2018-02-02, 01:22
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Tror hon har sagt 30000 och det fick henne att känna sig som en hora , så därför började hon med loppis istället ..

Har hon sagt att de är förstora nu ? Hon var ju sååå nöjd & de var preciis som hon ville ha dem ..tändernas roll royce

Jävla dyr hora måste jag säga. Vad kan hon ha fått för att ha ställt upp med några av sina låtar från sin breda repertoar på harrys i någon småstad därute? Känns tveksamt att de har råd att punga ut över 30 för att ha henne där en timme under en kväll
Citera
2018-02-02, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Jävla dyr hora måste jag säga. Vad kan hon ha fått för att ha ställt upp med några av sina låtar från sin breda repertoar på harrys i någon småstad därute? Känns tveksamt att de har råd att punga ut över 30 för att ha henne där en timme under en kväll

Fattar du tortyren? Höra henne sjunga ABC i en timme
Citera
2018-02-02, 02:13
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Fattar du tortyren? Höra henne sjunga ABC i en timme

Hade blivit dyrt för mig den kvällen om jag är hemma Falun, är ute på kings arms och stå visar det sig att hon ska stå där och sjunga...fy fan
Citera
2018-02-02, 07:25
Medlem
Använder hon papperstallrikar? Tycker att tallrikarna med rosor på liknar det.
Citera
2018-02-02, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mostersmonster
Använder hon papperstallrikar? Tycker att tallrikarna med rosor på liknar det.
Ser ut som glansigt porslin tycker jag, och muggarna har samma motiv.
Citera
2018-02-02, 14:51
Medlem
ABCD1s avatar
https://www.expressen.se/noje/denise...rlekskraschen/

Nu jäklar blir det skumpa hemma hos Tunnan av skadeglädje för Denise Lopez brytning.
Citera
2018-02-02, 16:13
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mababy123
Idag under liven där det för övrigt spelades mycket hög musik så babblade Anna om alla jobberbjudanden hon fått. Hon sa att hon blivit erbjuden att leda hela 2 program alldeles själv men hon tackade nej till det. Hon har också blivit erbjuden att skriva kokbok men till det tackade hon också nej. Hon tackade nej till dessa jobb då folk endast vill utnyttja henne. Istället vill hon jobba ideellt och då får man inga pengar sa hon.
För övrigt växer vecken i halsen på henne. Redigt rund och go runt kinderna.
Our Anna is on her way back.

Pfft - som om hon skulle tacka nej till någon form av publicitet.

Drar mig till minnes en synnerligen blöt kväll för en herrans massa år sedan (därav preskriberat nu) när jag och min f.d rumskompis på efterfesten fick för oss att busringa till Tookan. Vi hittade Robertos nummer, ringde upp och min kamrat, med sin mest överdrivna byfåneröst presenterade sig som "Nyheter24". Jävlar vad snabbt vi hörde honom gapa "ANNA! DET ÄR FRÅN NYHETER24!". Efter ett par sekunder kom en klarvaken Tunna kom till luren med sin mest inställsamma babyröst beredd att dela med sig av sitt högst intressanta liv. Dock uppdagades det efter ett kort tag att det hela givetvis var en busringning och Roberto blev fly förbannad (för vem skulle inte bli det när två fulla idioter ringer en klockan 03 på morgonen?) och hävdade att hans vaktbolag minsann hade spårat numret och att han visste att vi ringde från Stockholm och uppmanade oss att möta honom på "plattan" för att "göra upp". Needless to say så ringde vi definitivt inte från Stockholm.

Om man klockan 03 på morgonen är beredd att gå på att Nyheter24 ringer en så är det nog väldigt få saker man gör för att inte synas i media.
Senast redigerad av Kattriarken 2018-02-02 kl. 16:15. Anledning: Syftningsfel
Citera
2018-02-02, 17:25
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanna...
I kvällens flera timmar långa live (Hur hinner människan med både det och alla sina jobb plus alla powerwalks??) pratade hon en del om deras flytt. Eller deras icke-flytt. Att det är Roberto som sköter allt runt det då det är hans lägenhet OCH INTE HANS PAPPAS SOM EN DEL HAR HITTAT PÅ och hon är sååå glad över att hon slipper bry sig om att skriva på papper och sånt, sa hon och fnitteade som om hon var påtänd.
Nån är intresserad av deras fantastiska lägenhet men de, förlåt Roberto, vill ju inte sälja. Eller jo, kanske. Fast de är ju gifta och har inget äktenskapsförord och allt hans är ju hennes och tvärtom. Men det ÄR Robertos lägenhet. De har även tittat på nåt boende men då visste inte den ägaren om den ville sälja. Och de tänker absolut inte LÅNA pengar, nej nej.
Nähänä. OM det nu är Robertos lägenhet så har han väl fått förskott på arvet. Hon har ju dessutom ljugit ordentligt att de äger något i Spanien, vilket de inte gör. Skälet att hon låtsas att inte bry sig är väl så enkel som att hon inte har ett jota att säga till om!

