Citat:
Ursprungligen postat av
Johanna...
I kvällens flera timmar långa live (Hur hinner människan med både det och alla sina jobb plus alla powerwalks??) pratade hon en del om deras flytt. Eller deras icke-flytt. Att det är Roberto som sköter allt runt det då det är hans lägenhet OCH INTE HANS PAPPAS SOM EN DEL HAR HITTAT PÅ och hon är sååå glad över att hon slipper bry sig om att skriva på papper och sånt, sa hon och fnitteade som om hon var påtänd.
Nån är intresserad av deras fantastiska lägenhet men de, förlåt Roberto, vill ju inte sälja. Eller jo, kanske. Fast de är ju gifta och har inget äktenskapsförord och allt hans är ju hennes och tvärtom. Men det ÄR Robertos lägenhet. De har även tittat på nåt boende men då visste inte den ägaren om den ville sälja. Och de tänker absolut inte LÅNA pengar, nej nej.
Nähänä. OM det nu är Robertos lägenhet så har han väl fått förskott på arvet. Hon har ju dessutom ljugit ordentligt att de äger något i Spanien, vilket de inte gör. Skälet att hon låtsas att inte bry sig är väl så enkel som att hon inte har ett jota att säga till om!
Att Roberto jobbar som en slav för att få det att gå runt är väl bevis på det mesta. Om de nu hade det så ekonomiskt bra som hon Tunnan säger så borde de väl inte förekomma hos KFM. Dessutom borde de väl haft råd att köpa nya vitvaror själva.
Kan ju vara så att de tittat på annat boende och förra ägaren fattat att det skulle vara så energikrävande att sälja till Tunnan. Hon kommer ju garanterat hitta massa fel på den bostad de kommer flytta till och det kommer bli en seg process för säljaren att ha Tunnan lipande i media över att hon hittat ett dammkorn någonstans.
Citat:
Ursprungligen postat av
Johanna...
Nån frågade om man kunde se henne uppträda nånstans men då svarade hon att -Nä hon gör mest privata grejor, företagsgig och så..... jo precis som om hon skulle göra ett enda gig utan att basunera ut det på Instagram.... var det inte i somras hon flög upp till Luleå och sjöng ABC på nåt födelsedagskalas?! Den kvällen blev rätt många inlägg på Instagram.....
Undrar hur mycket hon skulle ta för ett företagsgigg?
Hon verkar även bitter på sin tandläkare. I flera månader har AB väntar på att Brottbytanten ska fortsätta med hennes tänder då det är massor kvar att göra på dem. Som vi anat! Tänderna skulle egentligen bara vara hälften så stora men damerna hann bli ovänner innan det var dags att börja slipa ner. Fick inte tandis betalt måntro? I bajs och tonfisk?
Jag kan väl tänka mig att hon är rätt billig. En lokal Harrys eller liknande lär ju inte lägga ut några 30 lök på att hon ska komma dit. Då finns det bättre coverband betydligt billigare. Ja det mesta är ju bättre än fläsk Tunnan. Jag tror att betald resa plus någon tusing i fickan räcker.
Ja det där med bajs och tonfisk kommer jag väl ihåg. Tunnan beter sig som en 11 åring.
Fettot har väl inte betalat sin tandläkarräkning plus att hon är hopplös att ha att göra med. Hon har väl lovat den stackars tandläkaren att genom att de tar Tunnan som kund så kommer de få massor med nya kunder då alla lyssnar på Flodisen. Dessutom fick väl Felicia sparken samma vecka hon började. Hon är väl lika inkompetent som tunnan.
Citat:
Ursprungligen postat av
cosmic_dancer
Jävla dyr hora måste jag säga. Vad kan hon ha fått för att ha ställt upp med några av sina låtar från sin breda repertoar på harrys i någon småstad därute? Känns tveksamt att de har råd att punga ut över 30 för att ha henne där en timme under en kväll
Citat:
Ursprungligen postat av
Kattriarken
Pfft - som om hon skulle tacka nej till någon form av publicitet.
Drar mig till minnes en synnerligen blöt kväll för en herrans massa år sedan (därav preskriberat nu) när jag och min f.d rumskompis på efterfesten fick för oss att busringa till Tookan. Vi hittade Robertos nummer, ringde upp och min kamrat, med sin mest överdrivna byfåneröst presenterade sig som "Nyheter24". Jävlar vad snabbt vi hörde honom gapa "ANNA! DET ÄR FRÅN NYHETER24!". Efter ett par sekunder kom en klarvaken Tunna kom till luren med sin mest inställsamma babyröst beredd att dela med sig av sitt högst intressanta liv. Dock uppdagades det efter ett kort tag att det hela givetvis var en busringning och Roberto blev fly förbannad (för vem skulle inte bli det när två fulla idioter ringer en klockan 03 på morgonen?) och hävdade att hans vaktbolag minsann hade spårat numret och att han visste att vi ringde från Stockholm och uppmanade oss att möta honom på "plattan" för att "göra upp". Needless to say så ringde vi definitivt inte från Stockholm.
Om man klockan 03 på morgonen är beredd att gå på att Nyheter24 ringer en så är det nog väldigt få saker man gör för att inte synas i media.
Det där var riktigt kul och det visar ju hur blåst Tunnan är. Att tro att någon jävla slaskjournalist ringer kl 03. Dessutom gå igång på Nyheter 24. Ja det visar ju hur mediakåt Tunnan är.