2017-11-22, 16:57
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Hon har en sida på www.imdb.com
http://www.imdb.com/name/nm0095345/?ref_=nv_sr_1
Enligt denna var hon också med i dessa filmproduktioner:
1996 Stereo (TV Series)
Guest
1993 Sökarna
Gäst på maskeraden (uncredited)
1986-1987 Toffelhjältarna (TV Series)
- Kistan öppnas (1987)
- Guldtoffeln på villovägar (1986)
- Fällan (1986)
- Ola och Per klär ut sig (1986)
- Alla talar sanning? (1986)

Lista över de framträdanden där hon "är sig själv" omfattar f.n. 36 punkter
*1995-2017 Fångarna på fortet*(TV Series)*
*2015-2017 Breaking News med Filip och Fredrik*(TV Series)*
*2017 Biggest Loser VIP*(TV Series)*
*2017 Brynolf & Ljung: Street Magic*(TV Series)*
*2016 Idol Extra*(TV Series)*
*2016 Aschberg direkt*(TV Series)*
*2016 Arga snickaren VIP*(TV Series)*
*2016 Melodifestivalen 2016*(TV Mini-Series)*
*2000-2015 BingoLotto*(TV Series)*
*2015 En natt på slottet*(TV Series)*
*2006-2015 Let's Dance*(TV Series)*
*2015 Efter Tio*(TV Series)*
*2014 Hela kändis-Sverige bakar*(TV Series)*
*1999-2014 Så ska det låta*(TV Series)*
*2013 På middag hos Hannah & Amanda*(TV Series)*
*2013 Körslaget*(TV Series)*
*2008-2013 Nyhetsmorgon*(TV Series)*
*2012 Berg flyttar in*(TV Series)*
*2009-2011 Doobidoo*(TV Series)*
*2007-2010 FörKväll*(TV Series)*
*2009 Allsång på Skansen*(TV Series)*
*2009 Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show*(TV Series)*
*2009 Grillad*(TV Series)*
*2006-2007 Sing a Long*(TV Series)*
*2007 Melodifestivalen 2007*(TV Mini-Series)*
*2006 Sommarkrysset*(TV Series)*
*2006 Time Out*(TV Series)*
*2003 Hannah*(TV Series)*
*2000 Silikon*(TV Series)*
*2000 Fråga Olle*(TV Series)*
*1999 O som i Markoolio*(TV Short)*
*1998-1999 På rymmen*(TV Series)*
*1998 Måndagsklubben*(TV Series)*
*1987 Solstollarna*(TV Series)*
*1987 Melodifestivalen 1987*(TV Movie)*
*1986 Melodifestivalen 1986*(TV Movie)*

Varför står det TV Movie på Melodifestivalen 1986-1987?
Någon som vet om hon berättade ICA Maxi incidenten hos Fråga Olle?
Nyhetsmorgon? Heter det inte Malou eller Efter 10 eller något sådant där hon medverkade och berättade om sin sjukdom?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-11-22 kl. 17:00.
Citera
2017-11-22, 23:52
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Saken är den, en magoperation av den art som Tooken gjort gör att du inte tål socker. Då får magen fart och producerar de hemskaste bomberna tänkas kan. Det är känt i kändiskretsar att där ATB är luktar det svavel och satan.
Därför tror jag faktiskt att Johannes fått sig en släng av Annas äggmökar. I en hiss dessutom, vilket är väldigt taskigt. Hon har helt enkelt tryckt i sig godis, kakor och läsk och laddat kanonen.
Om det är hennes GBP operation du syftar på så är det skitsnack (pun intended).

*Trodde aldrig jag skulle försvara Anna.*
Citera
2017-11-23, 02:43
Medlem
chibibottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Jag gissar på att det är den vänstra bilden som har käkat upp golvlisterna.

Det är ju garderobsdörrar ju.
Citera
2017-11-23, 09:05
Medlem
Artistvärldens största lögnare inledde "karriären " med Alla talar sanning.
Citera
2017-11-23, 11:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Artistvärldens största lögnare inledde "karriären " med Alla talar sanning.