Att Roberto jobbar som en slav för att få det att gå runt är väl bevis på det mesta. Om de nu hade det så ekonomiskt bra som hon Tunnan säger så borde de väl inte förekomma hos KFM. Dessutom borde de väl haft råd att köpa nya vitvaror själva.

Kan ju vara så att de tittat på annat boende och förra ägaren fattat att det skulle vara så energikrävande att sälja till Tunnan. Hon kommer ju garanterat hitta massa fel på den bostad de kommer flytta till och det kommer bli en seg process för säljaren att ha Tunnan lipande i media över att hon hittat ett dammkorn någonstans.

Citat:
Ursprungligen postat av Johanna...
Nån frågade om man kunde se henne uppträda nånstans men då svarade hon att -Nä hon gör mest privata grejor, företagsgig och så..... jo precis som om hon skulle göra ett enda gig utan att basunera ut det på Instagram.... var det inte i somras hon flög upp till Luleå och sjöng ABC på nåt födelsedagskalas?! Den kvällen blev rätt många inlägg på Instagram.....

Undrar hur mycket hon skulle ta för ett företagsgigg?

Hon verkar även bitter på sin tandläkare. I flera månader har AB väntar på att Brottbytanten ska fortsätta med hennes tänder då det är massor kvar att göra på dem. Som vi anat! Tänderna skulle egentligen bara vara hälften så stora men damerna hann bli ovänner innan det var dags att börja slipa ner. Fick inte tandis betalt måntro? I bajs och tonfisk?
Jag kan väl tänka mig att hon är rätt billig. En lokal Harrys eller liknande lär ju inte lägga ut några 30 lök på att hon ska komma dit. Då finns det bättre coverband betydligt billigare. Ja det mesta är ju bättre än fläsk Tunnan. Jag tror att betald resa plus någon tusing i fickan räcker.

Ja det där med bajs och tonfisk kommer jag väl ihåg. Tunnan beter sig som en 11 åring.

Fettot har väl inte betalat sin tandläkarräkning plus att hon är hopplös att ha att göra med. Hon har väl lovat den stackars tandläkaren att genom att de tar Tunnan som kund så kommer de få massor med nya kunder då alla lyssnar på Flodisen. Dessutom fick väl Felicia sparken samma vecka hon började. Hon är väl lika inkompetent som tunnan.

Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Pfft - som om hon skulle tacka nej till någon form av publicitet.

Drar mig till minnes en synnerligen blöt kväll för en herrans massa år sedan (därav preskriberat nu) när jag och min f.d rumskompis på efterfesten fick för oss att busringa till Tookan. Vi hittade Robertos nummer, ringde upp och min kamrat, med sin mest överdrivna byfåneröst presenterade sig som "Nyheter24". Jävlar vad snabbt vi hörde honom gapa "ANNA! DET ÄR FRÅN NYHETER24!". Efter ett par sekunder kom en klarvaken Tunna kom till luren med sin mest inställsamma babyröst beredd att dela med sig av sitt högst intressanta liv. Dock uppdagades det efter ett kort tag att det hela givetvis var en busringning och Roberto blev fly förbannad (för vem skulle inte bli det när två fulla idioter ringer en klockan 03 på morgonen?) och hävdade att hans vaktbolag minsann hade spårat numret och att han visste att vi ringde från Stockholm och uppmanade oss att möta honom på "plattan" för att "göra upp". Needless to say så ringde vi definitivt inte från Stockholm.

Om man klockan 03 på morgonen är beredd att gå på att Nyheter24 ringer en så är det nog väldigt få saker man gör för att inte synas i media.
Det där var riktigt kul och det visar ju hur blåst Tunnan är. Att tro att någon jävla slaskjournalist ringer kl 03. Dessutom gå igång på Nyheter 24. Ja det visar ju hur mediakåt Tunnan är.
Citera
2018-02-02, 18:17
Medlem
Lindalovers avatar
Tunnan live just nu. Hon har cirka 50.000 i kö som vill följa henne. Troligt Verkar speedad. Vad går hon på?

https://myfile.org/aeOc4ed2b9/3E1A8D...58C329C80F.MP4
Citera
2018-02-02, 18:24
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Och honom litar du på? Med hans gener?

Allvarligt talat så är det möjligt att de gjort så - i bästa curlinganda - men de var inte skyldiga att göra det enligt domskälen.

