2018-02-14, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimilsungia
Den goda "Tunnan" har är väl i vart fall spanskt påbrå på fädernet och är således minst halvspansk själv och verkar i mitt tycke mycket väl kunna vara kapabel till att begå urkundsförfalskning medelst alla hjärtans dag kort.

Här är ett exempel på "Tunnans" handstil från ett annat kort:

http://img.tradera.net/images/759/26...736e4cb952.jpg

Kan det vara samma handstil som på alla hjärtans dag-kortet?

Undrar för övrigt hur de har råd med alla dyra Burberry, Louis Vuitton-accessoarer, kläder och champagne som barnvåldtäkts-Antonio lägger ut bilder på sina sociala medier? Har de redan betalat av skadeståndet enligt domen? Borde inte Kronofogden kunna göra en utmätning på dessa i annat fall till förmån för brottsoffret?

Och har de flyttat till Västerhaninge ännu?

Inget datum heller på hennes "kärleksbrev". Uppenbart fejk. Eller nån som driver med henne
Citera
2018-02-14, 22:28
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Men Jesus!!!
Hon har aldrig lyckats med nånting och har aldrig varken haft någon kravställning på sig eller förväntningar.

Hon mår dåligt för att hon är psykiskt sjuk och inte fått den vård och professionella hjälp hon behöver för att komma tillrätta med sina psykiska problem.
Tunnan skulle behöva utredas och gå i samtal samt troligen även medicineras.
Citera
2018-02-14, 22:45
Medlem
ace_secs avatar
Hur var det nu igen- tunnan gick inte ens ut högstadiet va? Hoppade av i 8:an?

Och det förstår man när man ser hennes videos - inte mkt intelligens där inte
Citera
2018-02-14, 22:54
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Tunnan skulle behöva utredas och gå i samtal samt troligen även medicineras.

Det är nog Sveriges samtliga psykologer och psykiatriker eniga om!
Citera
2018-02-14, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Hur var det nu igen- tunnan gick inte ens ut högstadiet va? Hoppade av i 8:an?

Och det förstår man när man ser hennes videos - inte mkt intelligens där inte

Kan informera dig lite kort bara att intelligens är inget man kan läsa sig till
Citera
2018-02-14, 23:19
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Kan informera dig lite kort bara att intelligens är inget man kan läsa sig till

Beror på hur och vad man mäter.

Man kan öva upp logiskt tänkande, resonemang och abstrakt tänkande, vilket höjer ens resultat på ett eventuellt IQ-test.

Men jag var slarvig; vad jag menade var först och främst tunnans extrema brist på kunskap. Totalt obildad.
Citera
2018-02-14, 23:34
Medlem
http://kriminellt.com/anna-books-son...takt-mot-barn/ Kanske redan har varit uppe i tråden? Tragiskt i alla fall.
Citera
2018-02-14, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberryhill
http://kriminellt.com/anna-books-son...takt-mot-barn/ Kanske redan har varit uppe i tråden? Tragiskt i alla fall.

Vi pratar om våldtäkts-Antonio dagligen i den här tråden
Citera
2018-02-14, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Vi pratar om våldtäkts-Antonio dagligen i den här tråden
Ok, har missat det då jag inte är något vidare fan av Anna Book
Citera
2018-02-15, 00:39
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrEscimo
https://minfil.org/U0R791d3b2/275750...49486080_n.jpg
Det ser inte ut som att en man har skrivit. Varför skriver man på spanska då frun som man utnyttjat i åratal talar svenska. Bocken Tolelado är en riktig skurk och jag tar Anna i försvar då jag tror han brutit ner henne totalt. När hon inte längre är stjärna lämnar han henne i sticket och att knulla över sin fru i 4 timmar varje dag är cyniskt. Ett rent övergrepp för sitt eget nöje. Han har säkert hittat en liten stalker som också vill sola sig i kändisglansen och naivt tror att toffeln är en hero och kändis? Sånt händer och nu är ju Book inte intressant längre? Vanartiga barn och ingen stjärnglans på röda mattan. Den tiden är förbi för den vidrige och spanska toffelfan.
Senast redigerad av Zoom008 2018-02-15 kl. 00:51.
Citera
2018-02-15, 00:50
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GemytligGentleman
Hon brukar ju ta upp det i tid och otid, men hennes spanska är väldigt hemmasnickrad och om när hon och Roberto firade sitt 20-årsjubileum (eller vad var det nu?), skrev hon om "20 anos", d v s "20 anus" och inte "20 años", d v s 20 år. Hon är för rolig. Ett levande exempel på Dunning-Kruger-effekten.

EDIT: Jävlar vad jag redigerar mina inlägg idag, men här är min analys av de 19 anusen (inte 20, mindes fel - men å andra sidan kan ingen i hela världen minnas alla Annas defekter): (FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Hon kanske räknade alla gånger han tagit henne i anus a 20 ggr? Skitskruven på ren svenska.
Senast redigerad av Zoom008 2018-02-15 kl. 00:53.
Citera
2018-02-15, 01:58
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Hon är extremt outbildad och tror säkert att migrän är ett annat ord för svår huvudvärk.
Tror inte heller hon har migrän. Har själv ofta migrän.Och måste då ligga ner i ett mörkt rum efter ett tag. Alltså försöker ta mig in till sovrummet, ta medicin och vila Och med tanke på hur hon agerar under sitt migränanfall så verkar hon må bra. Möjligtvis vanlig huvudvärk. Men om hon har migrän så rekommenderar jag henne att sluta prata och lägga sig ner. Och en tur till doktorn för medicin.
Men migränanfall kan visst pågå i flera dagar. Då kan man behöva ta sig till sjukhus och få starkare medicin för att häva migränen. Har jag också gjort ett par gånger. Men Book kanske ska börja med vårdcentralen för att få migränmedicin. Om det nu är det hon har. Och vara tyst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in