2018-02-12, 19:54
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
foto från sonens insta...får kalla kårar

https://minfil.org/O5e591dfb9/FE687D...63331EBCE.jpeg

Han har verkligen klamydia i ena ögat. Hoppas Tunnan ringer 112 och fixar fram en ambulans till akuten. Omgående!
Citera
2018-02-12, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Han har verkligen klamydia i ena ögat. Hoppas Tunnan ringer 112 och fixar fram en ambulans till akuten. Omgående!

Det var väl där de var för någon dag sedan säkert åkt på stryk och kollade i 7 tim
Citera
2018-02-12, 20:22
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Tunnan har ju på sista tiden betett sig ännu konstigare än Hon brukar. Så det skulle inte förvåna mig om hon är på väg att bryta igenom. Att lägenheten skall säljas är ju Glasklart. Detta är knappast något tunnan vill hon har ju till och med påstått att det inte ska sälja. Det roliga i det hela är ju att snopp viftar ungen sagt som det är nämligen att de ska flytta för att börja på ny kula. Jag är rätt nyfiken på vart det kommer flytta någonstans. Eller om Roberto och tunnan skall gå åt varsitt håll.

Med tanke på hur hon kommenterar Roberto på Insta så har jag svårt att tro att de kommer fortsätta tillsammans.
Vad säger hon om Roberto?

Har henne inte på Insta
Citera
2018-02-12, 21:17
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
foto från sonens insta...får kalla kårar

https://minfil.org/O5e591dfb9/FE687D...63331EBCE.jpeg

Ja jag får också kalla kårar- av hans utseende! Vad har hänt med den där killen? Har han åkt på stryk eller vet vi något om det där ’onda ögat’?
Eller han kanske set ut så? Jag har inte sett honom direkt.
Citera
2018-02-12, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Ja jag får också kalla kårar- av hans utseende! Vad har hänt med den där killen? Har han åkt på stryk eller vet vi något om det där ’onda ögat’?

en bild till

https://minfil.org/I1gb99d5b7/2E4F4B...8DFC42263.jpeg
Citera
2018-02-12, 21:38
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Åkte inte han på däng för några dagar eller en vecka sedan? Kanske har han viftat för mycket med snorren? Han tror ju att han är en jätte tuff gangster Fast egentligen är han bara en småkriminell idiot. Även om nu Han är grovt kriminell med tanke på hans barnvåldtäkt som han genomfört.

Om de tror att de kan flytta från problemen i Solna så har de ju helt fel. Det funkade kanske på 70 80 talet att göra så Men idag vet ju alla vad han har gjort.
Citera
2018-02-12, 21:41
Medlem
godboys avatar
Citat:
en bild till

Fasen vad han gör sig till. Men han har väl lärt sig av Tunnan. Han tror ju att han är jättetuff fast egentligen är det bara en idiot.
Citera
2018-02-12, 21:47
Medlem
Tja en bild på en papphatt, våldtäckarungen kommer med stor sannolikhet inte betala en krona i skatt i livet. Tunnan är inte mycket till avelsmaterial.
Citera
2018-02-13, 00:11
Medlem
Det var min misstanke hela tiden. Att dom skulle flytta till andra sidan stan för att "börja på ny kula" pga Antonio skämt ut sig och behöver få nya vänner. Frågan är om det hjälper.
Citera
2018-02-13, 07:32
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Fasen vad han gör sig till. Men han har väl lärt sig av Tunnan. Han tror ju att han är jättetuff fast egentligen är det bara en idiot.
Frågan är om han inte är just det? Bookens "snyft, snyft, offerkofta-live" handlade mycket om barn och psykisk ohälsa "snyft snyft". Kan det vara så att hon kommer förklara sonens beteende med att han är psykiskt sjuk?
Citera
2018-02-13, 07:41
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
en bild till

Det där var ngt av det pinsammaste jag sett, visst, han är ung, men man brukar väl ändå ha lite självinsikt och en radar för vad som är pinsamt när man är 17?
Sitter och böjer upp fötterna för att visa puma, händerna (inte så diskret) för att lite lätt hålla upp tröjan och visa skärpet, manbagen (eller vad tusan det nu är) helt malplacerat i famnen..
Jesus vad löjligt!Skäms själv när jag ser det där.
Lägg upp en varning innan du lägger upp fler bilder på honom😜så man kan ha skämskudden redo
och tack så mycket för bilderna😁👍
Citera
2018-02-13, 07:45
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Åkte inte han på däng för några dagar eller en vecka sedan? Kanske har han viftat för mycket med snorren? Han tror ju att han är en jätte tuff gangster Fast egentligen är han bara en småkriminell idiot. Även om nu Han är grovt kriminell med tanke på hans barnvåldtäkt som han genomfört.

Om de tror att de kan flytta från problemen i Solna så har de ju helt fel. Det funkade kanske på 70 80 talet att göra så Men idag vet ju alla vad han har gjort.

Är det spekulationer eller vet vi att han åkt på smäll? Skulle vara roligt att veta omständigheterna.
Men ngt har ju uppenbart hänt med det där ögat.
Ja grovt kriminell är han ju, men som du säger, av helt andra anledningar än vad han själv vill gr sken av.
Nä jag tycker faktiskt synd om den där killen, han mår ju inte bra. Synd att han tar ut det på andra bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in