2018-04-12, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
TV4-nyheterna hade nyss ett inslag om krisen i svenska akademien. Vem står och vaktar dörren om inte herr Roberto! Han såg glad ut 😊

Jag kom på att han ser inte alls så tokig ut. Han ser mer ut som äldste sonen i familjen, redo för att stadga sig och bilda familj.

Hans liv måste vara en mardröm med ett gammalt benrangel till fru. Hon ser ju 25 år äldre ut än honom.
Citera
2018-04-12, 19:23
Medlem
Tror mer lill-tunnan har ADD. Verkar inte vara så mycket hyper med henne. Visst kan man jobba när man har en diagnos. Kolla bara på våran Book. Fast hon har väl mer en personlighetsstörning, histronisk sådan. Den är klockren på Booken.
Citera
2018-04-13, 09:01
Medlem
Hon är inte lite fräck denna Tunna, tydligen lanserar Ny Martens en ny produkt idag, vilket Tunnan lanserar förre My på Instagram. Så fräckt, får man ens göra så?
Citera
2018-04-13, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hon är inte lite fräck denna Tunna, tydligen lanserar Ny Martens en ny produkt idag, vilket Tunnan lanserar förre My på Instagram. Så fräckt, får man ens göra så?
Vad menar du?
Anna är väl inte delaktig i denna grönsaksboost? Fattade det som att detta är My Martens "egen grej", har jag fel? kan du inte lägga upp Annas bild här, så jag får se? Tack.
Citera
2018-04-13, 09:18
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Vilken jävla scen, haha. Kristina Lugn intågandes, viftandes med en cigg för att få bort journalisterna, som likt barn flockas runt en godisförsäljare som delar ut gratis polkagriskäppar.

In kommer Roberto med ett leende, för ned hennes arm och leder in henne likt en förvirrad mormor som ska till kyrkan. Avslutas med, en dagen till ära klädd Camilla Läckberg som håller en mindre presskonferens på gatan. Jag säger då det.

Men ja, Roberto såg glad ut. Det kanske händer mer här, än att behöva komma hem till dysfunktionella familjen och möta samma drama.
Jag hittar inte detta klipp, var hittar man det?
Citera
2018-04-13, 09:29
Medlem
pilatuspilatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag hittar inte detta klipp, var hittar man det?

https://www.aftonbladet.se/tv/a/249422
Citera
2018-04-13, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Vad menar du?
Anna är väl inte delaktig i denna grönsaksboost? Fattade det som att detta är My Martens "egen grej", har jag fel? kan du inte lägga upp Annas bild här, så jag får se? Tack.
Det som blir konstigt är att Anna hinner lansera den Innan My som skapat den här gjort det på sitt Instagram. Men man kanske gör så vad vet jag
Citera
2018-04-13, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Det som blir konstigt är att Anna hinner lansera den Innan My som skapat den här gjort det på sitt Instagram. Men man kanske gör så vad vet jag
Kanske hon gjort så eftersom My själv skriver i sin blogg: hjälp mig "sprida detta! budskapet alltså, att hon lanserar grönsaksboosten.. svårare än så är det nog inte, Anna hjälpte henne ( och får lite reklam på köpet så hon inte glöms bort).
Citera
2018-04-13, 10:07
Medlem
Så kan det vara, det har inte hänt mycket nu hos Tunnan😅
Citera
2018-04-13, 10:29
Medlem
Fast hon skriver att hon är på väg till Arlanda
Citera
2018-04-13, 10:54
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilatuspilates
https://www.aftonbladet.se/tv/a/249422
Stort tack!
Citera
2018-04-13, 11:47
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag kom på att han ser inte alls så tokig ut. Han ser mer ut som äldste sonen i familjen, redo för att stadga sig och bilda familj.

Hans liv måste vara en mardröm med ett gammalt benrangel till fru. Hon ser ju 25 år äldre ut än honom.

Troligen var det därför som hon krävde att de skulle lova att inte rymma när hon var iväg på inspelningen av "Biggest loser".
Äldsta dottern blev utsedd till fångvaktare som skulle hålla koll på de andra.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-04-13 kl. 11:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in