2017-12-27, 12:42
Medlem
Misters avatar
Hennes företag är avregistrerat sen några månader. Vad lever människan av?
Citera
2017-12-27, 12:53
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Hennes företag är avregistrerat sen några månader. Vad lever människan av?
Kanske avregistrerat på anmodan av socialtjänsten, för att kunna bli aktuell i fråga om försörjningsstöd?
Citera
2017-12-27, 14:10
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Kanske avregistrerat på anmodan av socialtjänsten, för att kunna bli aktuell i fråga om försörjningsstöd?

Enligt infon jag hittade på allabolag så har hon inte inkommit med någon deklaration och därför anses inte företaget aktivt.

Kan i värsta fall innebära att det blir klammeri med skatteverket

Citera
2017-12-27, 15:06
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Kan inte någon som har tillgång till hennes instagräääääm lägga ut lite bilder på henne? Kanske någon live oxå. Nyfiken på hur hon ser ut nu för tiden.
Jag tycker det har varit ljuvligt att slippa se den sexuella varelsen sista tiden. Oxblod har nog julledigt och snart är det dags igen att läsa om Books mage. Det har varit det bästa med den här julen att slippa se människan när man slår upp nyheterna. Jiipi!!

(Ska bli kul att se dock om hon håller sig smal som en sytråd eller liknar en fläskkorv next time) Än så länge vill vi fortsätta att fira jul i lugn och ro.
Citera
2017-12-27, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tycker det har varit ljuvligt att slippa se den sexuella varelsen sista tiden. Oxblod har nog julledigt och snart är det dags igen att läsa om Books mage. Det har varit det bästa med den här julen att slippa se människan när man slår upp nyheterna. Jiipi!!

(Ska bli kul att se dock om hon håller sig smal som en sytråd eller liknar en fläskkorv next time) Än så länge vill vi fortsätta att fira jul i lugn och ro.

Vilket jävla skitsnack. Ni älskar att vältra er i Annas dekadens!
Det gör jag med, följer tråden med stort intresse men det där är ju bara skitsnack. Ni älskar att hata Anna allihop Precis som jag.
Som om det inte hade gått att ignorera reportage om Anna om man velat liksom.
Citera
2017-12-27, 18:50
Medlem
Enligt infon jag hittade på allabolag så har hon inte inkommit med någon deklaration och därför anses inte företaget aktivt.

Är säkerligen ett försök från Ers Hemskhet att komma undan det hennes manager skall ha tror det var ca 70 loppor. Att få Tunnan att göra rätt för sig är som att krama vatten ur en gråsten.
Citera
2017-12-27, 19:06
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men ge dig. Man får ingen Guccikasse när man handlar på Kicks.

Anna Book handlar tomma påsar och kassar från dyra märken, som hon sedan fyller med prylar från Rusta och Ö&B etc.

Förra året fanns flera paket från Lexington. Men när paketen var öppnade visade det sig vara kläder från Kapp Ahl, Lindex, och HM. Inget fel på att handla där, men så typiskt den familjen att ge sken av något "finare".

Lexington finare än HM och Lindex? Inte mycket va?!
Citera
2017-12-27, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj

Är säkerligen ett försök från Ers Hemskhet att komma undan det hennes manager skall ha tror det var ca 70 loppor. Att få Tunnan att göra rätt för sig är som att krama vatten ur en gråsten.

Tyvärr så får hon nog Skatteverket efter sig som lär upptaxera henne samt påföra henne skattetillägg då deklarationen inte har lämnats in. Det kommer antagligen att smaka mer illa än managerns sjuttio laxar.
Citera
2017-12-27, 20:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Lexington finare än HM och Lindex? Inte mycket va?!
Då har du dålig koll. En hoodie hos Lexington ligger på ca 1300-1400. På HM max 299. Ett kudffodral runt 600-700 hos Lexington mot 99 hos HM, osv.

Gå in på närmsta Best of Brands och kolla själv.
Citera
2017-12-27, 23:24
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egoeutanasi
Vilket jävla skitsnack. Ni älskar att vältra er i Annas dekadens!
Det gör jag med, följer tråden med stort intresse men det där är ju bara skitsnack. Ni älskar att hata Anna allihop Precis som jag.
Som om det inte hade gått att ignorera reportage om Anna om man velat liksom.
Håller med man måste få vila upp sig och pausa från allt dravel av personen Book. Sist vi såg henne var hon som en sytråd och åt salladsblad. Då blir det desto roligare om vi får se efter ett år om hon håller måttet? Själv lider jag av kändisförakt och klarar inte av folk som fläker ut sig själva samt måste berätta varje detalj ur sitt liv. Skadade djävlar som man nästan vill ska brinna i helvetet. Står nästan inte ut av att se vissa och Book tillhör en av dom. Ja, jag vill se henne tjock som en gris i maj- juni.
Citera
2017-12-28, 05:16
Medlem
Gabriel Knights avatar
En del av er säger att risken är att hon blir tjock igen inom några månader. Då är frågan hur hennes senaste magoperationer påverkas av det.
Klarar magen/kroppen att bli tjock igen efter fettsugningen osv hon gjorde nu bara för någon månad sedan tillsammans med My Martens eller spricker hon som en ballong som gubben i en av Monty Python-sketcherna?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-12-28 kl. 05:21.
Citera
2017-12-28, 13:24
Medlem
everythingiss avatar
Har ni sett hur en fd fet person ser ut efter en kraftig viktnedgång? Det måste nog till ett under för att få upp den när man ser hur huden hänger o dinglar. Jag antar att Annas man hellre skulle knulla sonens våldtäktsoffer istället.

Jag antar att Anna kommer att ramla tbx i sitt missbruk... Vi vet ju hur lätt det är att trilla dit igen. Att Anna Book gick ut och gav flickorna skulden för våldtäkterna är så jävla sjukt, hoppas att hela familjen får brinna i helvetet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in