Jag litar inte på honom, berättar bara vad han sa. Här är hela min rapport från liven. Han är helt blåst.

Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Var en tjej där som ställde skitbra frågor så man slapp riskera att bli blockad själv. Det var så infon kom fram, han tog inte upp ämnet utan svarade bara på frågor. Den nya bevisningen som ska tas upp enligt honom är att han är för tidigt född. (Jag vet... kommer till det.) Det är därför "garanterat att HD kommer ta upp fallet". Hans för tidiga födsel gör att hans hjärna är "inte som en normal 17 årings hjärna" han tillade: "alltså jag är inte utvecklingsstörd!". Vilket jag kan hålla med om, han verkar inte utvecklingsstörd, bara en normal person med lägre IQ. Han svamlade som fan men jag tror han nämnde att hans hjärna beter sig som om den är några år yngre. Jag vet inte hur det "beviset" skulle kunna få HD att ta upp fallet? Någon som fattar? Ska dom argumentera att det inte är barnvåldtäkt för att han "egentligen inte är över 15"? Eller att han inte kan hållas till svars för sina handlingar? Då måste dom ju medge att han faktiskt gjort sexuella handlingar med tjejen och det går ju inte det blånekar han ju till fortfarande.

Han mös verkligen när han kom in på alla pengar han skulle få. Först skulle han ju få tillbaka skadeståndet han betalat, fast då får hans föräldrar tillbaka dom pengarna. Sen skulle han i sin tur få skadestånd från offrets föräldrar. Han skulle få skadestånd från vittnen och medåtalad ("han sålde ut mig för att rädda sig själv") som ljugit. Och så från rätten för hur han blivit behandlad av polisen och för att han suttit häktad 12 timmar. När det gäller polisen så verkar dom behandlat honom som vilken våldtäktsmisstänkt som helst, han klagar över att ha blivit fotograferad naken och fått en rektalundersökning, och det tror han att han kan få skadestånd för. Minst 250 000 (utöver dom 100 000 i skadestånd han ska få tillbaka) är han övertygad om att han får av rätten för häktningen, polisens behandling och av alla som vittnat och tagit det till rättegång. ("Men jag kommer liksom inte vara stenhård, säger dom att 'vi kan ge dig 220 000' då tar jag det.")😂😂😂

Han tror förmodligen att han kan få denna summa på grund av dom två män som friades för en färjevåldtäkt och fick runt 250-300 000 i skadestånd. Grejen är ju att dessa två satt häktade fyra månader och fick förutom ersättning för lidande ersättning för förlorad arbetsinkomst. Hur mycket kan man rimligen få för 12 timmar liksom?

Det är ju uppenbart dom lågintelligenta föräldrarna och särskilt bogvisiret som slagit i honom att det i princip är fixat att han kommer bli friad i högsta domstolen. Ingen advokat skulle ju någonsin säga att det finns en god chans att fallet tas upp. Ungen verkar ha en onormal tilltro till sina föräldrar för en 17 åring, det kan väl kanske förklaras med hans hjärnskada? Tycker återigen det här tyder på drogmissbruk hos bogvisiret. Tror stenhårt på att allt kommer bli skitbra när allt pekar på motsatsen.

Kan man göra en tidslinje på bogvisirets galenskaper? Kan man se tydliga symtom i samband med att anklagelserna kom fram, domarna, när hon fick en shitstorm för att hon försvarade honom osv? Jag tror att bägaren till slut rann över när lögnen om fina familjen uppdagades.

Ok tidigare hade hon inga pengar, ingen sångkarriär, inga riktiga kändisar tog i henne med tång och hon var enbart känd för att hon gjorde vad som helst på tv.

Men hon var MOR! Och kunde marknadsföra fina familjen som är så viktigt på sociala medier nu för tiden. När det började naggas i kanten tror jag något sprack i skallen.
Citera
2018-02-02, 18:26
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Tunnan live just nu. Hon har cirka 50.000 i kö som vill följa henne. Troligt Verkar speedad. Vad går hon på?

https://myfile.org/aeOc4ed2b9/3E1A8D...58C329C80F.MP4

Helt rätt, hon uppför sig som en narkoman.
Citera
2018-02-02, 18:57
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Hon måste ha sjukt lite att göra om hon sitter och drar i sina gamla trosor en hel dag och den säger att det var "fake news" Hon snäste ju tom av Antonio. Visar igen vilka bra prioriteringar hon gör.

Ang snatteri så har hon åkt fast för snatteri flera gånger på NK. Det var nog 15år sedan men hon var inte populär på det varuhuset under en tid.

Hur vet ni att hon snattat om det inte finns domar och belastningsregistret är sekretessbelagt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in