Hehehe enda sättet att vinna i programmet var troligen att ljuga för de andra deltagarna

Det står inte att hon har varit med hos Malou, bara Nyhetsmorgon vilket verkar lite konstigt.
Citera
2017-11-23, 11:13
Medlem
Grillspetts avatar
https://www.facebook.com/HarrysLinko...type=3&theater
Citera
2017-11-23, 12:25
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grillspett
https://www.facebook.com/HarrysLinko...type=3&theater

Detta är den mest tillfixade bild som någonsin visats på Anna Book, och DET vill inte säga lite. De har gjort om henne till oigenkännlighet.
Citera
2017-11-23, 13:11
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Förr i tiden,så var praxis att praktikanter/nyanställda skulle göra meningslösa intervjuer/enkätundersökningar om man arbetade inom media.
Det innebar att praktikanten skulle springa runt på stan och ställa meningslösa frågor,suck.
Kanske media frångått dessa principer till förmån att man tycker det är kul med att köra lite mer förnedringsrepotage ?
Nu för tiden så kanske det är ett repotage om Anna Book som är inträdesbiljetten till en karriär inom media?

Är så arg på media som fortsätter skriva om och förlöjliga Anna Book,även om jag tycker att hon är en ytterst löjlig figur.
Varför skriva om en människa som helt uppenbart är psykiskt störd?
Nu har Anna B också en dysfunktionell familj med minderåriga barn,som naturligtvis far illa av idiotiskriverier i pressen och här.
Hon är verkligen narcissist så det skriker om det,och så fruktansvärt hennes barn måste haft det i alla år,att alltid "tassa på tå" för sin mamma under uppväxten ger ju skador för livet.
Fan ta kvällspressen som under senare år idiotförklarar sina läsare med så mycket bullshit.
De skriver om vad som helst så länge det ger klick. Skulle folk vilja läsa om hundbajs skulle vi se 10 artiklar om dagen. Allt som spelar roll för "seriös media" idag är att kunna få till en rubrik som folk klickar på, innehållet spelar mindre roll.
Citera
2017-11-23, 14:52
Medlem
Gissa låtar med Ers Hemskhet undrar om För fet för ett fuck spelas?
Citera
2017-11-24, 07:28
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Gissa låtar med Ers Hemskhet undrar om För fet för ett fuck spelas?
Hon är ju smal som en sticka och knullar 4 timmar varje dag. Tidigare var det bara 10-minutersintervaller.
Citera
2017-11-24, 08:16
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Såg i en Live på Instagram att Antonio är övertygad om att Högsta domstolen kommer att ta upp hans fall. Dom försöker alltså få prövningstillstånd. Det var en tjej som ställde jättebra frågor så man behövde inte ens riskera bli blockad. Han är övertygad om att högsta domstolen kommer ta upp hans fall och att han kommer få en kvarts miljon i skadestånd.

Hans skadestånd är betalt av föräldrarna men han är övertygad att offret kommer bli återbetalningsskyldig.

Han är så korkad... Sa massa grejer i liven men jag har huvudvärk, kan skriva mer sen.

Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hm, det är mycket sällan HD tar upp ett fall som har avgjorts i två under-rätter. Det måste komma in ytterligare bevisningar som eventuellt kan frikänna honom ifall HD tar upp fallet.
Om så har skett är jag rädd för att det hela kan öppna upp för ytterligare ett brottsmål: övergrepp i rättssak med hotelser och kanske misshandel. Det stod väl något om detta tidigare i tråden tror jag att han hotade folk och ville att de skulle komma till Kungsträdgården för att göra upp.

Fortsättning på info om Antonios live på Instagram.

Var en tjej där som ställde skitbra frågor så man slapp riskera att bli blockad själv. Det var så infon kom fram, han tog inte upp ämnet utan svarade bara på frågor. Den nya bevisningen som ska tas upp enligt honom är att han är för tidigt född. (Jag vet... kommer till det.) Det är därför "garanterat att HD kommer ta upp fallet". Hans för tidiga födsel gör att hans hjärna är "inte som en normal 17 årings hjärna" han tillade: "alltså jag är inte utvecklingsstörd!". Vilket jag kan hålla med om, han verkar inte utvecklingsstörd, bara en normal person med lägre IQ. Han svamlade som fan men jag tror han nämnde att hans hjärna beter sig som om den är några år yngre. Jag vet inte hur det "beviset" skulle kunna få HD att ta upp fallet? Någon som fattar? Ska dom argumentera att det inte är barnvåldtäkt för att han "egentligen inte är över 15"? Eller att han inte kan hållas till svars för sina handlingar? Då måste dom ju medge att han faktiskt gjort sexuella handlingar med tjejen och det går ju inte det blånekar han ju till fortfarande.

