2017-07-26, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
http://stoppapressarna.se/sites/defa...kamp_stor8.jpg

Om man någonsin tvivlar på att Anna Book är galen.. Så behöver man bara titta på den här bilden för att inse att allt står inte rätt till.
Ojoj,den galna blicken och den fetaste Anna jag sett på länge, hahaha!
Citera
2017-07-26, 12:54
Medlem
Men det där måste väl vara en gammal bild? Hittar ingen timestamp på artikeln.

Att låsas in och övervakas ger såklart viktnedgång. Det jobbiga är tiden efteråt: klarar den nysmale av att vara fri att hantera sitt liv och ätande, och justera det till energibalansen som den var under "inlåsningen"?
Citera
2017-07-26, 15:38
Medlem
QueerSchilvias avatar
Den våldtäktsdömde sonen vad är det för fel på honom egentligen? Jag menar utseendemässigt.

Han ser ut som nån som skulle kunna spela banjo i Den sista färden.
Citera
2017-07-26, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
"Varit"?

ÄR
Det ena behöver ju inte utesluta det andra

Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Den våldtäktsdömde sonen vad är det för fel på honom egentligen? Jag menar utseendemässigt.

Han ser ut som nån som skulle kunna spela banjo i Den sista färden.
Systern, som också har Roberto som pappa, har ju exakt samma knepiga utseende. De ser ut att vara stöpta i samma form, med sitt avvikande utseende. Det är som att pannan fortsätter ända ned till nästippen. Jag har aldrig sett det utseendet tidigare.
Citera
2017-07-26, 16:00
Medlem
alicewonderlands avatar
...har också grubblat över A:s utseende! Det finns olika syndrom som ger olika typiska ansiktsdrag. Tänker på ögonen, mun, haka...lättare utvecklingsstörning? Förälders missbruk under graviditet? Han är ju född cirka två månader för tidigt, men jag tror inte att det ska spela någon roll. När han var yngre bar han glasögon som gjorde att han verkade lätt efterbliven. Yngsta dottern ser också lite speciell ut. De är inte lika sina föräldrar, tycker jag. Roberto ser rentav trevlig ut, även om man har börjat fundera över hans mentala nivå...
Citera
2017-07-26, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
...har också grubblat över A:s utseende! Det finns olika syndrom som ger olika typiska ansiktsdrag. Tänker på ögonen, mun, haka...lättare utvecklingsstörning? Förälders missbruk under graviditet? Han är ju född cirka två månader för tidigt, men jag tror inte att det ska spela någon roll. När han var yngre bar han glasögon som gjorde att han verkade lätt efterbliven. Yngsta dottern ser också lite speciell ut. De är inte lika sina föräldrar, tycker jag. Roberto ser rentav trevlig ut, även om man har börjat fundera över hans mentala nivå...

Att döma av utseendet skulle det kunna handla om FSHD, Facioskapulohumeral muskeldystrofi.
Citera
2017-07-26, 17:01
Medlem
Antonio utseende påminner om Bart Simpson.
Citera
2017-07-26, 17:30
Medlem
Jag tycker att Antonio såg piggare ut med glasögon. Att hans ena ögonlock hänger kan bero på att han kanske föddes med herepsinfektion i ögat...Jag tror dock att han skulle behöva ha glasögon eller linser nu också, men han tycker säkert att det är "töntigt" med glasögon eller så har Anna och Roberto tröttnat på att köpa nya åt honom. Han kunde ju skyllt på synen i rättegången "Äh, jag såg inte att det var HON, jag trodde det var min...(" syster/ eller mamma/ eller varför inte pappa för han brukar ju tydligen ligga på marken och bära sig åt som...Ja, vad bar han sig åt som...? Låg han och fantiserade om att han var trettonåriga tjejen? Sen hur han minsann skulle ha slagits när Anna Book kom och skulle våldta honom... Nog därför han genast ropade " Men kommer inte mamma snart?" för det var kanske det han i sin fantasi tänkte att en full trettonåring nog funderade på....."). Om varför han utsatte 13-åringen för övergrepp.
Citera
2017-07-26, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
http://stoppapressarna.se/sites/defa...kamp_stor8.jpg

Om man någonsin tvivlar på att Anna Book är galen.. Så behöver man bara titta på den här bilden för att inse att allt står inte rätt till.
Usch vad ful hon är. Man ser på blicken att det är nåt vajsing.
Citera
2017-07-26, 19:39
Medlem
Jag blir ärligt talat illa berörd när ni skriver om familjemedlemmarnas utseende och kallar dem för olika öknamn och annat. Kritisera gärna vad de gör men utseendet kan varken maken eller barnen göra något åt. Det är verkliga människor, vad har dottern och Maken gjort för fel som förtjänar skiten som vissa skriver om här? Ja sonen är dömd för våldtäkt, samhället straffar honom men varför kalla honom för missfoster och annat pga utseendet? Jag fattar inte, förklara gärna?
Citera
2017-07-26, 20:13
Medlem
QueerSchilvias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag blir ärligt talat illa berörd när ni skriver om familjemedlemmarnas utseende och kallar dem för olika öknamn och annat. Kritisera gärna vad de gör men utseendet kan varken maken eller barnen göra något åt. Det är verkliga människor, vad har dottern och Maken gjort för fel som förtjänar skiten som vissa skriver om här? Ja sonen är dömd för våldtäkt, samhället straffar honom men varför kalla honom för missfoster och annat pga utseendet? Jag fattar inte, förklara gärna?

Vad är det för fel att diskutera en persons eventuella kromosombrister, och om detta kan förklaras. Högst intressant.
Gå och gnäll någon annanstans.
Citera
2017-07-26, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Vad är det för fel att diskutera en persons eventuella kromosombrister, och om detta kan förklaras. Högst intressant.
Gå och gnäll någon annanstans.

Skrev jag att det var fel att diskutera kromosombrister? Nej det gjorde jag inte. Barnen har inte valt Anna Book till förälder. Så varför skriva så elaka saker om dom och deras utseende? Sjukdomar, men skriva missfoster och annat, tycker jag är elakt. Jag gnäller inte, jag tycker bara att vi är bättre än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in