2018-03-10, 12:20
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Jag har ett bra konto med många följare. Jag skickade en förfrågan för 2 månader sedan och har fortfarande inte fått svar. Hon köper bara följare.
Ja, det är väl det troligaste, för dessa behöver hon ju inte "hantera". De är ju tysta o snälla.
Citera
2018-03-10, 12:33
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Konstigt att det är så tyst om svärfar som skulle komma på sportlovet (?) lögenheten svårsåld ligger inte i något drömläge, Tunnan har problem med ungdomar som går i skolan i närheten och med sina grannar, hon har haft ”privata ” problem sista tiden med barnen och dåligt med jobb som alltid, R irriterad och pressad av sin far, någit hus köp finns inte på agendan, allt är en enda soppa och Tunnan försöker hålla sig lugn men det går ju si så där 😳

Tunnan får alltid problem med sin omgivning förr eller senare. Arga Snickaren är ett exempel, tandläkaren ett annat, sjukvården ett tredje. Grannar och alla som kommer i hennes väg lyckas Flodis-Tunnan reta upp.

Så att hon har problem i närområdet är inte oväntat. Även om hon skulle bo i ett enskilt hus mitt ute i ingenstans med närmsta granne tre kilometer bort så skulle hon lyckas skapa en konflikt. Det är hennes största signum, att hon alltid blir ovän med alla förr eller senare.

Tunnan har absolut grava beteendeproblem, det har vi ju diskuterat många gånger om. Hon tillhör de 2-5% av befolkningen som alltid har problem. Min uppfattning är att de absoluta flertalet sällan har problem med bussen, på jobbet, i matbutiken, på systemet, på banken m fl. Men så är det en liten del av befolkningen som har bekymmer med allt och alla och dit hör Flodis-Tunnan helt klart.
Citera
2018-03-10, 15:02
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Jag har ett bra konto med många följare. Jag skickade en förfrågan för 2 månader sedan och har fortfarande inte fått svar. Hon köper bara följare.

Snart sitter hon och kör sina lives för absolut ingen...
Då får hon noll uppmärksamhet, noll kommentarer och noll input.
Tror inte att hon tänkt igenom saken riktigt.
Citera
2018-03-10, 15:58
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Snart sitter hon och kör sina lives för absolut ingen...
Då får hon noll uppmärksamhet, noll kommentarer och noll input.
Tror inte att hon tänkt igenom saken riktigt.
Detta är Flodis-Tunnas stora dilemma. Hon vill inte ha några frågor om flytt, viktuppgång, snoppviftaren eller snatterskans bravader. Hon vill bara höra hur fantastisk hon är. Hon vill typ bara höra "Åååhhh vad fint" när hon dukat matbordet, eller "vad har du för recept" när hon vispar ihop blå bands currysås.

Grejen när hon bara har köpta följare och blockar alla andra är ju att ingen kollar på henne. Svårt dilemma för hela Sveriges Flodis-Tunna.
Citera
2018-03-10, 16:19
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Detta är Flodis-Tunnas stora dilemma. Hon vill inte ha några frågor om flytt, viktuppgång, snoppviftaren eller snatterskans bravader. Hon vill bara höra hur fantastisk hon är. Hon vill typ bara höra "Åååhhh vad fint" när hon dukat matbordet, eller "vad har du för recept" när hon vispar ihop blå bands currysås.

Grejen när hon bara har köpta följare och blockar alla andra är ju att ingen kollar på henne. Svårt dilemma för hela Sveriges Flodis-Tunna.

Spot on Träffsäker beskrivning!
Citera
2018-03-10, 20:14
Medlem
Spänn fast er i Mello-sofforna och ta fram de största och kräkavvisande skämskuddarna, enligt Insta Story är hon på plats i Friends!😱😱😱😨😨😨
Citera
2018-03-10, 22:12
Medlem
TÄNK OM... Tänk om Anna Book hade lagt av efter sin "karriär" och tagit något annat jobb och liksom försvunnit. Då hade folk nog- de som kände igen henne- tyckt att det varit roligt att se henne som pausunderhållerska på mellon. Så pass glada att hon kanske kunnat komma igen med lite värdighet, så här på ålderns höst. Men nu har hon ju skämt ut sig och är bara sedd som något pinsamt. Ja...? Sagt med det? Egentligen ingenting, mer än att ibland är det bättre att inse att karriären är slut och dra sig tillbaka. I kväll gråter hon nog dock över att hon inte fick vara med i showen. Att om hon lagt ut på instagram att hon skulle sitta i publiken, så hade hon säkert förväntat sig att bli uppropad på scen bara för att visas upp som den stjärna hon anser sig vara. Snällt av svt att dock låta bli att ropa upp den freak show hon faktiskt är.
Citera
2018-03-10, 22:17
Medlem
Tack vare att Renaida fick sjunga om så blev det ingen "reklam" med AB? Hurra!
Citera
2018-03-10, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaclint
Håller med...tänk er en "reklam" tillsammans med den äckliga glittersnubben och tunnan tillsammans Fy fan! Alltså dom två är ju tvillingar!
Citera
2018-03-11, 00:38
Medlem
Har följt med länge i tråden och kanske blivit lite beroende... Hursomhelst är jag lite nyfiken på Roberto. Det lilla jag hört honom tala så har det varit på perfekt svenska utan brytning. Är han rentav född här i Sverige?
Citera
2018-03-11, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Har följt med länge i tråden och kanske blivit lite beroende... Hursomhelst är jag lite nyfiken på Roberto. Det lilla jag hört honom tala så har det varit på perfekt svenska utan brytning. Är han rentav född här i Sverige?

Och vad har det för betydelse? Född i Sverige eller inte? Men utan tvivel en undergiven toffelhjälte till en som tror att hon är en artist som får uppträda på sunkiga lokaler med att mima till tre låtar
Citera
2018-03-11, 06:20
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaclint
Innebär det att vi har att vänta ett snyftreportage hur elaka SVT var som inte prioriterade Annas högklassiga reklaminslag framför en deltagare som hade mage att inte ens vinna tävlingen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in