Han mös verkligen när han kom in på alla pengar han skulle få. Först skulle han ju få tillbaka skadeståndet han betalat, fast då får hans föräldrar tillbaka dom pengarna. Sen skulle han i sin tur få skadestånd från offrets föräldrar. Han skulle få skadestånd från vittnen och medåtalad ("han sålde ut mig för att rädda sig själv") som ljugit. Och så från rätten för hur han blivit behandlad av polisen och för att han suttit häktad 12 timmar. När det gäller polisen så verkar dom behandlat honom som vilken våldtäktsmisstänkt som helst, han klagar över att ha blivit fotograferad naken och fått en rektalundersökning, och det tror han att han kan få skadestånd för. Minst 250 000 är han övertygad om att han får av rätten för häktningen och polisens behandling. ("Men jag kommer liksom inte vara stenhård, säger dom att 'vi kan ge dig 220 000' då tar jag det.")😂😂😂 Han tror förmodligen att han kan få denna summa på grund av dom två män som friades för en färjevåldtäkt och fick runt 250-300 000 i skadestånd. Grejen är ju att dessa två satt häktade fyra månader och fick förutom ersättning för lidande ersättning för förlorad arbetsinkomst. Hur mycket kan man rimligen få för 12 timmar liksom?

Det är ju uppenbart dom lågintelligenta föräldrarna och särskilt bogvisiret som slagit i honom att det i princip är fixat att han kommer bli friad i högsta domstolen. Ingen advokat skulle ju någonsin säga att det finns en god chans att fallet tas upp. Ungen verkar ha en onormal tilltro till sina föräldrar för en 17 åring, det kan väl kanske förklaras med hans hjärnskada? Tycker återigen det här tyder på drogmissbruk hos bogvisiret. Tror stenhårt på att allt kommer bli skitbra när allt pekar på motsatsen.
Kan man göra en tidslinje på bogvisirets galenskaper? Kan man se tydliga symtom i samband med att anklagelserna kom fram, domarna, när hon fick en shitstorm för att hon försvarade honom osv? Jag tror att bägaren till slut rann över när lögnen om fina familjen uppdagades. Ok tidigare hade hon inga pengar, ingen sångkarriär, inga riktiga kändisar tog i henne med tång och hon var enbart känd för att hon gjorde vad som helst på tv. Men hon var MOR! Och kunde marknadsföra fina familjen som är så viktigt på sociala medier nu för tiden. När det började naggas i kanten tror jag något sprack i skallen.
Citera
2017-11-24, 10:07
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hm, det är mycket sällan HD tar upp ett fall som har avgjorts i två under-rätter. Det måste komma in ytterligare bevisningar som eventuellt kan frikänna honom ifall HD tar upp fallet.
Om så har skett är jag rädd för att det hela kan öppna upp för ytterligare ett brottsmål: övergrepp i rättssak med hotelser och kanske misshandel. Det stod väl något om detta tidigare i tråden tror jag att han hotade folk och ville att de skulle komma till Kungsträdgården för att göra upp.
Nej det stämmer inte, ytterligare/ändrad bevisning är inte skäl för prövningstillstånd, även om det skulle kunna fria gärningsmannen.

”Skäl för prövningstillstånd
Huvudregeln är att Högsta domstolen bara ger prövningstillstånd om Högsta domstolens dom eller beslut kan få betydelse som prejudikat, dvs. ge vägledning för hur tingsrätter och hovrätter ska bedöma liknande fall (prejudikatskäl)”

http://www.hogstadomstolen.se/Om-han...ingstillstand/

Det är helt uteslutet att detta fall får prövningstillstånd i HD, att familjen Book tror det visar att de är helgalna på riktigt, fullständigt helgalna. Detta är ett simpelt våldtäcktsmål, vad skulle prejudikatskälet vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in