2018-05-29, 23:05
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det här är bara SÅ kul. Bookena nya bästis är någon som "lyckats" fixa ännu mer förskräckliga bryn än hon själv har
https://minfil.com/ga1eF3eeb6/IMG_4044.PNG

Vem är det där & vad har hon & tunna påg ihop ? 😶 undra vad hon fick betala för sina bryn ...
Citera
2018-05-30, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Det här är bara SÅ kul. Bookena nya bästis är någon som "lyckats" fixa ännu mer förskräckliga bryn än hon själv har
https://minfil.com/ga1eF3eeb6/IMG_4044.PNG

Ja fy fan vilket spöke!

Finns hon på riktigt?
Citera
2018-05-30, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Finns hon på riktigt?

Alexandra Louthander var med i senaste Farmen (inte vip) och gick till final!
Citera
2018-05-30, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Vet inte, men jag förstod det som att Anna bjöd Alexandra på :räkor, blåbär, hallon (vilken kombo).
Märkligt att inte Alexandra Louthander också lagt ut nån bild men hon kanske bara kör med facebook nuför tiden, den kan inte jag se tyvärr.
Ja lite udda kombo faktiskt. Nej alexandra lägger ut masvis med bilder på sig sj instagram. Där finns en bild där det står hon ska vara med i biggest loser, kanske därför hon umgås med fet Anna ?
Citera
2018-05-30, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbanz
Ja lite udda kombo faktiskt. Nej alexandra lägger ut masvis med bilder på sig sj instagram. Där finns en bild där det står hon ska vara med i biggest loser, kanske därför hon umgås med fet Anna ?
jaha. Jag var tvungen att gå in och kolla. Tydligen kan jag se bilder, men inte alla? och så står det följ, istället för följer som tidigare, (jag började följa henne under farmentiden)
Men då kan du väl va så snäll och lägga upp nån bild hos Alexandra från typ gårdagen när Anna var där?
Citera
2018-05-30, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Fast i mitt tycke har problemet varit att TROTS hennes sons dåd, TROTS att vi var flera som skrev till tv4 och svt och bad dem om att bojkotta tanten, med hänsyn till sonens brottsoffer så har hon,Anna Book, ÄNDÅ fått vara med. I både svt men framför allt tv4. Sedan bröt hon VÄL mot reglerna i Biggest loser och lär alla veta att hon vann i förväg och dessutom knarkade sig till vinsten. Men SÄÄÄKERT kommer hon att förekomma i något "Fångarna på fortet" eller om det blir ett till "Biggest looser V.I.P". För tv skiter fullständigt i en trettonårig, numer nog fjortonårig tjej och håller med Anna Book om att det VIKTIGA är ju att hon får synas. Så det kommer säkert en dokusåpa om hennes familj, jag tror att det enda som saknas är ett produktionsteam som är villiga att orka filma familjen och stå ut med Anna Books humörsväxlingar.

det är väl för att de vet att anna book höjer tittarsiffrorna.
Citera
2018-05-30, 15:58
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afraideal
det är väl för att de vet att anna book höjer tittarsiffrorna.
Jag hoppas att det finns litet moral kvar och att man inser att tittarsiffror kanske inte är så viktiga att man kan tänka ge en totalt dysfunktionell familj TV-tid
Senast redigerad av Boopidoo 2018-05-30 kl. 16:42.
Citera
2018-05-30, 16:55
Medlem
Gå in på my martens blogg och titta på dagens event så ser man tunna i bakgrunden på en bild zooma in, men jösses hon är åter i sizes
Citera
2018-05-30, 17:07
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Gå in på my martens blogg och titta på dagens event så ser man tunna i bakgrunden på en bild zooma in, men jösses hon är åter i sizes
Här är en närbild 😳
https://minfil.com/k0c4G1edbc/IMG_4048.PNG
Citera
2018-05-30, 17:14
Medlem
Citat:
Här är en närbild 😳
Det går inte, är det tjocka Anna som blockerar "dörren", hehe?
Citera
2018-05-30, 17:27
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Här är en närbild 😳

Oj 😳
Är det klänningen som gör att hon ser jättestor ut eller har hon lyckats med konststycket att gå upp allt och lite till igen?
Citera
2018-05-30, 17:30
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Skulle uppskatta uppgången till cirka 1 kg från när hon var ett brunbränt benrangel efter BL

Och dumma Anna som direkt efter tokbantningen kastade sig in och gjorde en bröstförstoring. Nu är hon då fet igen med extra välfyllda "girlisar"...

Anna måste lösa sina psykiska problem innan hon kan hantera sitt viktproblem. Hur svårt kan det vara för henne att förstå detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in