr när hon utförde vissa jobb så varför inte löpa linan ut.
__________________
Senast redigerad av Tagelapa 2018-01-30 kl. 20:57.
Citera
2018-01-30, 21:59
  #14538
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Inte skulle Ers Höghet nedlåta sig till något sådant, finns en förklaring varför hennes make är smal och Tunnan är Tunnan, tror inte heller att Ers Höghet skulle nedlåta sig och åka kommunlat/tunnelbana

Jag tror inte heller att hon kommer välja att cykla istället.
Det var ironi från min sida.
Eller ett tips till Anna haha 😄
Citera
2018-01-30, 22:17
  #14539
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Är ju ett bevis på att Flodisen köper följare. För hon hade visst åkt upp 2000 följare på en dag. Finns inte en sportmössa till chans att tvåtusen står på kö för att följa henne.

Jag har själv inte IG och har därför inte superkoll på hur det funkar.
Tjänar man mer pengar ju fler följare man har eller är det endast "prestigen" man är ute efter?

Förstår inte vitsen av att köpa följare därav min fråga.
Citera
2018-01-30, 22:31
  #14540
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Jag har själv inte IG och har därför inte superkoll på hur det funkar.
Tjänar man mer pengar ju fler följare man har eller är det endast "prestigen" man är ute efter?

Förstår inte vitsen av att köpa följare därav min fråga.
Jag har heller inte IG, men har fattat det som så att det är för uppmärksamhet skull. Jag tror Tunnan drar in exakt noll kronor på sin IG. Det hon möjligen får är nåt meningslöst vitaminpiller från bobby.
Citera
2018-01-30, 22:52
  #14541
Medlem
Barnbidragen och Robertos lön har ju nyss kommit så då spenderar Anna pengarna på att köpa följare. Andra köper mat, kläder, betalar hyran och räkningarna. Anna köper följare.

Kan det vara butikslokalen hon ska hyra och öppna eget? Hon och My kanske?
Citera
2018-01-30, 23:14
  #14542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Barnbidragen och Robertos lön har ju nyss kommit så då spenderar Anna pengarna på att köpa följare. Andra köper mat, kläder, betalar hyran och räkningarna. Anna köper följare.

Kan det vara butikslokalen hon ska hyra och öppna eget? Hon och My kanske?

Snälla, om hon öppnar en butik. Kan inte vi flashbackare mobilisera, gå dit och tömma butiken då. Så Tunnan får smaka på sin egna medicin så att säGA

VARFÖR skrattar jag så mycket främst åt första bilden med Tunnan och sockerbitarna samt texten "Det här visste du inte om Anna Book". Jo det ser ut som att hon har bajs i ansiktet.
https://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/240424

sen andra bilden, den som klarar den utan att dö vinner ett pris. "När Anna har haft det lite kärvt ekonomiskt så anordnar hon gärna loppis för att tjäna lite extra pengar".."Artisten"

sen sista bilden tar fan PRISET. Snacka om att AB pissar på henne

Hon borde f.ö tatuera in ABC i pannan
__________________
Senast redigerad av Ollebolle1g 2018-01-30 kl. 23:23.
Citera
2018-01-30, 23:28
  #14543
Medlem
kattnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy


Är ju ett bevis på att Flodisen köper följare. För hon hade visst åkt upp 2000 följare på en dag. Finns inte en sportmössa till chans att tvåtusen står på kö för att följa henne.

Som jag tidigare skrivit: under "tros-liven", då en följare undrade varför dennes man (alltså följarens man) inte blev insläppt på Annas IG svarade ju Anna att hon hade över 30 000 följarförfrågningar.

Under liven där hon satt och väntade när Vanessa dansade, sa hon att hon hade 50 - 60 000 följarförfrågningar, men att hon faktiskt inte vill ha fler följare.

Tycker det är tragiskt.
Citera
2018-01-31, 00:34
  #14544
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattnatt
Som jag tidigare skrivit: under "tros-liven", då en följare undrade varför dennes man (alltså följarens man) inte blev insläppt på Annas IG svarade ju Anna att hon hade över 30 000 följarförfrågningar.

Under liven där hon satt och väntade när Vanessa dansade, sa hon att hon hade 50 - 60 000 följarförfrågningar, men att hon faktiskt inte vill ha fler följare.

Tycker det är tragiskt.


Skulle 60.000 av den svenska befolkningen som har IG vilja följa Anna??
Det faller ju på sin egen orimlighet för Guds skull.
Skall man ljuga får man väl i alla fall försöka ljuga trovärdigt.

Och om hon nu inte vill ha fler följare undrar jag hur hon förklarar ökningen med 2.000 st?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback